mechitro napisał(a):
Krzycho napisał(a):
Cytuj:
czy te części są tak badziewne? (54zeta).wymieniłem trzy kostki w ciągu 2 lat.
Kupowałeś Febi ? Ja 3 kostki wymieniłem w ciągu 9 miesięcy. W końcu naprawiłem orginalną i działa już prawie rok, mimo tego że ma 16 lat

Z innymi częściami Febi nie było nigdy problemów, ale kostki więcej nie kupie.
Febi jest niestety tylko pakowaczem części, także takie wpadki w przypadku różnych elementów mogą się zdarzać.
Tylko Valeo

Koszt około 80-100zł ale są dobre.
Febi nie jest tylko pakowaczem.Własne fabryki też mają.Np amortyzatorów Bilstaina

.
Cytuj:
w sklepie polecili mi valeo. Odradzali kosteczki hans-pries, twierdzac, ze za kilka tygodni zdechnie
... moze ktos na szybko wrzucić procedure zdejmowaniea kostki? ona siedzi na imbusach, srubkach?
Bardzo proszę

.
W pierwszej fazie musimy zdemontować kierownicę aby można było wyciągnąć zegary.Zegary wypinamy z instalacji i po prawj stronie ukazuje śię nam stacyjka z kostką.
Teraz przyda nam się mały śrubokręcik o długości około 4cm.Nie pamiętam czy - czy * ale to zobaczysz. Od góry znajduje się śrubka mocująca i ją trzeba odkręcić.Wtedy kostka powinna odpuścić.
Pozdrawiam