.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 21:11:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 ABK] Nowe hamulce (t.+kl.) i nadal drga kierownica?
PostNapisane: 17.wrz.2006 13:55:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.mar.2006 21:45:13
Posty: 60
Lokalizacja: Warszawa
Witajcie,

Przed wakacyjnym wyjazdem wymieniłem w swoim aucie tarcze z przodu (lucas) oraz klocki z przodu (ferrodo) także klocki z tyłu.

Wymieniłem z powodu delikatnych drgań kierownicy przy hamowaniu. Drgania występowały przy predkosci ok 70 - 80 km/h, przy wolniejszej jezdzie były niewyczówalne. Przy szybszej niezbyt uciążliwe.

Po wymianie hamulce ułożyłem wg mnie dobrze, delikatnie hamując na dystansie ok 1000 km.
(na nowych klockach i tarczach zjechałem już ok 4000 km)

Pomimo poczynionych napraw, nadal mam drgania przy hamowaniu (z predkosci 70 - 80 km/h). Nie wiem co sie dzieje?
Łożyska nie chuczą, koła wyważone, ciśnienie w kołach (205/60/15) właściwe (2.0 - 2.1), co mam jeszcze zrobić aby te wkurzające drgania ustąpiły.


Proszę zorientowanych kolegów w temacie o pomoc.


Jacek

_________________
Audi B4 Avant 2.0E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2006 18:01:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.paź.2004 21:45:03
Posty: 331
Lokalizacja: Warszawa
Generalny przegląd zawieszenia, jak będzie gdzieś luz będą podobne objawy. U mnie np. pomogło minimalne dokręcenie śruby regulującej luz maglownicy. :peace:

_________________
Audi b-4 2.0 E


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.wrz.2006 18:26:01 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
magiel + górne mocowania

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 ABK] Nowe hamulce (t.+kl.) i nadal drga kierownica?
PostNapisane: 17.wrz.2006 21:41:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sty.2006 22:50:17
Posty: 54
Lokalizacja: okolice Poznania
..::Jacek::.. napisał(a):
Witajcie,

Przed wakacyjnym wyjazdem wymieniłem w swoim aucie tarcze z przodu (lucas) oraz klocki z przodu (ferrodo) także klocki z tyłu.

Wymieniłem z powodu delikatnych drgań kierownicy przy hamowaniu. Drgania występowały przy predkosci ok 70 - 80 km/h, przy wolniejszej jezdzie były niewyczówalne. Przy szybszej niezbyt uciążliwe.

Po wymianie hamulce ułożyłem wg mnie dobrze, delikatnie hamując na dystansie ok 1000 km.
(na nowych klockach i tarczach zjechałem już ok 4000 km)

Pomimo poczynionych napraw, nadal mam drgania przy hamowaniu (z predkosci 70 - 80 km/h). Nie wiem co sie dzieje?
Łożyska nie chuczą, koła wyważone, ciśnienie w kołach (205/60/15) właściwe (2.0 - 2.1), co mam jeszcze zrobić aby te wkurzające drgania ustąpiły.


Proszę zorientowanych kolegów w temacie o pomoc.


Jacek

Tarcze hamulcowe zostały przykręcone na nie oczyszczone z korozji piasty, a przed montażem nowych tarcz trzeba BARDZO dokładnie oczyścić płaszczyznę przylegania pisaty do nowej tarczy papierem ściernym do czysta, posmarować BARDZO DELIKATNIE smarem miedzianym i będzie dobrze. Oczywiście czy teraz rozebranie i poprawienie wykonanej naprawy bez ponownej wymiany pomoże - nie jest pewne.

_________________
od 09.2005 do 12.2006 - Audi 80 B4 2.3 E (NG) 1992 sedan, pierwsze 150tys. km, kupiony w stanie idealnym, sprzedany w stanie absolutnie idealnym, serwisowany zawsze w ASO.
od 12.2006 do teraz - Audi A4 B5 1.9 TDI (AFN) 1996 kombi, pierwsze 200 tys. km, kupiony w stanie idealnym, już jest w stanie absolutnie idealnym, serwisowany zawsze w ASO.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 ABK] Nowe hamulce (t.+kl.) i nadal drga kierownica?
PostNapisane: 18.wrz.2006 07:11:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.mar.2006 21:45:13
Posty: 60
Lokalizacja: Warszawa
miczek.mk napisał(a):
..::Jacek::.. napisał(a):
Tarcze hamulcowe zostały przykręcone na nie oczyszczone z korozji piasty, a przed montażem nowych tarcz trzeba BARDZO dokładnie oczyścić płaszczyznę przylegania pisaty do nowej tarczy papierem ściernym do czysta, posmarować BARDZO DELIKATNIE smarem miedzianym i będzie dobrze. Oczywiście czy teraz rozebranie i poprawienie wykonanej naprawy bez ponownej wymiany pomoże - nie jest pewne.


Prace o których piszesz zostały wykonane w warsztacie starannie - byłem przy wymianie tarcz i klocków.

Sprawdzę (zgodnie z Waszymi radami) górne mocowania amortyzatorów, możliwe że tam tkwi przyczyna.

_________________
Audi B4 Avant 2.0E


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: