Witam mam pytanie odnośnie końcówki sworznia zwrotnicy w samochodzie audi 100 c3 2.3 NF 87r , interesuje mnie głównie śruba
którą sworzeń jest mocowany w kolumnie.Czy sama śruba blokuje ruch pionowy sworznia góra dół w kolumnie ? Czy dopiero
skręcenie jej nakrętką powinno zblokować ruch pionowy?W moim cygarze śruba o której powyżej napisałem ulega wyżłobieniu w miejscu
w którym powinna blokować sworzeń a w skrjanych przypadkach wykrzywieniu.Już 2 razy na szczescie przy minimalnej predkosci przy
podjerzdżaniu pod krawężnik miałem przypadek że sworzeń całkowicie wyskoczył.|Czym to może być spowodowane ?Wydaje mi się że ten sworzeń
po zblokowaniu śrubą nie powinien miec żadnego luzu.Proszę o pomoc w tej sprawie nie chciałym żeby taka śrubka spowodowała przykre
konsekwencje przy wyzszej predkosci
.Jeśli któryś z forumowiczów będzie chetny sprawdzić jak sprawa przedstawia się w jego własnym aucie
będe z tego powodu SERDECZNIE WDZIĘCZNY .Prosze o wskazówki w znalezieniu przyczyny oraz wszelkie rady .Z góry BARDZO DZIĘKUJĘ za udziuelenie mi pomocy.
Pozdrawiam