.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.kwi.2025 18:10:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Help - obroty
PostNapisane: 05.cze.2004 10:15:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2004 21:53:16
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
A mialo byc tak pieknie. Po zakupie mojej A3 i przejechaniu nia 6500 km oddalem ja do ASO w celu przegladu po 60000km. Czyscili przepustnice, i zaczely sie problemy. Zaczela nagle nie schodzic z obrotow i wykonywac inne dziwne akcje czyli np na neutralu (bo to automat) utrzymuje 800obr/min i po kilku chwilach bez dotykania gazu juz jest 3000obr/min. Blagam, pomocy, bo sie jezdzic nie da. :(


Ostatnio edytowano 07.cze.2004 20:59:41 przez Andy, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 10:39:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
Ja bym reklamowal w ASO w koncu zpartolili robote :peace:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 10:49:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2004 21:53:16
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
Chrzanie to.... wiecej do nich juz nie pojade, bo cos jeszcze spieprzą.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 11:15:18 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
rozbierz dolot i poskladaj jeszcze raz ... prawdopodobnie cos zle poskladali i jest nieszczelnosc ...zwroc uwage czy nie brakuje uszczelek

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.cze.2004 21:51:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2004 21:53:16
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
Rozebralem dolot i w sumie jest poskladany poprawnie. Zlozylem ponownie i dalej to samo. Najciekawsze jest to, ze wolne obroty FALUJĄ miarowo pomiedzy 1200 a 2000obr/min. Nie wiem co jest grane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 16:54:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
może warto sprawdzić elektryke? wpięcia kostek czy wszystko jest dobrze, może zostało coś przestawione przy przepustnicy? (miałem kiedyś taką historię ze przez przestawioną blokadę przepustnicy (srubkę która blokowała jej domykanie) nie było wolnych obrotów, moze jest jakaś regulacja??

Ps. masz moze u siebie czujnik ciśnienia oleju :P :diabel: :?:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 20:56:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2004 21:53:16
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
Tak sobie dumam i na moj gust to chyba musi to byc wina czujnika polozenia przepustnicy. Przepustnica nie byla czyszczona chyba od nowosci (60000km) i na przegladzie ja czyscili (fakt, byla zapieprzona jak cholera). Tylko zastanawiam sie czy mogli przy okazji cos popieprzyc z czujnikiem (moze im upadla i wstrzas podzialal na ten czujnik :(: ). Regulacji jako takiej tam nie ma... jest tylko linka i koniec, wiec nie wiem. Najgorsze jest to ze komputer nie wykazuje bledu przepustnicy. Jutro jade do ASO zeby poprawili to co popsuli. Mam nadzieje ze nie popsuja wiecej. W duchu licze na to ze nie bede musial Was pytac po przyjezdzie "co dalej?". :|

_________________
Pozdro...
Andy
A3 1,6aut '2000


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.cze.2004 23:25:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12010
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
może się po prostu rozkalibrował...

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2004 12:42:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lut.2004 00:22:44
Posty: 109
Lokalizacja: Warszawka pozdrawia
Andy takie, które ASO?? JA sie stołuje w Piasecznie i póki co wszystko oki :D. // oj wiem ze nie na temat :D

_________________
Audi A2 - to juz jej 5 zima :D. Niunia nietuzinkowa. Nie zaprzeczaj wiem ze Ci sie podoba tylko brak Ci odwagi na taka ekstrawagancje :P :D ....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2004 12:49:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:20:59
Posty: 2049
Lokalizacja: The Great Lakes
Ja zacząłbym od zrobienia TBA (throttle body adaptation), czyli auto-kalibracji przepustnicy.

_________________
Było: B5 1.8Tq
Jest: E39 530i, 8R Q5 3.0T, Charger SRT392


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2004 13:49:40 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Kiedyś małem podobny problem gdy przytarło mi przepustnicę w 1.8 (nie zamknęła się całkiem) ale przełącznik biegu jałowego był włączony, bo nie naciskałem na pedał gazu. I jak obroty wzrosly powyżej punktu odcięcia paliwa to silnik zwalniał, następnie podawał ponownie paliwo (bo przepustnica otwarta) i tak w kółko. Odcięcie było ok 1200 więc oscylowało od 900 do 1600.

Więc może rezystor się obrócił (źle złożyli) i być może pomoże procedura kalibracji (jak demontowali przepustnicę to był to ich obowiązek). :/

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.cze.2004 21:37:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.kwi.2004 21:53:16
Posty: 20
Lokalizacja: Warszawa
No wiec uwaga... Wrocilem z ASO!!! Odrazu zaspokoje ciakawosc Sqvarka... to byl Szewczyk. Samochod byl od nowosci serwisowany w Piasecznie, ale jakos mi tam daleko z Anina. Wiec efekt mojej wizyty na Radzyminskiej jest jak na razie odczuwalny wyraznie. Chyba wszystko wraca do normy. I teraz pytanko.... kto wie co bylo???

Ano czujnik, tylko ze od................. temp cieczy. Jakos tak sie spierdzielil, ze na zegarach temp byla ok, a komputer swirowal totalnie. Zeby smieszniej bylo to po d maska tez byla cisza i spokoj... mowie to od razu zeby nikt nie krzyczal: "nie widziales pary spod maski" :diabel: Mam nadzieje, ze nie okaze sie po 100km ze czujnik temp to swoja droga ale jednak czujnik polozenia przepustnicy tez szfankuje. Wiec jak na razie jest git. Dzieki wszystkim za pomoc.

P.S.1: A juz mialem robic TBA.
P.S.2: Autoryzowani tym razem dali rade :D ... Normalnie cud :):

_________________
Pozdro...
Andy
A3 1,6aut '2000


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: