witam
zrobilem wlasnie sobie swapa

(o kurde ktory to juz

)
wszystko gra pieknie (narasie

)
zapalam i po jakis 2 sekundach zasysa mi rure gumowa ktora odpowietrza skrznie korbowa (wiem wiem w orginalne jest rurka metalowa )
ALE !!!
jak otworze korek wlewu oleju to silnik zaczyna przyspieszac az do odcieca zaplonu
odme mam zrobionwa wg orginalu ( z wyjatkiem tej rurki gumowej )
czyli do czwornika idzie rurka
- od kolketora ssacego
-jakas cienka rurka ktora wychodzi z glowicy po miedzy wtryskami
-odpowietrzenie skrzni korbowej
czy w srodku tego czwornika nie powinno byc zadnego zaworka jak to bylo w starszych motorach typu WC ????
prosil bym o jakeis wskazowki bo nie chce zeby mi wybuchlo cos pod maska
jak ktos ma mozliwosc cyknieca fotki to bym bardzo prosil
pozdrawiam