.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2025 21:36:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Potrzebuję pomocy B4 2,3 chodzi na 4 cylindry
PostNapisane: 18.sie.2006 12:15:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Witam
Ok miesiąc temu kopiłem B4 z 92r silnik 2,3 automat.Wszystko było ładnie do czasu kiedy zmieniłem wodę na płyn no i się zaczeło :zly: Dostała dużej temperatury i nawet wyjęcie termostatu nic nie pomogło dalej się grzała.W zwiazku z tym pomyślłem że poszła uszczelka pod głowicą.Głowica została zrobiona i auto dalej ma wysoką temperaturę a jeden cylinder jet okopcony tak jak by nie chodził.
Pomóżcie koledzy bo już jestem u kresu wytrzymałości


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 13:53:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
jeżeli jeden jest okopcony, to sprawdz moze świece, przewody wysokiego napiecia i palec z rozdzielaczem. Możę dlatego, ze nie pali poprawnie na 5 garów to się grzeje... A nie trzęsie silnikiem?? Ladnie kreci sie na obroty??

Co to znaczy dokladnie ze lapie za wysoka temperature?? Jaka to jest temperatura?? 100 stopni, 110stopni??

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 14:15:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam ! Jakie masz objawy zbyt wysokiej temperatury ? Bo ja nie mialem zadnych. http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=34328&highlight=temperatura+110+stopni+nic
To ze nie pracuje na jeden cylinder nie wiazal bym ze zbyt wysoka temp. Tak jak przedmowca radzil, sprawdz kompresje i caly uklad wysokiego napiecia.

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 14:18:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Temperaturę ma 110 stopni i trochę trzęsie silnikiem.Palec,kopułka i przewody są dobre.Postaram się jeszcze przepłukać chłodnicę bo może jest zasyfiona?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 14:54:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
A chlodnica tez sie robi goraca? Czy tylko sam silnik? Moze masz uklad chlodzenia zapowietrzony?

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 15:05:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2005 20:00:27
Posty: 424
Lokalizacja: Łódź/Głowno
Auto: B4
No fakt, 110 stopni to za duzo... :/

To grznie sie moze tez byc zwiazane ze zlym zaplonem mieszanki, bo zalozmy wybuch jest za wczesnie w stosunku do otwarcia zaworu wydechowego i nastepuje przegrzewanie elementów... Możesz ogolnie sprawdzic tez ustawienie zaplonu.

Powiedz jeszcze jak wyglądają świece (lekko brązowawe/szarawe, czarny nalot, mokre ??) Czy któraś jest może inna od reszty??

Jeżeli masz taką temperaturę, to albo
1 nie włącza Ci się wentylator, albo
2 masz zapowietrzony układ,albo
3 chłodnica jest zasyfiona strasznie w srodku, albo
4 jezeli masz klime to dostał się syf między chłodnice wody i klimy - wtedy jest słaba wydajnosc...
5 moze tez być temperatura OK, a świruje czujnik temperatury albo zegary... Czy wariuje Ci też wskaźnik poziomu paliiwa?

_________________
Audi w rodzinie: C4 2.3E AAR - wróciło do ojca, B4 1.9TDI 1Z - przyjechało do mnie :)
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 15:56:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.sie.2006 12:01:51
Posty: 157
Lokalizacja: Warszawa
Pawowie problem już jest rozwiązany.Powodem była zasyfiona chłodnica.Była tak zabita,że jak wsadziłem przewód,żeby ją przepłukać to aż mi go z rąk wyrywało a z dołu chłodnicy ledwo co leciało.Wsypałem specyfik do czyszczenia chłodnic,poczekałem 2godz ,spusciłem,zalałem płyn i wszystko jest w normie.Śmiga jak trzeba :)
Dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 21:49:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
matys80 napisał(a):
Pawowie problem już jest rozwiązany.Powodem była zasyfiona chłodnica.Była tak zabita,że jak wsadziłem przewód,żeby ją przepłukać to aż mi go z rąk wyrywało a z dołu chłodnicy ledwo co leciało.Wsypałem specyfik do czyszczenia chłodnic,poczekałem 2godz ,spusciłem,zalałem płyn i wszystko jest w normie.Śmiga jak trzeba :)
Dzięki za podpowiedzi.
Pozdrawiam


i jeszcze pali na 5 garów :peace:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: