MariuszD napisał(a):
silnik + skrzynia + papiery + stan dobry = to swietna cena;
Ale czemu chcesz przekladac?
Jak juz chcesz przekladac to musisz przelorzyc takze skrzynie, bo ma takie same mocowania od strony silnika. No i oczywiscie cala wiazka elektryczna, ktora w V6 jest znacznie wieksza. Pamietaj ze do V6 i V8 wchodzi wiecej oleju i nawet jest potrzeba dolewania. Generalnie to moze pokombinuj z 2.2T z jakiejs 200-setki, bedzie latwiej, szybciej i prosciej.
Myślę po przekładaniu ze względu na to że:
-zbliża się remoncik -szklanki koszt ok 600zł
-mam skrzynię automatyczną
- coś stuka jak wrzucam wsteczny (na gorąco)
-brakuje mi mocy (nie jedzie więcej jak 160 -170 - a licznik ma wyskalowany do 280)
-dużo wsysa (na 45l robi ok 250km w mieście czyli 18l /100km)
-po "regulacjach w warsztacie" nie "mogę" wyregulować silnika -nierówno pracuje (jak regulowali to coś strzeliło -jakby wąż gumowy- i zaczęło syczeć przy silniku krokowym przy którym wąż wylotowy zasysa się

)