witam
dobra przedstawie ci jak to wszystko jest
ci co zakladali ci gaz raczej nie powinni tego robic juz wiecej
jezeli jedziesz na benzynie to oczywiscie cienienie steruje klapa spietrzajaca ktora streuje znowu dawka paliwa ktora idzie na wtryski
nie mam zamiaru ci objasniac jak to dziala poczytaj sobie topic pt"k-jetronic po raz nasty"
spokojnie mozesz wylączyc popke paliwa i nic sie nie stanie
na gazie bedzie tak jak bylo (chyba ze masz cos namieszane)
ja nie rozumiem jednego skoro pompka dzialal to pewnie zawor odcianjacy doplyw paliwa (jak jedziesz na gazie) musi byc raczej przed rozdzielaczem paliwa
a nie za chyba ze masz przed wtryskami(jezeli masz mono to jeszcze rozumeim ale jezeli wielopunktowy to jest idiotyzm)
co do wyciagania filtra: jezeli chcesz za jakies pol roku zmieniac silnik to prosze bardzo
co do rodzielacza wtrysku nie wiem jaki ty masz ten rodzielacza
ale rozbierz go i wymieni orgingi uczelniajace !!!
jak bedzeisz umial go zlozyc a wnioskujac po tym ze chcesz jezdzi bez filtra powietrza to raczej nie bedziesz umial
:P:P:P:P:P:P:P (faza )
pozdrawiam milego naprawiania
P.S. hehe ciekawe ile ci pale ten smok gazu i w dodatku benzyny