Dołączył(a): 14.sie.2003 16:25:30 Posty: 999 Lokalizacja: Jelenia Góra
|
musisz rozgraniczyć pewną kwestię - czy trzeba nim kręcić jak postoi rozgrzany czy jak zgasisz i powiedzmy za 10 sekund będziesz chciał odpalić to też już trzeba kręcić?? Jeżli jest jak w tym pierwszym przypadku czyli po krótkim czasie jest OK a po dłuższym trzeba kręcić to zawór w pompie paliwa jest nieszczelny i nie trzyma ciśnienia albo wogóle masz jakąś nieszczelność w układzie paliwowym. Jak to drugie to przyczyn może być znacznie więcej....
PS
koczany mechaniczny wtrysk....
_________________ kiedyś były: Audi 200 quattro 1B i 3B; zglebione B4 2,8 quattro; S4 2,2 T;
teraz jest błękitna Laguna i ... zostanie na dłużej, lecz jednak ... stara miłość nie rdzewieje
|
|