.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 06.maja.2025 11:57:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A3 8L 1.6} skrzynia biegów
PostNapisane: 18.sie.2006 19:37:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 09:38:21
Posty: 27
Lokalizacja: Opole
witam, od początku kiedy mam moją A3 tj od poltora roku, zawsze mialem dziwne przeczucie jesli chodzi o skrzynie biegow. Chodzi malo precyzyjnie i raczej cięzko, trzeba mocno pociągnąć zeby wybić z 5, wsteczny wyskakuje jak sie jedze szybko do tyłu, a czasem zgrzyta 2 jak przechodze z 1 zwlaszcza na wysokich obrotach.
auto ma przejechane 122 000 udokumentoane wiec CO JEST GRANE? moze potrzebna jest wymiana 'CZEGOS"?????


dzieki za odp

pozdrawiam

_________________
Lukasz Opole


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.sie.2006 19:56:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.maja.2006 06:15:52
Posty: 1456
Lokalizacja: Kraków, Warszawa
Po pierwsze sprawdz czy jeszcze masz olej. I najlepiej go zmien. Jak to nie pomoze to bedziesz sukal dalej. Moe byc zle skrecony uklad dzwigni sterujacych skrzynia (w najlepszym wypadku) lub uszkodzone zeby w skrzyni (wytarte od braku oleju) - kupilem autko z peknieta obudowa skrzyni, ktora juz pojezdzila troche bez oleju. Niby biegi wchodzily normalnie, ale czasem ciezko bylo ktorys wrzucic, albo wyrzucic. Do tego dosc glosno chodzila. Wraz z resztka oleju ze skrzyni wysypala sie garsc wiorow i kawalkow zebow. Obys nie mial tego samego. Ja na szczescie autko kupilem swiadomie z uszkodzona skrzynia i udalo mi sie na niej spooro utargowac :-) Wystarczylo na wymiane i jeszcze zostalo :-)

_________________
Audi A6 2,5 TDI quattro 99r.
Audi 200 2,2 Turbo Quattro 88r
http://audi200tq.dzs.pl
http://www.audi200.cba.pl/forum


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.sie.2006 19:10:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.cze.2006 09:38:21
Posty: 27
Lokalizacja: Opole
witam, olej sprawdzony, dolałem oryginalnego oleju z serwisu ok 250ml weszło. Przesmarowałem dodatkowo łączenia cięgien pod silnikiem (w serwisie tak poradzili) takich plastikowych. Mysle że powinno być juz dobrze, od razu jest o 30% lepiej, ale jest nowe pytanie:

opisze to po laickiemu bo nie wiem jak to sie nazywa: a wiec z kabiny do ciegien wychodzi take długie cięgno metalowe, ktore jest połaczone zaraz za silnikiem z resztą plastkiowych ciegien, cały ten nazwijmy to "zespół cięgien" jest lużny to znaczy można goporuszyc w gore i w dół o ok 5cm, wydaje sie ze są wyrobione tulejki łączące ciegna ze sobą co równierz moze miec wpływ na prace skrzyni i precyzje wbijania biegow. CZY MAM RACJE? CZY TO SIE NAPRAWIA?

dzieki za odp


pozdrawiam

_________________
Lukasz Opole


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: