.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.kwi.2025 18:08:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pytanie do mających silnik NG i MC (2.2Turbo)
PostNapisane: 23.cze.2004 17:02:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Jakie jest przyśpieszenie do 100km/h na tym silniczku, bez żadnych modyfikacji ?
Myślę o zastąpieniu mojego gaźnikowego 1.9...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Ostatnio edytowano 24.cze.2004 16:56:53 przez mechitro, łącznie edytowano 2 razy

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2004 18:10:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2003 18:43:17
Posty: 137
Lokalizacja: Radom
Katalogowo Audi 90 2.3: 0-100 - 9,2 s

_________________
--AUDI 80 B3 1.8 S 91r--
--AUDI A4 B8 2.0 Tdi 11r--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2004 21:52:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Jeżeli nie zbabrasz go gaziorem to oczekiwania powinny być w 110% zaspokojone :peace:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2004 22:49:41 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
do dzis bylo to w okolicach 10 sekund ... w quattro

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.cze.2004 23:03:37 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
W Coupecie miałem około 9 sekund ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 15:15:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.lip.2003 16:51:46
Posty: 374
Lokalizacja: Kalisz
u mnie tez w okolicach 10s, duzo sie traci na starcie w osce (roznie sie on udaje)

_________________
Mariusz z A90 NG +(wtrysk LPG)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 16:52:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Przeanalizowałem sobie sprawę i doszedłem do wniosku, że jeśli już wymieniać to na MC (165KM) - jeżeli ktoś w swojej 100/200 ma pod maską tego potwora to proszę o wypowiedź...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 17:28:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mechitro napisał(a):
Przeanalizowałem sobie sprawę i doszedłem do wniosku, że jeśli już wymieniać to na MC (165KM) - jeżeli ktoś w swojej 100/200 ma pod maską tego potwora to proszę o wypowiedź...


200 turbo MC ma katalogowo okolo 8sek do 100km/h. Masa pojazdu w granicach 1400-1450 kg. Przy scięciu z Audi 90 NG przy predkości okolo 100 km/h jestesmy o kilka dlugosci samochodu przed. Przy predkościach powyzej 100 km/h to juz jest zabawa. Tak sie zdaje ze niby tylko 30KM wiecej, ale turbawka ma przebieg momentu obr. lepszy, tzn wysoką wartość (max 250Nm) w szerszym zakresie obrotów, co sie przeklada na to ze w szerszym zakresie obr. nagniata w fotel :diabel: W turbo dochodzi turbo dziura, ale wprawny kierownik potrafi sobie z tym poradzić, w ten sposob ze chcąc robić odejscia trzymać na obrotach, wtedy suszarka szybko nabierze obrotów. Dobrze jest miec quattro. Ja swoim 200 w osce nie mam szans na starcie z mojego kolegi 200 q, w najlepszym przypadku przy starcie trace pol dlugosci samochodu, w najgorszym spale gume na 1,2 i na 3 dopiero łapie, potem go dogonie :D ale to inna historia. Ja jestem za 2,2t :D , aczkolwiek nie koniecznie MC, byly tez mocniejsze 10V KG, 1B, 2B 180-200KM i ktorys z nich bez kontroli spalini katalizatora, takze prostszy uklad :)

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 18:02:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Lukasik napisał(a):
200 turbo MC ma katalogowo okolo 8sek do 100km/h. Masa pojazdu w granicach 1400-1450 kg. Przy scięciu z Audi 90 NG przy predkości okolo 100 km/h jestesmy o kilka dlugosci samochodu przed. Przy predkościach powyzej 100 km/h to juz jest zabawa. Tak sie zdaje ze niby tylko 30KM wiecej, ale turbawka ma przebieg momentu obr. lepszy, tzn wysoką wartość (max 250Nm) w szerszym zakresie obrotów, co sie przeklada na to ze w szerszym zakresie obr. nagniata w fotel :diabel: W turbo dochodzi turbo dziura, ale wprawny kierownik potrafi sobie z tym poradzić, w ten sposob ze chcąc robić odejscia trzymać na obrotach, wtedy suszarka szybko nabierze obrotów. Dobrze jest miec quattro. Ja swoim 200 w osce nie mam szans na starcie z mojego kolegi 200 q, w najlepszym przypadku przy starcie trace pol dlugosci samochodu, w najgorszym spale gume na 1,2 i na 3 dopiero łapie, potem go dogonie :D ale to inna historia. Ja jestem za 2,2t :D , aczkolwiek nie koniecznie MC, byly tez mocniejsze 10V KG, 1B, 2B 180-200KM i ktorys z nich bez kontroli spalini katalizatora, takze prostszy uklad :)


Thx za wyczerpujące info.
Rzeczywiście KG (183KM) jest mocniejszy, ale montowany był do końca 86r. więc trudno będzie znaleźć egzemplarz w zadowalającym stanie.
Jak pamiętam to 1B/2B są nowszymi jednostkami (czyt. bardziej skomplikowanymi i droższymi).
Reasumując MC przy aucie ważącym 1060kg i przednim napędzie dałby wielki zapas mocy... :D
Napisz jeszcze ile pali ten silniczek ?

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Ostatnio edytowano 24.cze.2004 20:38:31 przez mechitro, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 18:36:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Polecam do tego swapa silnik KG. Jest ich dość dużo w obiegu. Może nie tyle co MC ale są. Jest bardzo prosty, ne ma katalizatora ani sondy lambda. Obecnie mój silnik zaczął dymić i brać olej. Podejrzewam uszczelniacze lub turbosprężarkę. Silnik mam MC, a osprzęt KG. Silnik jest po remoncie głównym wszystkiego, ale uszczelniacze były jak się okazało założone kiepskie. Nie bardzo chce mi się inwestować znowu w remont i noszę się z zamiarem sprzedania silnika, całego osprzętu potrzebnego do swapa i skrzyni biegów z półosiami. Może ktoś będzie miał ochotę to przygarnąć i doprowadziś to do stanu. Jestem zadowolony z ośki, ale zamierzam przesiąść się na quattro - ściagnąć następne Audi z Niemiec. Mam też silnik KG, goły bez osprzętu, który był przegrzany i wywaliło uszczelkę pod głowicą. Ma nie więcej jak 350tyś przebiegu. Jest zakonserwowany i czeka na lepsze czasy :D Chciałem kupić jakieś Coupe i robić swapa, ale narazie mam ważniejsze wydatki...

Aha...pytanie...czy skrzynia biegów z ośki 200 wejdzie do 80 Coupe? Bo moim zdaniem tak.

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 20:58:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
mysle ze ten silnik w aucie 1050 kg dalby przyspiech w granicach 7 sek, lub ponizej, cos jak S4 tak szacuję :) zauwaz ze kadet gsi 16V 150KM ma 7,5 do 100. Ale co turbo to turbo :) pewnie bedzie mielił z miejsca niemiłosiernie. Trzeba bedzie szerokie laczki wpasować z 205 co najmniej.

benzyny pali w miescie 12-14 l przy normalnej jezdize (18 przy poscigach :))
na trasie spalił 11l przy butowaniu 150-180

w lzejszym samochodzie powinien mniej palic i to sporo, szczegolnie w miescie, zawsze to 400kg mniej do rozpedzania

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 22:07:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Trochę się obawiam bo moja wersja posiada półośki jak 4-cylindrówka...
no a jazda na standardowej szerokości rzeczywiście nie ma większego sensu.
Pomijam niewentylowane tarcze :diabel:

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 22:09:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.wrz.2003 20:02:10
Posty: 6695
Lokalizacja: Włocławek
Auto: A6Q C5/CQ B2/A3 8L
za to moja sie idealnie do takiego swapa nadaje :diabel:

_________________
Strona o Audi Coupe B2/B3/B4...
'99 Audi A6 Avant quattro 2.8 V6 Tiptronic (APR), 2011-? Obrazek
'85 Audi Coupe quattro 2.2 10V (KV), 2010-9999 Obrazek
'98 Audi A3 1.8 20V Ambiente (AGN), 2013-? Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 22:29:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
jmm napisał(a):
za to moja sie idealnie do takiego swapa nadaje :diabel:

No i co z tego ? :fuckyou: :P :D ;)

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 23:15:54 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Cytuj:
Jestem zadowolony z ośki, ale zamierzam przesiąść się na quattro - ściagnąć następne Audi z Niemiec.


Jeśli myślisz o C3, to będzie baaardzo ciężko. Wyrwane już wszystko co w rozsądnej cenie i stanie. Jeśli inne, to też ciężko, ogólnie jeszcze jakieś C4 są dostępne w miarę gładko.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 23:22:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Właśnie wiem...już 1000e nie wystarcza jak kiedyś. 20V jest całkiem sporo...ja nastawiam sie na okolice Dettingen/Mezzingen...to jest po drugiej stronie Niemiec...zawsze to dalej od Litwy. Trzeba trochę odczekać aż komisy rany poleczą i uzupełnią braki...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 23:27:06 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Dokładnie. Stoi trochę ich jeszcze u niemiaszków, ale średnia cena to z 1500e, a to już lekka przesada za auta w wieku 14-16 lat (mówię o tych na "kasetach").

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 23:32:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ale wiesz...dałbym 1500e za taką w ładnym stanie i z pełnym wyposażeniem. I tak myślę, że czasy 200 w stanie igła za 600-1000e juz się skończyły. Z 20V naprawdę nie ma kłopotu. Polacy ich nie biorą z racji na kiepskie możliwości wstawenia taniego lpg. Myślę też o 100 Sport w quattro. Urok wystających błotników...ale koniecznie przód na 200...
Ale zaraz...wątek nie o tym... :D
Narazie zabieram się do rozebrania silników...może jeszcze zakocham się ponownie w swojej starej odrapanej...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.cze.2004 23:51:51 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
Ja stwierdziłem, że tyle nie dam i robię różne drobiazgi w swojej, mam już tą niunię 10 lat i wszystko wiem o tym autku :) Poza tym mam przebieg aktualny 134tys. km (kupowana ze stanem licznika 56tys. km pod koniec '94), więc silnik jest jak dzwon. Kwestia tylko zadbania o stronę wizualną i wyprostowanie tego co zrobił ząb czasu. ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.cze.2004 00:04:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sie.2003 18:31:38
Posty: 2236
Lokalizacja: Norwegia
Auto: Audi Coupe Quattro V8T ; VW Golf 1 4x4 T
Ehh...zazdroszczę...moje 200 zostało zdewastowane przez drechów i dodatkowo czepiłem się w zimę 2 lata temu małego drzewka...wygląd mojego auta przyprawia mnie o nerwice żołądka...nie wazne ile właduję w mechanikę...to i tak będzie tylko stare poobijane 200... :zly: A blacharki nie będę robił...i tak można nazwać mnie szaleńcem...bo tyle co włądowałem...to aż się prosi o żółte papiery dla mnie...

_________________
Jestem Audiholikiem i jest mi z tym dobrze...i... jakoś nie chcę się z tego leczyć...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: