.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 17.mar.2025 16:30:11

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [A4 1Z] Zacisk tylny -leje
PostNapisane: 14.sie.2006 13:26:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2006 18:02:36
Posty: 303
Lokalizacja: Wawa/Katowice/okolice Garwolina najczesciej
W A4 po zaciagnieciu recznego wylatuje płyn ham. z tylngo zacisku
Nie puszcza na tłoczkach . Jedyna mozliwosc ze to na dzwign recznego na swojej osi ma nieszczelnosc.
Moje pytanie -czy da sie to jakos zrezać ??? czy zmieniac zacisk..
Jesli zmieniac zacisk to moze ktos takowy posiada badz wie gdzie mozna taki zakupic.
I jakiego dokladnie szukac. w ETOSie jest tylko jeden numer. znajomy ktorego jest to autko mówi ze kupil jakis zacisk z A4 ale 1,6 czy 1,8 i nie pasował..

Prosze doradźcie i pomóżcie.. moze gdzieś regeneruja ??

_________________
Były Mercedesy a teraz ..

Audi 80 B4 AVANT 1,9TDI `95
Gumowce 50zł
Widły 20zł




Wrażenia z rozrzucania gnoju BEZCENNE!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 14:25:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
mam to samo w swojej b4, prawe tylne kolo, raz cieknie raz nie..
szukam wlasnie uzywki i chyba dogadalem sie z mar.zag , jednak nie odpisal mi co do formy platnosci..

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 19:13:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2005 12:05:39
Posty: 210
Lokalizacja: Dolny Ślask
Zestaw naprawczy i do roboty.Ja mam C4 i też mi lało wiec kupilem komplet uszczelek i wymieniłem od razu wszystkie.

_________________
Audi C4 2.5TDI AVANT 94r,silnik AAT wcześniej Audi 80 1600 GLS 81r i 1800 GTE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 20:47:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.mar.2006 17:02:38
Posty: 44
Lokalizacja: Mazury
Na początek mozesz sprubować wymienić zestaw naprawczy cylinderka. Musisz sprawdzić jaką średnicę ma tłoczek zacisku /jest napisana na zacisku/ i jaki system hamulcowy jest w Twoim aucie /LUCAS LUB GERLING /. Jeżeli środek zacisku nie jest wyżarty przez rdzę to po wymianie uszczelniacza może być wszystko OK. Częściej jednak niewiele to pomaga. Wtedy trzeba poszukać dobrego warsztatu, który ma dojście do części np. INTERCARS i kupić zacisk po regeneracji. Koszt to ok.700-800 zł. Można stary zwrócić i kwota ta ulegnie zmniejszeniu o ok. 250 zł. Najtaniej jest jednak wymontować
swój zacisk i poszukać zakładu, który zajmuje się regeneracją. Wtedy kosztuje to ok. 350 zł.
POZDRAWIAM :):

_________________
Audi A6 2,5 TDi 98r
Audi A4 1,8 97
Audi 80 1,9 TDi 93r
VW Golf 1,3 87r
i "niewielkie" pomyłki :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 21:56:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.cze.2006 18:02:36
Posty: 303
Lokalizacja: Wawa/Katowice/okolice Garwolina najczesciej
zacisknie nie puszcza na tloczku... puszcza na ramieniu od recznego...

A koszt nowego zacisku lucasa w IC 370 zł.. zastanawiam sie co znaczy "Wtedy trzeba poszukać dobrego warsztatu, który ma dojście do części"
IC jest drogim sklepem i nawet po max. rabatach ich ceny mnie nie satysfakcjonuja..

_________________
Były Mercedesy a teraz ..

Audi 80 B4 AVANT 1,9TDI `95
Gumowce 50zł
Widły 20zł




Wrażenia z rozrzucania gnoju BEZCENNE!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.sie.2006 23:37:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.gru.2003 18:23:22
Posty: 5629
Lokalizacja: Olesnica
Auto: T&C 3.8
Nestety ale musisz szkać nowego/używanego zacisku.Nie spotkałem jeszcze zestawów naprawczych do dźwigni ręcznego.O ile dobrze pamiętam nawet w FSO nie dało się tego naprawić.

BTW Co wy wszyscy na ten InterCars tacy zaptrzeni jesteście?? Przecież tam jest syf,kiła i mogiła :P . W harcie mają zaciski za około 300-400 zł bez łaski.tyle że trzeba mieć dziłalnośc aby tam kupić.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 14:18:33 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Ale ośka raczej się nie wytarła, a jak kupowałem komplet naprawczy dla siebie to oringi były w pudełku.
Warto iść do Agromy i kupić oringi od traktora o większej grubości. Po takim zabiegu powinny trzymać a jak nie to pozostaje kupno nowego/używanego.
PS: do A4 B5 są raczej takie same zaciski, różnica jest czy do ośki, czy do quattro.
Od golfa i nowszych modeli są inne. Aluminiowe zaciski mają grubszy gwint węzyka, ale w historii było opisane jak kolega z forum sobie z tym poradził. Zastosował przejściówki dorabiane.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2006 18:07:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2005 12:05:39
Posty: 210
Lokalizacja: Dolny Ślask
Wzestawie uszczelnien tez mialem oringi na oś.Ate uszczelnienia kupilem w sklepie.

_________________
Audi C4 2.5TDI AVANT 94r,silnik AAT wcześniej Audi 80 1600 GLS 81r i 1800 GTE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.sie.2006 09:10:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
Heh, wczoraj padal deszcz to juz dzisiaj nie mam pol plynu :) musze jak najszybciej znalezc ten zacisk..

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: