Pozytywna odpowiedz na to pytanie zaoszczedzilaby mi duzo roboty (m.in. wymiana wiazek elektrycznych). Czy silnik KG bedzie normalnie pracował, jesli impulsy do zaplonu bedą zapodawane z MAC-14? Oczywiscie wszystkie niezbedne czujniki (czesc moge wykorzystac z mojego silnika gdyby niechcacy byly inne) (spalania stukowego, punktu zaplonu i czujnik obrotu, czujnik halla w rozdzielaczu, temp powietrza doladowanego, temp silnika, ew.lambda i korekcja mieszanki, polozenie przepustnicy, probka cisnienia w kolektorze ssacym i ew. inne mniej wazne). Z etki wynika ze cewka ze zaplonowa z driverem jest indentyczna, takze rozdzielacz zaplonu.
P.S. Czy kazdy silnik KG, a szczegolnie ostatnie wypusty, mają regulacje luzow zaworowych podkladkami? czy są odmiany z popychaczami hyd? Czy regulacja jest klopotliwa w 1 przypadku?
_________________ 200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8
|