.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.lut.2025 19:39:27

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ABK 2.0 E B4] Regulator=wtryskwacz rozruchowy?
PostNapisane: 13.lip.2006 16:26:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 22:20:05
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
regulator ciśnienia paliwa to to samo co wtryskiwacz rozruchowy?

Mam identyczne objawy -tzn na biegu jałowym obroty są ok, nic nie szarpie, ale jak tylko wrzuce jedyneczke i ruszam to SZARPIE ze hoho.Bylem dzis u znajomego mechanika, testerem sprawdził mi błedy - sonda lambda - cos tam zrobił, przejechalem sie, podłączył znowu i okazało się ze błąd sie skasował.
Pojechałem, postawilem samochod pod pracą. Po pracy zapalam, jedyneczke i to samo....szarpie, kłania mi sie na sekunde przy wcisnieciu pedału gazu i dalej idzie normalnie. Powiedział mi,że wtryskiwacz rozruchowy moze byc padniety i sonda głupieje co jakis czas. Jak sprawdzic co dokłanie jest tego przyczyną?

_________________
[ABK] 2.0E B4, 1992r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 17:22:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Regulato ciśnienia paliwa to nie to samo co wtryskiwacz rozruchowy. A swoją droga to przy takich temperaturach jakie teraz występują to ten wtryskiwacz chyba nie bierze udziału w zapalaniu. Mechanik sprawdził jakie jest ciśnienie na listwie wtryskowej??

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 17:56:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 22:20:05
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
Nie, nie sprawdzał, podjechałem tylko na chwile.
Swoją drogą, poprzedni właściciel zmieniał pompe paliwa -ale nie oryginalną, bo wskaźnik paliwa jak zaczyna wchodzić na rezerwe, to oznacza, że paliwa juz praktycznie nie ma i zaraz furak stanie :) Pompa krótka jakas jest(pływak raczej),moze to być przyczyną takiego zachowywania sie samochodu?
Wydaje mi się,że w tej kolejności będę sprawdzał:
1) Wtrysk rozruchowy;
2) Silniczek krokowy;
3) Przepływomierz;
4) Sonda Lambda (-sonda podobno może głupieć bo np wtrysk może być uszkodzony)

Silnik dławi się paliwem?spala w sumie nie wiem dokładnie ile,bo mam go dopiero dwa tygodnie(spalanie oscyluje około 8 litrów średnio)
Może lewe powietrze dostaje?
Ehhh

_________________
[ABK] 2.0E B4, 1992r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2006 23:03:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.lip.2006 22:20:05
Posty: 40
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
Witam...
... jeśli chodzi o przerywanie podczas przyśpieszania polecam sprawdzenie potencjometru...
najlepiej komputer i oscyloscop.
W tygodniu będe to robić - jak coś dam znac:)
Pozdrawiam.

_________________
[ABK] 2.0E B4, 1992r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lip.2006 08:02:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.paź.2004 12:48:50
Posty: 53
Lokalizacja: Wieluń
Na zimnym silniku i przy nagłym dodawaniu gazu sonda nie jest brana pod uwagę przez sterownik. Odczyt jest z czujnika temperatury i potencjometru położenia przepustnicy.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: