.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.lut.2025 12:58:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Sprzęgło wiskotyczne Audi A6/C4 2.5 TDI
PostNapisane: 25.sie.2006 10:32:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2004 21:27:30
Posty: 39
Lokalizacja: W-wa
Czy mógłby ktoś podać mi numer z etki sprzęgła wiskotycznego do auta jak w temacie?
Będę bardzo wdzięczny :)

Czy sprzęgło jak w linku jest warte swojej ceny i podziała trochę?
http://www.allegro.pl/item114269697_spr ... _5cyl.html

Dzięki.
Pozdrawiam

_________________
A6 2.5 AEL QUATTRO AVANT 95' - sprzedany
A4 2.8 AAH QUATTRO AUTOMAT SEDAN 96'
A6 2.7 AJK QUATTRO TIPTRONIC AVANT 99'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2006 19:03:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2005 12:05:39
Posty: 210
Lokalizacja: Dolny Ślask
Dla silnika AAT numer sprzęgła to 4AO121350B

_________________
Audi C4 2.5TDI AVANT 94r,silnik AAT wcześniej Audi 80 1600 GLS 81r i 1800 GTE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2006 07:10:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.lip.2004 21:27:30
Posty: 39
Lokalizacja: W-wa
A do AEL?

_________________
A6 2.5 AEL QUATTRO AVANT 95' - sprzedany
A4 2.8 AAH QUATTRO AUTOMAT SEDAN 96'
A6 2.7 AJK QUATTRO TIPTRONIC AVANT 99'


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2006 18:25:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.lut.2005 12:05:39
Posty: 210
Lokalizacja: Dolny Ślask
Do AAR,AAT,AEL według etki jest to samo.

_________________
Audi C4 2.5TDI AVANT 94r,silnik AAT wcześniej Audi 80 1600 GLS 81r i 1800 GTE
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sprzęgło wiskotyczne Audi A6/C4 2.5 TDI
PostNapisane: 28.sie.2006 20:45:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
MarcLong napisał(a):

Czy sprzęgło jak w linku jest warte swojej ceny i podziała trochę?
http://www.allegro.pl/item114269697_spr ... _5cyl.html

Dzięki.
Pozdrawiam
Jak dla mnie jest nic nie warte bo leży na płask.....sam sie kiedyś z tego śmiałem ale taka jest prawda wiskoza musi być przechowywana na pionowo, inaczej staje sie zwykłym szmelcem.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Sprzęgło wiskotyczne Audi A6/C4 2.5 TDI
PostNapisane: 28.sie.2006 21:20:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.gru.2003 01:33:16
Posty: 1704
mały v8 napisał(a):
MarcLong napisał(a):

Czy sprzęgło jak w linku jest warte swojej ceny i podziała trochę?
http://www.allegro.pl/item114269697_spr ... _5cyl.html

Dzięki.
Pozdrawiam
Jak dla mnie jest nic nie warte bo leży na płask.....sam sie kiedyś z tego śmiałem ale taka jest prawda wiskoza musi być przechowywana na pionowo, inaczej staje sie zwykłym szmelcem.

Nie. Wstarczy, że 24 godziny przed montażem odstawi się ja na pion. Wtedy bangla OK.
PODOBNO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.sie.2006 07:06:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.maja.2005 07:19:45
Posty: 260
Lokalizacja: Suwałki
Auto: Audi A6 C7
Ja bym nie eksperymentował. Kupiłem jakiś czas temu visco nie dokładnie tej firmy ale nie był to oryginał i po zamontowaniu przeżyłem szok - moje 1,8 brzmiało jak V8 albo i lepiej. Wentylator, czy silnik był zimny czy ciepły chodził jak szalony całkowicie podążając za obrotami silnika. W pewnym momencie miałem wrażenie że się w końcu coś urwie. Mój szok trwał 3 tygodnie i nic nie zwiastowało że sprzęgło się „ułoży” (oczywiście zachowałem zasady montażu min 24 h w pionie). Odesłałem z reklamacją w/w sprzęgło i po dogadaniu ze sprzedawcą wymieniłem je na oryginał BEHR (bez znaczka audi). Różnica diametralna. Obroty wentylatora bez względu na obroty silnika są prawie stałe, natomiast po nagrzaniu wzrastają lecz są w dalszym ciągu są prawie stałe względem obrotów silnika. Temperatura na 90-ce stoi jak zabita.
Może i ktoś jest zadowolony z którejś podróbki lecz ja się poważnie zawiodłem i tak ważną część w pojeździe wolę mieć sprawdzoną i niezawodną.
Ja osobiście radzę Tobie kupno np. na allegro BEHRa, a żałował nie będziesz.
Pozdrawiam

_________________
Audi A6 C7 2.0TDI ULTRA
Audi A6 C6 2.0TDI 140KM
Audi A6 C5 1,8T 150KM, APU + LPG IV -gen
Audi A4 1,8 125 KM, ADR + LPG II-gen
Audi 80 B3 1,8 90 KM, PM + LPG II-gen
i inne....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: