.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 00:13:13

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [C3] stacyjka
PostNapisane: 06.lip.2006 10:18:04 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Na odpalonym silniku, wyjąłem kluczyk, a silnik dalej pracował :) (400Km od domu :D )
Poza tym zadarzylo sie ze rozrusznik nie zaskoczyl. Czy juz nastal czas wymiany elektrycznej części stayjki?
... tak poza tym dziala zazwyczaj.

P.S. coś musialo sie zesrać, bo jakoś dziwnie nic sie ostatnio nie psuło.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2006 11:19:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Wyrobiony wpuscik w kostce? Najprawdopodobniej.Jak załapie tak działa.Jak nie załapie tak się pierdzieli. :/

Cytuj:
P.S. coś musialo sie zesrać, bo jakoś dziwnie nic sie ostatnio nie psuło.


A myślałeś że będziesz miał lepiej od innych :D :P To se na da pane kerofniku ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.lip.2006 22:51:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
tylko nowa kostka elektryczna, nie da rady tego naprawić i nie próbuj rozkrcać - nie złożysz jej w środku. Ja straciłem na to mase casu. Nie warto !

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.lip.2006 08:05:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Artur Szczepaniak napisał(a):
tylko nowa kostka elektryczna, nie da rady tego naprawić i nie próbuj rozkrcać - nie złożysz jej w środku. Ja straciłem na to mase casu. Nie warto !


Sie da.Tylko trzeba mieć dwie stare.Ja tych kostek przepaliłem z 7 szt :galy: zanim znalazłem przyczynę.Okazało się że żarówki w halogenach były podłączone z długimi.Dodam że halogeny miały 100W a długie 140W każda :):


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 16:50:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 13:32:12
Posty: 45
Lokalizacja: Pruszków
witam
podłączę się do tematu, jestem przed wymianą trzeciej kostki.
obiawy trochę inne jak u kolegi Lukasika a mianowicie przekręcam kluczyk w pozycję zapłon i ciemno nic się nie świeci ,trzeba trochę poczekać i załączy.ostatnio stałem pod sklepem ze 20minut jak palant ,może ktoś miał takie jaja , i tu moje pytanie czy te części są tak badziewne? (54zeta).wymieniłem trzy kostki w ciągu 2 lat.

_________________
Audi 100 C3 NF Avant+Blos


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 18:24:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Może masz jakieś odbiorniki podłączone pod styk stacyjki dlatego sie przegrzewa.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 18:59:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
To nie kupuj badziewnych kostek za 54 zety ...
Swoją drogą mam oryginał z 90r. - auto miało 274.000 km przebiegu także ilość przekręceń stacyjki na pewno można oszacować :D

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.lip.2006 19:00:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Cytuj:
czy te części są tak badziewne? (54zeta).wymieniłem trzy kostki w ciągu 2 lat.

Kupowałeś Febi ? Ja 3 kostki wymieniłem w ciągu 9 miesięcy. W końcu naprawiłem orginalną i działa już prawie rok, mimo tego że ma 16 lat :)
Z innymi częściami Febi nie było nigdy problemów, ale kostki więcej nie kupie.

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 07:27:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w sklepie polecili mi valeo. Odradzali kosteczki hans-pries, twierdzac, ze za kilka tygodni zdechnie :)

... moze ktos na szybko wrzucić procedure zdejmowaniea kostki? ona siedzi na imbusach, srubkach?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 07:50:55 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Krzycho napisał(a):
Cytuj:
czy te części są tak badziewne? (54zeta).wymieniłem trzy kostki w ciągu 2 lat.

Kupowałeś Febi ? Ja 3 kostki wymieniłem w ciągu 9 miesięcy. W końcu naprawiłem orginalną i działa już prawie rok, mimo tego że ma 16 lat :)
Z innymi częściami Febi nie było nigdy problemów, ale kostki więcej nie kupie.

Febi jest niestety tylko pakowaczem części, także takie wpadki w przypadku różnych elementów mogą się zdarzać.

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 09:26:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
mechitro napisał(a):
Krzycho napisał(a):
Cytuj:
czy te części są tak badziewne? (54zeta).wymieniłem trzy kostki w ciągu 2 lat.

Kupowałeś Febi ? Ja 3 kostki wymieniłem w ciągu 9 miesięcy. W końcu naprawiłem orginalną i działa już prawie rok, mimo tego że ma 16 lat :)
Z innymi częściami Febi nie było nigdy problemów, ale kostki więcej nie kupie.

Febi jest niestety tylko pakowaczem części, także takie wpadki w przypadku różnych elementów mogą się zdarzać.



Tylko Valeo :!!: Koszt około 80-100zł ale są dobre.
Febi nie jest tylko pakowaczem.Własne fabryki też mają.Np amortyzatorów Bilstaina ;-) .

Cytuj:
w sklepie polecili mi valeo. Odradzali kosteczki hans-pries, twierdzac, ze za kilka tygodni zdechnie

... moze ktos na szybko wrzucić procedure zdejmowaniea kostki? ona siedzi na imbusach, srubkach?


Bardzo proszę :peace: .

W pierwszej fazie musimy zdemontować kierownicę aby można było wyciągnąć zegary.Zegary wypinamy z instalacji i po prawj stronie ukazuje śię nam stacyjka z kostką.
Teraz przyda nam się mały śrubokręcik o długości około 4cm.Nie pamiętam czy - czy * ale to zobaczysz. Od góry znajduje się śrubka mocująca i ją trzeba odkręcić.Wtedy kostka powinna odpuścić.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 09:37:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
kierownicy nie trzeba zdejmwać ! wystarczy odkręcić 2 sróby po obudową kierwonicy i zdjąć obudowe. Potem odkręcamy 2 sróby mocujace zegary i delikatnie ! wyjmujemy zegary bez ich odpiania a tylko nimi skręcamy by mieć dojście do stacyjki któr aodkręcamy płaskim skrętakiem - gółwka 3 mm. Dajel po poluzowanie 2 sróbek w sankach stacyjki wysówamy ją i odpinamy od kostki z przewodami. Montaz w kolejnosci odwrotnej.
WSZYSTKO W B4

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 09:39:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2006 17:10:18
Posty: 233
Lokalizacja: Turek
kierownicy nie trzeba zdejmwać ! wystarczy odkręcić 2 sróby po obudową kierwonicy i zdjąć obudowe. Potem odkręcamy 2 sróby mocujace zegary i delikatnie ! wyjmujemy zegary bez ich odpiania a tylko nimi skręcamy by mieć dojście do stacyjki któr aodkręcamy płaskim skrętakiem - gółwka 3 mm. Dajel po poluzowanie 2 sróbek w sankach stacyjki wysówamy ją i odpinamy od kostki z przewodami. Montaz w kolejnosci odwrotnej.
WSZYSTKO W B4

_________________
ARTUR SZ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 09:57:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Artur Szczepaniak napisał(a):
WSZYSTKO W B4


No właśnie :): .Temat tyczy się A100/200 i tam zegary trzeba wyciągnąć.Kierownicę też ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 16:37:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.mar.2004 16:03:41
Posty: 486
Lokalizacja: Suwałki
Ja wykręcałem całą stacyjkę, przed wyjęciem kostki. Może nie potrzebnie, ale nie wiedziałem jak ta kostka jest tam zamontowana. Później łatwo sie kostke wyciąga ze stacyjki, ale do wykręcenia stacyjki trzeba mieć torx z otworem (przynajmniej tak jest w kasecie).

_________________
Audi 100 89' 1.8B+LPG 2004-2012
Passat B5 TDI RedTornado 2012-
Audi A4 B6 1.8T Quattro Avant 2019-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.lip.2006 18:02:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.kwi.2005 13:32:12
Posty: 45
Lokalizacja: Pruszków
Cytuj:
Kupowałeś Febi ? Ja 3 kostki wymieniłem w ciągu 9 miesięcy.




dokładnie Febi szajs, zamówiłem Valeo 92 zł.

_________________
Audi 100 C3 NF Avant+Blos


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: