no to przyda sie małe sprostowanie do tego tematu
wszyscy naotorycznie czepiają sie silniczka krokowego który rzekomo sie psuje, przycina itd. własnie w motorach 2,3, a przecież inne silniki też mają taki krokowiec WV opel itd. jakos to wszystko jeżdzi
dodam też ze swojego czasu miałem problem z gazem i właśnie w zakładzie gdzie profesjonalenie sie tym zajmuja zaproponowano mi wstawienie zaworu od gazu > miało być po problemi> napewno dla nich
>ciekawe jak tu fure odpalać ze zwykłym zaworem
ciekawe jest też to ze własnie on sie psuje/zacina po wstawieniu gazu
problem raczej bym widział gdzie indziej bo własnie w tych motorach silnik krokowy służy do regulacji, poprawiania dawki a jego praca uzależniona jest od innych parametrów które odczytuje np sonda; w 2,3 dodatkowo jest mechaniczny wtrysk którego elektronicznie raczej nie wysterujesz..
proponował bym dlatego naprawdę upewnić sie co do szczelnośći układu dolotowego i "prawidłowo wyregulowanego gazu"!
ps. po tak fachowej radzie w zakładzie gazowników wiecej tam raczej nei zajeżdzam a silnik krokowy dalej spełnia swoją funkcję