.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 14.sty.2025 23:25:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak odpowietrzać układ chłodzenia?
PostNapisane: 13.lip.2005 17:52:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 08:28:17
Posty: 21
Jak odpowietrzać układ chłodzenia audi B3 1.8 '91 benzyna by mieć pewność że jest dobrze odpowietrzony układ.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 17:57:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
-> opcja szukaj nie jest Twoim Przyjacielem :P <-

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.lip.2005 21:42:21 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
http://www.bramstal.pl/audi/termostat/ - to co prawda do 2.8 ale efekt powinien być ten sam...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 16:00:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 08:28:17
Posty: 21
Wszysyko jasne tylkojeszcze jeden problem do roawiązania a mianowicie
w którąstronę powinien prawidłowo dmuchać pracujący wentylator na chłodnicy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 17:10:00 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Powinien dmuchać tak, aby przeciągać powietrze przez chłodnicę... czyli w stronę silnika...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 17:25:08 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
camel131 napisał(a):
Wszysyko jasne tylkojeszcze jeden problem do roawiązania a mianowicie
w którąstronę powinien prawidłowo dmuchać pracujący wentylator na chłodnicy?

:-D ... rozumiem ze nie myslales jak zadawales to pytanie :P ... na zdrowy rozum to jezeli auto jedzie to ped powietrza ma jeden z gory ustalony przez prawa fizyki kierunek wiec szczytem debilismu byloby aby wentylator dmuchal w druga strone bo po pierwsze nic by nie schlodzil a wrecz powstrzymywalby do pewnego stopnia strumien powierza wlatujacvy pod wplywem pedu auta az w koncu mialby taki opor ze spalilby sie
a poza tym mozna to sprawdzic jak przylozysz reke za wentylator lub jezeli masz jwatpliwosci to przed chlopdnice :D

jak dla mnie , pytanie roku :):

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 18:45:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 08:28:17
Posty: 21
Zadałem pytanie o wentylator bo podczas dolewania płynu i odpowietrzania stojąc przy samym przodzie pojazdu strumień powietrza parzył w kolana.
Przez 5 lat jak go mam tak był podłączony wentylator.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 18:51:30 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
cisna mi sie wulgaryzmy na usta .... ale sie powstrzymam ... dziekuj temu do kogo sie co wieczor modlisz ze masz silnik caly i niepopalone wentylatory plus jakies inne kawiatki .... rozumiem ze z tylu wentylatora bylo chlodno podczas jego pracy ? :galy:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 19:20:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 08:28:17
Posty: 21
Tak sobie to analizowałem i myślę że w korkach to się moło sprawdzać oraz przy większej prędkości jazdy ale do pewnej prędkośći napory powietrza z zewnątrz i tłoczonego wentylatorem znosiły się i część chłodnicy z wentylatorem nie brała udziału w chłodzeniu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 19:21:54 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
noo , dobrze dedukujesz :) a co sie dzieje jak nie ma chlodzenia ?

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 19:29:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.cze.2004 08:28:17
Posty: 21
--masakra przegrzania--

już to przerabiałem w mazdzie 626
dlatego staram się "dmuchać na zimne"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 19:41:23 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
to zacznij dmuchac we wlasciwa strone :peace:

_________________
A100 '88 2,3 - 99-02
A10Q '91 2.8 - 01-15
A6Q '97 2.5 - 11-
A4Q '03 1.9 - 15-
A2 '01 1.4 - 24-


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 19:46:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2005 11:34:57
Posty: 107
Lokalizacja: Rzeszów
hans napisał(a):
camel131 napisał(a):
Wszysyko jasne tylkojeszcze jeden problem do roawiązania a mianowicie
w którąstronę powinien prawidłowo dmuchać pracujący wentylator na chłodnicy?

:-D ... rozumiem ze nie myslales jak zadawales to pytanie :P ... na zdrowy rozum to jezeli auto jedzie to ped powietrza ma jeden z gory ustalony przez prawa fizyki kierunek wiec szczytem debilismu byloby aby wentylator dmuchal w druga strone bo po pierwsze nic by nie schlodzil a wrecz powstrzymywalby do pewnego stopnia strumien powierza wlatujacvy pod wplywem pedu auta az w koncu mialby taki opor ze spalilby sie
a poza tym mozna to sprawdzic jak przylozysz reke za wentylator lub jezeli masz jwatpliwosci to przed chlopdnice :D

jak dla mnie , pytanie roku :):



Moze to i glupie ale powiem wam ze jak kupilem auto to sobie nim tak jezdzilem ze 3 miesiace az pewnego dznia po podrozy chcialem sobie podregulowac dawke gazu, a ze auto bylo rozgrzane to w pewnym momencie wlaczyl mi sie wiatraczek i co?? A no krecil w druga strone i tak zglupialem ze sie az musialem dopytac o co chodzi i sie okazalo ze jakas menda zle zalozyla koncowki. Wiec chyba lepiej zapytac nic przegrzac motorek. :):

_________________
Audi A4 1.8 ADR `96 LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 20:05:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2004 21:18:59
Posty: 1624
Lokalizacja: Kraków
to trochę tak jak odpalać auto ciągnąc go do przodu wrzucając R :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2005 22:26:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.lip.2004 10:59:02
Posty: 583
Lokalizacja: z miasta Łodzi się pochodzi
no i potwierdza sie najwieksza wada samochodów oooo = poprzedni własciciel , u mnie wózek był zamocowany na dwóch srubach lepiej nie myslec co by było gdyby .....

_________________
life is brutal and full of zasadzkas
kiedys mlody i gniewny teraz stary i wk....
Obrazek,
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.lip.2005 11:03:13 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
quark777 napisał(a):
no i potwierdza sie najwieksza wada samochodów oooo = poprzedni własciciel , u mnie wózek był zamocowany na dwóch srubach lepiej nie myslec co by było gdyby .....

:533:

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 16 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: