hans napisał(a):
a z tego co ja wiem to wiem .... a nie zdaje mi sie
.... i tak jak juz ktos wyzej napisal nie chce mi sie bo tyle juz pisalem, , lacznie z wypunktowaniem co i za ile trzeba wymienic ... kolego !! , jezeli naprawde chcesz jezdzic quattro to nawet ceny cie nie odstrasza a wtedsy przynajmniej bedziesz wiedzial o ceny czego pytac bo jest tego sporo .... poza tym w C4 jest bardzo trwale zawieszenie wiec problem zczestymi naprawami nie istnieje , ot co tu duzo pisac .... mozna wydac majatek na czesci a mozna skromnym budzetem naprawic auto ...tyle tylko nie moze sie nam wydawac a musimy jechac do sklepu gdzie jest taniej bo jak sie bedzie nam wydawalo to na wydawaniu ... pieniedzy sie skonczy i nic nie kupimy a jezeli nie chcemy wydawac za duzo kasy to niech sie nam nie wydaje tylko jedzie do sklepu gdzie taniej ... jezeli podasz mi numery z etki to moge podac ci ceny tych czesci w Inter Cars , jezeli nie to nie obraz sie jak nie bede siedzial 2 godziny w etce i spisywal tych numerow tylko po to zeby zaspokoic twoja ciekawosc
bosz.... składniej ci szło o 3:00 w nocy podczas Hans quattro story
kertz, jak masz trochę więcej kasy to kupuj quattro, ale 2.8,a nie 2.6. zimą i na mokrym jeździ się REWELACYJNIE