.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.kwi.2025 12:05:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: PROBLEM Z ABS/ESP ŹLE KODOWANY STEROWNIK ????
PostNapisane: 02.wrz.2006 19:22:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2006 10:41:46
Posty: 31
Lokalizacja: Raciborz
Witam, mam auto świeżo ściągane.Zorientowałem się ,że ktoś podmienił tasmę pod kierownicą.Włożyłem inną, nie wiem jaka powinna być. Ale do rzeczy pojawił mi sie błąd 1044 i 778.Zorientowałem się że sterownik jest najprawdopodobniej źle kodowany bo na 00000. Sterownik ma symbol 4B0 614 517 H silnik V6 2,5 TDI AKE QUATTRO. Może ma ktoś nowa ELSĘ i poda mi kodowanie dla tego sterownika. Przy okazji czy ktoś wie jak zakodować listwe pod kierownicę na nowo, bo to tez trzeba zrobić.Prosze o wskazówki, robiłem to kiedys w Passacie ale tu jakoś nie potrafię tego zrobić ?
Może dlatego ze posługuje sie VAG-COM em w wersji 3.11. Nie wiem?
pzdr RysiekJ

_________________
A6 2,5 TDI, AKE, QUATTRO, AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2006 20:27:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2004 22:11:37
Posty: 5122
Lokalizacja: Łódź / Warszawa
:):


[kliknij ten piekny usmiech - mam nadzieje, że o ABS/ESP chodzilo]

_________________
Diagnostyka TDI
Czyszczenie przepływomierza masowego Bosch stosowanego w silnikach AFB/AKN
Problematyka wibracji biegu jałowego silników 2.5TDI - dokumentacja serwisowa

Anthem Advanced 1

:P(|)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2006 20:45:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2006 10:41:46
Posty: 31
Lokalizacja: Raciborz
No piękne dzięki.

pozdrówko

_________________
A6 2,5 TDI, AKE, QUATTRO, AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2006 15:50:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.sie.2006 10:41:46
Posty: 31
Lokalizacja: Raciborz
Poradziłem sobie z tym ESP. Dodam tylko ,że po zakodowaniu sterownika i zakodowaniu tasmy G85, należy jeszcze wykonać tzw. road test. Mi sterownik sam sie ustawił w tryb ROAD TEST. Ale w razie czego nalezy go samemu wprowadzić w ten stan. Robi sie to przez wejście do Elektroniki ABS a nastepnie do opcji BASIC SETINGS (04) po czym do grupy 3 (wybrać 0,0,3).
Po wprowadzeniu w tryb ROAD TEST lampki ABS i ESP świecą pulsujaco.
Przeprowadzenie road testu:
1. Nacisnąć pedał hamulca mocno do wywołania cisnienia 35 bar - do chwili aż lampka ESP/ASR zgaśnie. Nastepnie nalezy przejechać sie autem z szybkościa ok. 15-20 km/h na wprost i gwaltownie skręcić wlewo i potem w prawo z łukiem ok. 10-12 m. No nalezy wybrać pusta ulicę do tego. Jeżeli wszystko jest okay lampka ABS i WARNING LAMP HAMULCA w tym momencie zgaśnie.

To tak dla tych co tego nie wiedzą.

pzdr RysiekJ

_________________
A6 2,5 TDI, AKE, QUATTRO, AVANT


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: