.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 18.kwi.2025 23:32:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nierówne obroty w A6 2,0 ABK
PostNapisane: 14.cze.2004 14:06:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Mam problem w mojej Audi A6 2,0 rok 1995 z silnikiem ABK.
Problem polega na tym ze po zapaleniu zimnego silnika obroty na biegu jalowym ladnie utrzymują sie na jednym poziomie, natomiast po jakims czasie obroty zaczynaja falowac.

Ostatnio wymienialem kopułkę i palec zapłonowy na nowy - próbowałem z dwiema Sonadami lambda - NIC NIE POMOGŁO

POMOCY POMOCY

Z góry dzieki na pomocne informacje.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2004 06:18:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.gru.2003 13:27:16
Posty: 445
Lokalizacja: Zamość
U mnie było podobnie pomogła wymiana przewodów WN.

_________________
Nic nie rob jak się nie znasz
A4/1998/1.6 benz. AHL + gaziu 101KM


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: dzieki za odpowiedz
PostNapisane: 15.cze.2004 17:14:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Co to sa przewody WN i jakie sa tego koszty.

Moze sa to przewody wysokiego napięcia ?????????

Dzieki za pomoc. :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2004 19:47:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2004 11:15:31
Posty: 22
Lokalizacja: łódź
nie wiem ale może dzieje się coś z przepływomierzem, lub te przewody wyskokiego napięcia! pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2004 20:12:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
moze sprawdz tez czujnik temp. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2004 21:32:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Dzieki za pomoc z tym czujnikiem - mam jeszcze jedno pytanko gdzie on jest umieszczony i ile mniej wiecej kosztuje.


dzieki za pomoc
pozdrawiam Krystian


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.cze.2004 22:02:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
nie pamietam jak w ABK ale chyba podobnie jak w ABT czujniki umieszczone sa w kroćcu przy głowicy - jeden od wskaznika a drugi od kompa

co do ceny to niestety nie pamietam, takze nie chcialbym sklamac :):
ale napewno byloby lepiej to pierw sprawdzic anizeli tak w ciemna wymeiniac :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2004 14:10:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
oki serdzeczne dzieki za pomoc i jeszcze jedno, jak mozna sprawdzić taki czujnik. Czy tylko jest mozliwaosc sprawdzeni na komputerze.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2004 14:49:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
miernikiem :) spadek napiecia,
ale jaka wartosc odpowiadala stopniu C to tego niestety nie pamietam
zakres byl od 0-5V albo 1-5V .... nie wiem ...tego nie powiem na 100%

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2004 16:33:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Oki tzn mam odłaczyć wtyczkę od tego czujnika i sprawdzić naoięcie czy Wpiąć się w włączoną wtyczkę i wtedy zmierzyć.
Napiecie nie powinno skakać??????
Dzieki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2004 17:01:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
pod podlaczona wtyczke, wartosc nie powinna skakac - powinna byc stala i zmieniac sie wraz z temp. cieczy ukl. chlodzenia, ale jeszcze raz pisze ze nie pamietam jakie powinny byc te wartosci.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2004 20:58:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Male pytano> Bo mierzylem miernikiem lavo i dokladnie nie wiem czy temperatura skacze. Troszke jakby oscyluje ale nie wiem czy ma to jakis wplyw na prace silnika.


I ten czujniczek ma dwa przewody czy trzy. Bo ja mam obydwa obo siebie na kroccu przy bloku silnika.





Sorki ze cie tak mecze ale widze ze sie znasz a ty sprzecie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2004 21:07:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
to ze temp. bedzie sie wahac w setnych czy moze dziesietnych [V] to mysle ze nie ma za duzego znaczenia,

tak mnie to zaciekawilo ze jutro jak zdam egzamin (z elektrotechniki i elektroniki sam. :D ) to sam sprawdze jakie sa napiecia na zimnym i na cieplym silniku i odrazu napisze :peace:

wtedy porownasz i stwierdzisz czy jest GIT, :diabel:
ale to nie koniecznie moze byc usterka Twoich problemow z obrotami :):

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2004 21:13:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
a jakim miernikiem bedziesz mierzyl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2004 21:13:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
a jakim miernikiem bedziesz mierzyl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.cze.2004 21:27:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
Zwykłym miernikiem :diabel:

''Didżital'' :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2004 08:02:41 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:09:24
Posty: 419
Lokalizacja: Kalisz
Bede sledził watek bo mam cos podobnego u siebie i tez nie wiem co niuni dolega.A ten czujnik temp. to o którym mówicie?

POZDRO


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2004 13:28:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.cze.2004 19:49:44
Posty: 1561
Lokalizacja: Zielona góra; Niemcom gratulujemy AUDI
Ja u siebie dzisiaj mierzylem i napiecie wynosi 0,206 volta, nie wiem czy takie powinno byc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.cze.2004 13:49:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.lut.2004 17:02:20
Posty: 222
Lokalizacja: SA61 - CYMRU
jak na cieplym to tak u mnie jak bylo tak okolo 80 stopni to napiecie wynosilo 0,5 V czyli przy zimnym powinno byc bliskie 5 V, ale jak wystygnie to sprawdze jeszcze.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: