Lukasik napisał(a):
na ftp klubowym jest opis ke3 jetronic.
Opisz bardziej swoj problem, tutaj wiele osob ma problem z obrotami
moze ktos bedzie w stanie ci pomoc.
Problem jest taki, że oddałem samochód w nieodpowiednie ręce do regulacji.
Facet rozkręcił mi tak silnik, na przyrządach -potem bez przyrządów, że sam musiałem po nim poprawiać żeby samochód jeździł.
Dodatkowo przy tych jego regulacjach coś wystrzeliło. Dzwięk tego był podobny do pęknięcia wężyka.
Efekt tego jest taki, że zasysa /zgniata/ rurkę na wyjściu silnika krokowego.
Sam próbowałem sprawdzić ten silniczek, co wyglądało następująco:
-opór elektryczny ok 50 Ohmów
-napięcie zasilające z kostki zbliżone do akumulatorowego 11,8V
-pobierany prąd 1,5 A (podłączałem do akumulatora przez ohmomierz to się otwiera na max ,ale nie wibruje/
-po włączeniu zapłonu nic się nie dzieje z tym silniczkiem mimo, że napięcie jest podawane
-silniczek zaczyna na krótko wibrować a po chwili wyłącza się
Czy to może być za mocno zamknięta przepustnica
Gdzie może być błąd