.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.mar.2025 13:52:42

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1,9 TDI] przerywa silnik
PostNapisane: 07.sty.2006 12:22:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2005 14:28:32
Posty: 24
Lokalizacja: Radom
Witam! Od kilkunastu dni walcze z dość uciążliwą usterką mojego AUDI A4 '95 - samochód dławi się i przerywa(bardziej gdy sie zagrzeje)tak jakby odcinało mu dopływ paliwa! Wymienilem filtr paliwa i czujnik temperatury mieszanki - ale nic nie pomoglo! Szuklaem tez przyczyny przy potencjonometrze gazu na pompe ale tez nic tam nie znalazlem. Regulator ciśnienia na turbinie tez jest sprawdzony - podpinalem samochód pod kompa brak błędów! Może ktoś spotkał się już z tym problemem i doradzi mi gdzie jeszcze szukac jego przyczyn! Bo wreszcie bedzię mnie czekał autoryzowany serwis! Z góry dziękuje za pomoc!

_________________
Audi A4 1,9 TDI 90 KM - "czerwony traktor"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sty.2006 23:33:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
Immobilizer sprawdzałeś czy nie ma w nim usterki ?
Paliwo z dobrego źródła ?
Auto parkowane na dworzu czy garazowane ?

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 08:36:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2005 14:28:32
Posty: 24
Lokalizacja: Radom
Była usterka immobilizera ciezko bylo mi samochód odpalić ale zrobione jest obejście...paliwo od sprowadzenia samochodu tankuje na Jetce czasem na Esso lub Nesti(choć staram się tankować w jednym miescu)! Samochód nie jest garażowany!

_________________
Audi A4 1,9 TDI 90 KM - "czerwony traktor"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 08:46:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2005 14:28:32
Posty: 24
Lokalizacja: Radom
A jakie są objawy uszkodzonych przewodów wysokiego napięcia???

_________________
Audi A4 1,9 TDI 90 KM - "czerwony traktor"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 08:48:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
netlis napisał(a):
A jakie są objawy uszkodzonych przewodów wysokiego napięcia???

w dieslu??? :):

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 08:54:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.lut.2005 14:28:32
Posty: 24
Lokalizacja: Radom
Nie w moim leciwym golfie???:)

_________________
Audi A4 1,9 TDI 90 KM - "czerwony traktor"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sty.2006 09:04:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
netlis napisał(a):
Nie w moim leciwym golfie???:)

juz myslalem ze w A4 bo tam oczywiscie nie ma przewodow wysokiego napiecia ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2006 22:03:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
jam mam podobny problem z afn czasami na sekundę samochód się dławi i za chwilę jest ok. Myślę ze to filtr paliwa, ale ne mam czasu go wymienić.
Występuje to chwilowo i nie ma reguły czy silnik jest zimny czy ciepły, i akie są obroty. Też dokładnie nie wiec co to jest.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.sty.2006 22:08:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
maciej_avant napisał(a):
jam mam podobny problem z afn czasami na sekundę samochód się dławi i za chwilę jest ok. Myślę ze to filtr paliwa, ale ne mam czasu go wymienić.
Występuje to chwilowo i nie ma reguły czy silnik jest zimny czy ciepły, i akie są obroty. Też dokładnie nie wiec co to jest.

rozbawiaja mnie takie odpowiedzi ..... nie mam czasu .. to jak sie cos konkretnie wysra to bedziesz mial duuuuuzo czasu .....:diabel:
wymien ten filtr jak nie pomoze bedziemy kombinowac dalej............. :peace:

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.sty.2006 15:26:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2006 22:29:06
Posty: 46
Lokalizacja: Hrabstwo Klodzkie
a moze zawor odcinajacy paliwo w pomie wtryskowej juz sie skonczyl, duza szansa ze pompa paliwa sie rozsypuje.

_________________
Power TDI i nie ma mocnych...

Nowe części - rewelacyjne ceny dla klubowiczow.gg 5592831


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 05:46:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Moj AFN cały czas co kilkaset kilometrów ma zadławienie ( odczuwanle szarpnięcie ). Silnik nie gaśnie tylko na moment schodzi z obrotówi dalej jest ok przez 500-800km
Na Vagu nie wykazuje błęłdu.
Filtr paliwa wymieniony. Pompa OK.
Czy może bo tyć spowodowane przez elektronikę sterującą silnikiem ?.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 08:34:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2003 11:41:26
Posty: 396
Lokalizacja: Wrocław
Dawno temu ( lata 88-89) mój ojciec dolewał zimą do ropy troszkę deneturatu. Po tym zimowym zabiegu latem wyszło że auto na autostradzie ( 2 - 3 gdziny ciagłej pracy silnika na wyższych obrotach na niemieckiej autostradzie) od czasu do czasu hamowało silnikiem.
Po powrocie pojechał do serwisu diesli i koleś za 70 zł to naprawił, ostrzegająć by nie lać byle świństwa do baku.

_________________
B4 2.0E Automat


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 09:34:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
tankuję tylko na schell i czasami na BP więc lepszej ropy chyba w Polsce nie ma?
Czy wszyscy mają ten sam problem z TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 14:21:42 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Ja nie mam.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 17:52:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 16:18:19
Posty: 16
Lokalizacja: Wielkopolska
u mnie jest podobna sytuacja i cały czas szukam co to jest. Trafia mnie już powoli. Komputer nie wykazuje żdnych błędów a on i tak się dławi.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 18:25:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Scyzor
Tez tasz to co ja co kilkaset kilometrów jest szarpnięcie.
co sprawdzałeś napisz po kolei


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 18:40:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.gru.2005 13:36:14
Posty: 344
Lokalizacja: Otwock
Scyzor
Ty masz benzynę1,6 i ja traktor AFN


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.mar.2006 20:41:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
maciej_avant napisał(a):
tankuję tylko na schell i czasami na BP więc lepszej ropy chyba w Polsce nie ma?
Czy wszyscy mają ten sam problem z TDI

Stosuj 10 przykazań i pozbędziesz się kłopotu ... wystarczy poczytać i się stosować ... ale to takie trudne ... nawet jesli rozwiazanie jest podane na tacy ... :|

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 17:38:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 16:18:19
Posty: 16
Lokalizacja: Wielkopolska
Do Maciej Avant:
Wymieniłem pompe na nową firmy Top Car, nowe świece, czujnik temperatury, filtr paliwa. Sprawdziłem przepływomierz i sonde lambda jest ok.
Mam 1,6 z 1996r. na piątym biegu ma takie dławienia różnie co jakiś czas nie jestem w stanie określic co ile kilometrów. Na Vag wyskakuje że jest czujnik temperatury strzelony nawet po wymianie na nowy. Wykończe się chyba, normalnie!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2006 17:49:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.lut.2006 16:18:19
Posty: 16
Lokalizacja: Wielkopolska
Do Maciej Avant:
Wymieniłem pompe na nową firmy Top Car, nowe świece, czujnik temperatury, filtr paliwa. Sprawdziłem przepływomierz i sonde lambda jest ok.
Mam 1,6 z 1996r. na piątym biegu ma takie dławienia różnie co jakiś czas nie jestem w stanie określic co ile kilometrów. Na Vag wyskakuje że jest czujnik temperatury strzelony nawet po wymianie na nowy. Wykończe się chyba, normalnie!


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 30 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: