.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.kwi.2025 09:19:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: gdzie czujnik temp
PostNapisane: 31.maja.2004 16:34:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
gdzie czujnik temp odpowiedzialny za wskazanie temp płynu chłodzącego na desce rożdzielczej i jaki kolor ma kabel do niego dochodzący nie pokazuje mi wskazań po zwarciu do masy przewodu niebiesko -brązowy dochodzącego do deski rodzielczej wskazówka chodzi silnik 2.8 aah


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2004 05:24:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
poszukaj w postach o ile pamietam byla juz mowa o tym gdzie umieszczony jest ten czujnik a jezeli sie myle to sorry za zmelenie

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2004 11:46:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
czujnik jest z tyłu silnika po lewej stronie (patrząc od przodu wozu)
przewód brązowo-żółty wejście na wtyczce 1/T

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.cze.2004 22:55:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
przewód sterujący zegarem temp ma kolor niebiesko brązowy namierzyłem gdzie dochodzi do czujnika? po jewej stronie silnika z tyłu pod rurą ssącą powietrze ale ten czujnik ma 4 wejścia nowy w aso 260 zł gdzięś był post o naprawie chyba tego czujnika tam podobno nię łączy masa tranzystora i można to zrobić ale nie mogę znależć ten post jęśli ktoś wię proszę o pomoć lub poradę a możę ktoś ma na zbyciu


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2004 04:53:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 21:01:47
Posty: 600
Lokalizacja: zachodniopomorskie
enduro7777 napisał(a):
... ten czujnik ma 4 wejścia nowy w aso 260 zł ...

to i tak niewiele chcą - jak szukałem co C3 to w ASO ceny były od 380 wzwyż :(: > pojeździłem trochę po szrotach i kupiłem używany na 3 wejścia (bez sterowania klimą za 30 zł :)

_________________
AUDI = The lord of the four rings
B2 1.6 CY [1998-2000]
C3 2.0 NC [2000-2003]
C4 2.8 AAH [2003-2006]


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.cze.2004 21:30:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 24.mar.2004 22:33:12
Posty: 1207
znalażłem ten czujnik w inter- carsie mają tylko orginały po 160 zł


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.cze.2004 08:31:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
ten czujnik wielofunkcyjny MFTS byl produkowany przez dwie firmy BEHR i VDO. Z 4-stykami byl naszpikowany elektroniką i potrzebował zasilania +12V (juz go nie produkują), natomiast ten-3 stykowy byl prostrzy (bardziej niezawodny) w konstrukcji (bimetale,termorezystory itp) i nie potrzebowal juz zasilania. Jeden z drugim jest w 100% zamienny, obydwa maja te same funkcje (wskazanie temp na desce, sygnal przegrzewania o temp powyzej 120 st cel. i wyjscie do auto checka).

Tutaj jest dokladny opis obydwu:

http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_S ... html#gauge

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2004 15:42:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Lukasik napisał(a):
ten czujnik wielofunkcyjny MFTS byl produkowany przez dwie firmy BEHR i VDO. Z 4-stykami byl naszpikowany elektroniką i potrzebował zasilania +12V (juz go nie produkują), natomiast ten-3 stykowy byl prostrzy (bardziej niezawodny) w konstrukcji (bimetale,termorezystory itp) i nie potrzebowal juz zasilania. Jeden z drugim jest w 100% zamienny, obydwa maja te same funkcje (wskazanie temp na desce, sygnal przegrzewania o temp powyzej 120 st cel. i wyjscie do auto checka).

Tutaj jest dokladny opis obydwu:

http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_S ... html#gauge

Lukasik masz moze powyższy opis w formie elektronicznej na kompie. Już pod tą ścieżką nie ma info o tych czujnikach a mi znowu szfankuje (sygnał do sterownika klimy błędnie wysyła info o przegrzaniu motoru - kiedy chce)
Ja widziałem te czujniki za 170 VDO 3 piny. Sporo kasy :-)
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2004 15:46:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
Lukasik napisał(a):
ten czujnik wielofunkcyjny MFTS byl produkowany przez dwie firmy BEHR i VDO. Z 4-stykami byl naszpikowany elektroniką i potrzebował zasilania +12V (juz go nie produkują), natomiast ten-3 stykowy byl prostrzy (bardziej niezawodny) w konstrukcji (bimetale,termorezystory itp) i nie potrzebowal juz zasilania. Jeden z drugim jest w 100% zamienny, obydwa maja te same funkcje (wskazanie temp na desce, sygnal przegrzewania o temp powyzej 120 st cel. i wyjscie do auto checka).

Tutaj jest dokladny opis obydwu:

http://www.sjmautotechnik.com/TROUBLE_S ... html#gauge

Lukasik masz moze powyższy opis w formie elektronicznej na kompie. Już pod tą ścieżką nie ma info o tych czujnikach a mi znowu szfankuje (sygnał do sterownika klimy błędnie wysyła info o przegrzaniu motoru - kiedy chce)
Ja widziałem te czujniki za 170 VDO 3 piny. Sporo kasy :-)
Pzdr
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lip.2004 21:24:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
teraz jest pod tym adresem (z powodu przebudowy strony):

http://www.sjmautotechnik.com/trouble_s ... html#gauge

P.S. U mojego kolegi w A90 wskazanie temp silnika idzie z innego czujnika niz mfts , > z czujnika w bloku silnika blizej grodzi po stronie kierowcy , jeden kabelek.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Dzieki
PostNapisane: 25.lip.2004 21:43:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.gru.2003 19:22:12
Posty: 663
Lokalizacja: Olsztyn
..za info. u Mnie jest ten czujnik trzy pinowy , bez zasilania 12 V z układem mechanicznym. Narazie odłączyłem Sygnał na klimę bo się blokuje i cały czas podaje masę bez względu na temp. W wolnej chwili rozbiore i popatrze.
Pozdrawiam
Darp

_________________
Batymetria jezior


A6 C4 2.5TDI 115KM


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: