.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.gru.2024 13:35:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: gorące powietrze z wyłączonego ogrzewania w A200
PostNapisane: 30.kwi.2004 22:32:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.lip.2003 15:45:10
Posty: 4448
Lokalizacja: centralna Polska
witam

mam mały problem a przed szukaniem przyczyny samodzielnie i rozkopywaniem autka mam pytanie, bo może ktoś się z takim objawem spotkał.

Audi 200, '89 z climatronicem - bez względu na to jak ustawiona jest klima (nawet OFF!) z nawiewów leci gorące powietrze. Na postoju słabiej, w czasie jazdy mocniej. i nie ma na to wpływu ustawienie na panelu klimy. Gazu w klimie nie ma bo sobie przez jesień i zimę uciekł przez nieszczelność której nie załatali spece od nabijania (ehhh, ręce opadają). Może jest to problem z tą klapką za schowkiem po stronie pasażera?

Wszelkie pomysły mile widziane. Z góry dzięki za pomoc.

_________________
S8 dla Łodzi..... i dla mnie też S8 ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.kwi.2004 22:51:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Mam taki sam problem i zamierzam przed upałami się tym zająć. Tyle, że u mnieleci bez przerwy nawiew na nogi...przegrana sprawa...tylko w jakiś lekkich laczkach da się jeździć :zly: Dołączam się do zapytania... Ale sam myślę, że to klapy...tylko mam nadzieję, że nie te w środku dmuchawy.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.maja.2004 02:21:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.kwi.2004 18:52:48
Posty: 50
Lokalizacja: Mszana Górna - Małopolska
2 rzeczy panowie
Klimatroniki właściwie cały czas grzeją i chłodzą a za temperaturę odpowiedzilana jest klapa mieszająca poruszana silnikiem.
1. Silniczek od klapy patrząc z przodu po prawej stronie całego urządzenia nawiewowego trza wyciągnąć i spróbować przeczyścic komutator. Nie obędzie się bez rozmontowania podszybia i wycieraczek.
2. Podciśnieniowy zawór odcinający dopływ do nagrzewnicy powietrza nalezy sprawdzić czy działa i czy aby wężyk podciśnienia nie jest pęknięty. Zawór też z prawej strony urządzenia na przewodach doprowadzających do nagrzewnicy ciecz chłodzącą.

Generalnie stawiam na silniczek. Przy awarii zaworu objawy są takie że auto ładnie chłodzi bo klapa ustawia powietrze chłodne a na nagrzewnicy i całej plastykowej obudowie można jajka smażyć taki gorąc aż plastiki pekaja.

_________________
traktor A2 tdi
a było takie piękne AAH


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: