.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.sty.2025 19:32:44

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Klima - Klimatronic schematy
PostNapisane: 06.sie.2004 09:25:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2003 19:49:17
Posty: 14
Lokalizacja: dolnyśląsk
Potrzebuje schematu jak połączone są przewody powietrzne od sterownika - 5sztu. Sterują podcisnieniowo tłoczkami regulującymi kierunek nawiewu szyby konsola, itp. Mam 4 przewody podłączone do tłoczków a jeden idzie gdzies w okolice sprężarki. W układzie nie ma podcisnienia i nie ma sterowania. Powietrze leci tylko na szybe. Wężyki są OK.
Proszę o pomoc, help, hilfe. :) Słoneczko jest niemiłosierne więc mnie chyba rozumiecie.

Pozdrawiam
Paweł

_________________
Było AUDI 200 QUATTRO 2,2 TURBO '87


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2004 12:03:26 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
W audi 5000 86r. było tak, że do komory silnika szły dwa wężyki podciśnieniowe (biały i czarny). Jeden był wpięty w kolektor ssący (zasilał klimę w podciśnienie) a drugi dochodził do zaworu odcinającego dopływ ciepła do wymiennika w nagrzewnicy. Węc jak nie masz podciśnenia to szukaj w komorze slnika. :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Klima - Dalej.
PostNapisane: 09.sie.2004 05:47:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2003 19:49:17
Posty: 14
Lokalizacja: dolnyśląsk
Na pewno biały idzie do zaworu płynu nagrzewnicy i jest podłączony do tójnika. Tzn: z urządzonka za schowkiem pasażera idzie rurka czerwona. Podłączona jest do niej biała i idzie do trójnika. z trójnika biała dalej idzie do zawodu nagrzewnicy a druga rurka z trójnika -czarna idzie do sterowania jednoczesnie klapami powietrza - ta za kilmą i za schowkiem. Pomiędzy nimi jest chłodnica klimy.
Wracając do urządzonka za schowkiem - myślę, że wytwarza ono samo podciśnienie ??? Zdaje mi się , że są tam na każdy przewód przeznaczone do tego pompki membranowe sterowane elektrycznie. Może te pompki ze starości mi siadły ?Kto ma możliwość zajrzeć na te rurki z tego urządzonka niech coś napisze ciekawego.
Żółta i zielona - tłok zmieniający nawiew na wnętrze,szyby -prawa strona.
Fioletowa i czarna (u mnie leżala luzem nie podpięta - nie wiem dlaczego. podłączyłem ją pod lewy tłok) - tłok zmieniający nawiew na wnętrze,szyby -lewa strona.
Czerwona - opis wyżej.
I to wszystko.
Dlaczego to dalej nie działa?
Nie zależy to chyba od tego, że nie ma R12, bo to i tak musi działać.

Pozdrawiam
Paweł

_________________
Było AUDI 200 QUATTRO 2,2 TURBO '87


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2004 07:12:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 06.sie.2003 15:31:20
Posty: 900
Lokalizacja: Śląsk
Nie ma żadnych pompek membranowych - to są zaworki, które działają zamknij/otwórz. :)
Zasilanie jest napewno podciśnieniem z silnika. Jeżeli masz inaczej to jest coś źle podłączone. :)

_________________
AUDI ..... to zobowiązuje
80 Avant Quattro 2.6 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: