.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.gru.2024 23:47:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: wymiana uszczelniaczy.
PostNapisane: 19.maja.2004 16:09:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.maja.2004 17:33:38
Posty: 7
Lokalizacja: Tomaszowo
mam pytanie czy ktoś zna metode wymiany uszczelniaczy bez ściągania głowicy w Audi 80 b2 rok1982 1,6 benzyna.?


sprzęt jest tylko nie chce ruszac głowicy, bo ciśnienie ostatnio mierzyłem i jest o.k. po 1,1 na wszystkich cylindrach. dzięki za podpowiedzi.pozdrawiam:)


Ostatnio edytowano 28.maja.2004 16:17:03 przez isiek, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.maja.2004 17:40:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
da sie bez zdejmowania glowicy.
fajna zabawa, tylko trzeba miec sprzęt...

trzeba wyjac walek rozrzadu potem popychacze. wykrecasz swieczke na pierwszym cylindrze. w miejsce swieczki wkrecasz odpowiednia przejsciowke przez ktora zapodajesz powietrze pod cisnieniem ze sprezarki do cylindra tak zeby po zdjeciu pestek i sprezyn z trzonkow zaworow , zawory nie wpadly do cylindrow :) wtedy odpowiednim przyrzadem (wyglada jak żuraw:D ) nalezy nacisnac na gorna podkladke na ktorej zapieraja sie sprezyny zaworowe i wyjac 2 pestki blokujące, po czym sprezyny, wtedy odpowiednim przyrządem :) (wyglada jak szczypce z polkolami na koncu) wyciagamy zuzyty uszczelniacz i na jego miejsce wciskamy nowiutki z aso (14zl sztuka :) , bo podrobki odradzam na swoim przykladzie :D. wtedy wkladamy sprezyny, podkladke, naciskamy zurawiem i wkladamy pestki. Tak samo z drugim zaworem na tym samym cylindrze. po skonczeniu danego cylindra mozna odlaczyc cisnienie i brac sie za następny :)

uwaga!!! do wyjmowania/wkladania pestek przydaje sie dobry magnesik, najlepiej neodymowy np. cylinderek o sr 3-4mm na druciku :) i uwazac zeby nie wpadly tam gdzie nietrzeba :D

powodzenia...

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.maja.2004 08:17:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Brrrr Qrde toż to technologie kosmiczną trza mieć żeby taką wymiane przeprowadzić.

Ja raczej polecam zdjąć głowice.
Primo że wygodniej, a secundo że możesz sobie ją oblookać wtedy dokładnie, popatrzeć na zawory i sprawdzić jak wyglądają ścianki cylindruf. Oczywiście koszt jest dużo większy bo dochodzi uszczelka ale jak nigdy jeścio głowicy nie ściągałeś w tym silniczku to może warto zobaczyć co się kryje w środq.

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.maja.2004 23:09:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Większość silników nie wymaga użycia sprężarki - znajomy mechanik posłużył się w moim przypadku wygiętymi kluczami oczkowymi o obszlifowanych końcówkach, którymi podpierał zawory.
Ale bez przyrządów, które opisał Lukasik i tak nic nie ździałasz.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: