.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.kwi.2025 18:05:43

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: cz. 2 > gaz...
PostNapisane: 20.cze.2004 21:43:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
temat był poruszony wcześnien na forum ale na tym sie skończyło >> chodziło o przerobienie miksera :D

zamierzam wyciągnąć owy mikser i zastosować przy przepustnicy rukę doprowadzającą gaz (temat jest sprawdzony >ale w polonezie, lepiej sie wkręca i mniej pali :galy: )

zależało by mi na waszych opiniach :| :?: mam na stanie przepustnicę więc jest na czym testować:) tylko:
-może pojawić sie problem z wolnymi obrotami (włąściwie i z mikserem one występuja :peace:
- może strzelać :?:
a moze ktoś już coś takiego zastosował ??? z góry dzięki za info

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2004 08:02:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Ciekawa sprawa, ale wydaje mi sie, ze moze to nie zdać egzaminu.
Z tego co sie orientuje to mieszacz jest tak skonstruowany (zwęzka ven... coś tam) zeby przeplywajace powietrze, w miejscu gdzie spotyka sie z gazem, mialo mniejsze cisnienie. Powstające roznice cisnien (pomiedzy kompensacja) sterują pracą reduktora (membranka pracuje i steruje dawką adekwatnie do ilości przeplywającego powietrza (powstającej roznicy cisnien)).

Jak zaatakujesz dolot kawalkiem rurki zamiast mieszaczem moze powstać problem. Nie twierdze , ze to nie bedzie dzialać, ale wydaje mi sie ze
1. Gaz z powietrzem bedzie gorzej zmieszany, bo gaz bedzie wprowadzany punktowo zamiast rownomiernie jak w przypadku mieszacza.
2. Moze byc problem z dozowaniem gazu, bo trudno o roznice cisnien, no chyba ze kompensacja bedzie wisiala w powietrzu, ale chyba beda wymagane czestrze regulacje, np z powodu brudzacego sie filtra powietrza (wieksza restrykcja w dolocie> inne cisnienie...)

...ale sprawdzic zawsze mozna :)
jak zwykle powodzenia!

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2004 09:34:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
no ja jestem pewny ze to nie zadziala i to wlasnie z powodu malego podcisnienia w miejscu wprowadzania gazu, ktore nie bedz9ie w stanie sterowac wydatkiem reduktora, polonez o ktorym marek mowi pewnie byl na gazniku??

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.cze.2004 10:11:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
:diabel: moze to dzialac, a mowie tak dlatego ze widzialem u kolegi komedie, ktore nie byly odczuwalne podczas normalnej jazdy. W mieszaczu do silnika 2,3 NG mial zamienione przewody przy mieszaczu, tak ze gaz byl doprowadzany tam gdzie podlacza sie podciśnienie (przed zwezką) , a podcisnienie z reduktora bylo w miejsce gdzie doprowadza sie gaz :D

Nie bylo zadnych zastrzezen co do dzialania:) przy takiej opcji bez problemu rozpedzal samochod do 200km/h. Spalanie na trasie przy V 120-160 w granicach 10l.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2004 22:10:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
no niestety rozwiązanie raczej mało realne ... bo
pokombinowałem dziś z mikserem, zwiększylem mu przpustowość (usuwając element w nim zainstalowany, sam mikser został bo była to ogólnie próba)
silnik nie wchodzi na obroty >> pryz wolnych gaśnie (nie daje tu nic regulacja na parowniku) >najwyrazniej jest za małe podciśnienie/ możliwe też ze gaz sie zle miesza/ choć bardziej stawiałbym na to ze brak podciśnienia... za uboga mieszanka (zmiana mijsa wpięcia przewodu kompensacyjnego też nie wiele zmienia)

benzynka zdecydowanie lepiej/ zaczyna sie wkręcać... :diabel: /skład miszanki na paliwie też jest ok/ ale...

najlepszym rozwiązaniem był by tu faktycznie wtrysk :zly: >> coraz cześciej sie nad tym zastanawiam :diabel:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: