.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.kwi.2025 23:28:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Zabawa z moja Smoczyca
PostNapisane: 04.maja.2004 09:14:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Siema

Wzialem urlop, zeby podpicowac troche swoj nowy nabytek...mam w zwiazku z tym pytanko...

Furka jest w dobraym stanie...w zasadzie do wymiany w zawieszeniu byly tylko laczniki stabilizatora na tyl, ktore udalo mi sie wyrwac w IC za 120 pln sztuka.
Wymienilem tez tarcze tylne na Zimmermana + klocuszki ferrodo premium - koszt 93 pln za sztuke tarczy + 160 za klocuszki.
Olej w tylnim moscie oraz skrzyni...80 pln za litr uuf...poprzedni wydawal sie byc za gesty i rano byly problemy z dwojka i trojka - trzeba bylo czekac na synchronizacje troszke dluzej niz sie powinno w audi ;-)
Swieczki NGK 3 elektrodowe - 25 pln / szt.
Ale teraz najgorsze....

Jak niektorzy wiedza furka ta miala jedna wade...pila duuuzo oleju. Narazie zostalo ustalone:

1.) Prawa glowica pracuje cicho i rowno, brak nagaru na swiecach...
2.) Lewa glowica stuka i pracuje nierowno - w dodatku wszystkie cylindry sa zaolejone - dzisiaj badz jutro glowica bedzie badana i w razie czego zdejmowana...

Chcialem Was zapytac...co o tym problemie sadzicie. Fura wciaga duzo oleju i kopci caly czas....Czasami podczas jazdy slychac stukot zaworu cichutko ;-(
Czekam na telefon od qmpla, ktory ja teraz bedzie naprawial jak na wyrok...piersionki, czy nie pierscionki...co obstawiacie?
Mam nadzieje, ze nie...bo przypieczony silnik caly bylby do bani....a nie jedna strona.

Ludze sie, ze jest to cos z popychaczami, prowadnica, uszczelniaczami...ktore byly wymieniane bez sciagania glowicy...

Czy w razie czegos ktos ma silnik AAH do sprzedania ? W stanie pozwalajacym na wszczepienie go do niuni? A moze zaladowac 2.2T? :-D Tylko wtedy duzo wieksze koszta bo wiazki itp. Co sadzicie o tym ? Help ;-)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 04.maja.2004 09:37:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Witam, ja bym powiedział tak:
jak już będziesz sie do niej "dobierał" to warto spenetrowac :P każdy element motorka :diabel:
poważnie to wiadomo co odpowiada za olej... i dlatego mysle ze warto odświeżyc te elementy... a z efektu powinieneś być zadowolony w 100% pod warunkiem ze wykonasz wszystko...

jeżeli jesteś pewien nowego motorka w 100% kupuj :peace: :):

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2004 20:34:16 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Dzieki chlopaki za pomoc.... :/

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2004 20:50:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.mar.2004 21:13:57
Posty: 55
Lokalizacja: RUDNIK PODKARPACIE
remont to nieporozumienie koszt dosc duzy,mam taki sam problem :/ jak cos zrobisz daj znac moze pojde w twoje slady powodzenia w rozwiazywaniu problemu

_________________
AUDI C4 2,8 SZUKAM SILNIKA 2,8 AAH


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2004 21:07:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sie.2003 22:10:09
Posty: 71
Lokalizacja: Podkarpacie
Cze
Widze , ze jakas plaga dzis na posiadaczy OOOO a AAH,
juz druga osoba pyta o taki motorek

_________________
Audi 92r ABK


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2004 21:58:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Właściwie powinieneś chyba szukać opcji na nowy silnik, podejrzewam że koszty naprawy mogą być zbyt duże.

Nie ma jak silniki RT, mój do dzisiaj jak dzwon ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2004 22:01:25 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
panowie , bez paniki ... tu trzeba tylko glowice zrobic .... niech najpierw rozbierze i zobaczy ...

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.maja.2004 22:33:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Pukaniem zaworu czasami podczas jazdy się ne przejmuj. To pewnie tylko szklanka do wymiany. A oleju ubywa zapewne przez uszczelniacze... W Audi to hmm...normalka...Radziłbym zdjąć głowicę i ją wyremontować. Przy tylko 3ech cylindrach, koszt nie będzie olbrzymi. Nie to co przy 5cio cylindrówce. Ale niech majstry sprawdzą czy nie ma luzów na korbowodzie i panewkach. Tak na wszelki wypadek. Sugeruję się tu tym pukaniem podczas jazdy.
Powodzenia!

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2004 09:32:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
a ktos ma jakąś koncepcję dlaczego tak sie dzieje tylko z jednej strony?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.maja.2004 10:36:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
No wlasnie.

Glowica zostala juz zdjeta i dzisiaj wieczorem bedzie jakas diagnoza...trzymajcie kciuki zeby to tylko glowica :/

Dziwne jest to, ze olej jest na kazdym cylindrze...

A poza tym czy przez uszkodzone pierscienie olejowe moze przechodzic az tyle oleju ??? Swiece sa ostro zawalone wiec nie sadze, zeby to byly pierscionki...jak myslicie?

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2004 07:21:30 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
No i jak?? Coś już wiadomo??

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2004 08:36:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Witam

Zabawa przestala byc zabawa kiedy po sciagnieciu glowicy okazalo sie, ze pierscienie olejowe nie trzymaja :-(
Prosze bardzo o rade bo mam czas do jutra.....zamowilem pierscienie w intercarsie po 100 pln na jeden gar (komplet). Do tego uszelki pod glowice (180pln) + uszczelka pod miske (nie wiem ile kaski). Koszto to okolo 1000 pln za czesci + robota...
Stoi u dobrych specjalistow, mowia, ze bedzie smigala. Przy okazji zostanie oblookany caly silnik od srodka co w nim siedzi bede wiedzial.
Teraz prosze o pomoc...czy....kupowac silnik? Czy wymieniac pierscienie?
Jesli ktos ma taki silnik do sprzedania (2.8 AAH) to BARDZO PROSZE o kontakt dzisiaj !!!!

:/


W.

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2004 10:04:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Głowa do góry, będzie żyła.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.maja.2004 23:44:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
... widze ze sie zamierzasz zabrać za motorek:)

mysle ze będzie sssssmarkała ho ho... :P

ale warto dociągnąć wszystko.. chyba ze ktoś ci sprzeda motor żyletke :diabel: :?: używany przez starszą kobiete... :diabel:
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php?t=4714

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2004 08:43:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:27:10
Posty: 2502
Lokalizacja: Gdynia
Auto: ACQ 4.2 AHC
-> zuru smutne nowiny tu glosisz, ale bez przesady z tym nowym motorem odrazu, a jak juz chcesz wymieniac to kup ten z allegro 3,6 v8 hehehe :P ->


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 11.maja.2004 09:29:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
ciekawa oferta :P cena tylko chyba troche przegieta, no i oliwką troche pochlapany.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2004 09:18:43 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
:> Uuuf dzieki uprzejmosci Hansa stalem sie posiadaczem dolu do mojego silnika.....chcialbym bardzo podziekowac Hansowi za pomoc mada faka...dzisiaj jade z tym do Niuni do Krakowa :)

Pozdr dla wszystkich :)

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2004 11:36:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.lip.2003 06:56:59
Posty: 1050
Lokalizacja: Oborniki / Wrocław
zuru napisał(a):
:> Uuuf dzieki uprzejmosci Hansa stalem sie posiadaczem dolu do mojego silnika.....chcialbym bardzo podziekowac Hansowi za pomoc mada faka...dzisiaj jade z tym do Niuni do Krakowa :)

Pozdr dla wszystkich :)


Ciesze sie zuru z toba, ale powiedz jak z numerami - masz papier?

_________________
Competition 2.0 16V quattro + wtrysk gazu JustHeavy New


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2004 08:23:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Mariusz...w sumie to juz niewazne bo:
Po zawiezieniu bloku na miejsce goscie stwierdzili, ze lepiej tego nie wkladac bo moze byc to samo albo gorzej.... :-(
Poprostu nie oplaca sie ryzykowac...za duzo pracy i szkoda uszczelek jesli cos padnie potem...
Wiec szukam dalej silnika...jesli ktos bylby w stanie mi pomoc chociaz troche to bardzo prosze :-|
Moze ktos sie orientuje jak to by ew. bylo z silnikiem 2.8 30V czy jest to jakos bez wiekszych jaj do zrobienia.....

Narazie mam plan, zeby tulejowac swoj silnik i zrobic pierscienie wszystkie....sie okaze dzisiaj czy to sie uda tulejowac...

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2004 14:58:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sie.2003 00:53:08
Posty: 300
Lokalizacja: SEJNY
z tulejowaniem nie ma problemu, ja w zeszlym roku robilem motor w swojej niuni, nawet wal byl szlifowany, czegos ie nie zaleca, ale w moim wypadku byl to bardzo delikatny szlif; jak bylo juz wszystko zrobione to okazalos sie ze kolektorm ssacy mam zepsuty i kupilem kolektor razem z... calym silnikiem za 500zeta :) troche sie zdenerwowalem jak mechanior po rozebraniu tego nowego silnika powiedzial ze nie ma wiecej jak 100 Kkm, no ale teraz mam 2.8 po remoncie i drugi 2.8 w czesciach wiec nie boje sie o silnik i daje w pedal ile sie da!

moim zdaniem jak silnik zaczyna powaznie brac olej to tanim kosztem sie tego nie naprawi, bo motor byl albo przegrzany (co jest chyba najgorsze) albo tuleje juz sa owalne, a jak tuleje to i panewki, a jak panewki to i wal, a jak wal to i... itd.
dam Ci jedna rade, jesli fura ma byc dla Ciebie a nie na sprzedaz to nei baw sie w polsrodki...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: