comandor77 napisał(a):
Do photokoma - kolego twój zasób wiedzy na temat "prądów" i elektroniki a zwłaszcze przekażników, a najbardziej tych sterujących sprzętem pracującym czasowo np.: przekażnik sterujący pracą wycieraczek, przekażnik sterujący podgrzewem świec żarowych w dieslu, przekażnik sterujący podgrzewem lusterek oraz innego typu przekażniki zawierają sporo elektroniki. Na dowód tego postaram zamieścić zdjęcia najzwyklejszego przekażnika z VW (nie z Syrenki od klaksonu) nie po to by cie upokorzyć bo sam to robisz swoimi wypowiedziami, ale w celu skłonienia do lektury, chyba że "20 zł i ci zrobią"
OK niech Ci bedzie. Jesli wedlug Ciebie ta elektronika to jest przekaznik to dobrze. Dla mnie jest to elektronika sterujaca przekaznikiem ktora jest po prostu zamknieta w jednej obudowie z przekaznikiem. Moze kiepski ze mnie elektronik, ale wiem, ze podlaczenie obciazenia do przekaznika nie ma najmniejszego wplywu na przeciazenie jakiegokolwiek tranzystorka w sterowniku. Tak sie sklada, ze elektryke w swoim samochodzie naprawiam sam. I nie tylko elektryke w samochodzie.
Chcialem pomoc, ale widze ze nie bierzesz sobie moich rad na powaznie. Wwiec szukaj sobie tam uszkodzonego tranzystorka. I tak go nie znajdziesz. A jak juz stwierdzisz ze nie tedy droga to pomierz te napiecia na wtyczkach silniczkow przy wlaczonej wycieraczce.
PS. Dlugo juz sie meczysz z tym interfejsem? Dla przecietnego elektronika jest to gora 3 h roboty. No moze 5 h w zaleznosci czym wytrawiasz plytke
