.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.lut.2025 15:38:14

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: schemat KE III -Jetronic -pomocy
PostNapisane: 28.lip.2004 16:10:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2003 15:14:38
Posty: 34
Lokalizacja: Kętrzyn
Witam wszystkich zainteresowanych...
....z góry dzięki chociaż za informację.
Mam problem z wolnymi obrotami.
Może ma ktoś pomysł jak wyregulować silnik??? lub kto może się tego podjąć np. w Olsztynie. W moim mieście nie mam komu oddać mojej Audi...

PS.
przydał by mi się też schemat elektryczny silnika z wtryskiem KE III - JETRONIC :/

_________________
Audi 100 '90 2.3 NF Automat, ale żagle też są fajne...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2004 17:45:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
na ftp klubowym jest opis ke3 jetronic.
Opisz bardziej swoj problem, tutaj wiele osob ma problem z obrotami ;) moze ktos bedzie w stanie ci pomoc.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2004 18:33:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Wszystko jest w książce którą kiedyś opisywałem, nie potrzeba żadnych schematów.

http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=28300708

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.lip.2004 19:50:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
proponowałby zacząć od wyszukania podobnych tematów na technicznym > bardzo wiele sie o tym pisało i sprawdzić pare podstawowych rzeczy bo przyczyn moze być wiele!!

jaki masz gazik :diabel:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.lip.2004 08:56:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.wrz.2003 15:14:38
Posty: 34
Lokalizacja: Kętrzyn
Lukasik napisał(a):
na ftp klubowym jest opis ke3 jetronic.
Opisz bardziej swoj problem, tutaj wiele osob ma problem z obrotami ;) moze ktos bedzie w stanie ci pomoc.


Problem jest taki, że oddałem samochód w nieodpowiednie ręce do regulacji.
Facet rozkręcił mi tak silnik, na przyrządach -potem bez przyrządów, że sam musiałem po nim poprawiać żeby samochód jeździł.
Dodatkowo przy tych jego regulacjach coś wystrzeliło. Dzwięk tego był podobny do pęknięcia wężyka. Efekt tego jest taki, że zasysa /zgniata/ rurkę na wyjściu silnika krokowego. :!!:
Sam próbowałem sprawdzić ten silniczek, co wyglądało następująco:
-opór elektryczny ok 50 Ohmów
-napięcie zasilające z kostki zbliżone do akumulatorowego 11,8V
-pobierany prąd 1,5 A (podłączałem do akumulatora przez ohmomierz to się otwiera na max ,ale nie wibruje/
-po włączeniu zapłonu nic się nie dzieje z tym silniczkiem mimo, że napięcie jest podawane
-silniczek zaczyna na krótko wibrować a po chwili wyłącza się
Czy to może być za mocno zamknięta przepustnica
Gdzie może być błąd :?: :?: :?:

_________________
Audi 100 '90 2.3 NF Automat, ale żagle też są fajne...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: