Witam,
Mam Audi A4 1997 2,8l V6 30V i duży problem z ciśnieniem oleju. Byłem na manometrze, ponoć mieszczę się w normie...Dziwi mnie to, bo kontrolka się zapala... Zapala się tylko między 1500-2000 obr/min... I tylko przy rozgrzanym silniku...Na wyższych obrotach gaśnie... Objawia się to 3ma dźwiękami i zapaleniem "konewki"...
Ponadto jak autko postoi przez noc, to przy odpaleniu słychać, że głowice ułamek sekundy pracują bez oleju - dzwonią...tak jakby olej spływał z głowic gdy silnik nie pracuje...
Po lekturze
http://www.12v.org/engine/index.php?section=cl&view=oil zastanawiam się czy to nie "oil pressure relief valve" ... nawet FAQ na tej stronie o tym mówi...niestety nie mogę znaleźć tego elementu na żywym silniku...Zastanawiam się czy nie trzeba pozbyć sie chłodnicy by go dostrzec... Możecie mnie nakierować?
Być może ktoś miał ten problem, albo wie gdzie się to znajduje? Może macie inne sugestie? Proszę o pomoc...będę wdzięczny.
Pozdrawiam serdecznie,
Damian.