.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 02.maja.2025 18:11:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Szukam schemat elektryczny szyberdachu w b4.
PostNapisane: 22.sie.2004 15:56:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Zrzucilem troche schematow z klubowego ftp ale niestety nie ma tam schematu szyberdachu, niby pisze, ze Power Windows/Sun Roof a opisane tylko wyprowadzenie od elektrycznych okien i lusterek. Schemat konczy sie na wyprowadzeniu do SunRoof Switch czyli tego co mnie szczegolnie interesuje gdzie co jest w tej kostce.

Gdzie przy okazji jest cos oznaczone jak Power Window/Sunroof Control Unit :?: Gdzie doszukac sie tej centralki :?:

Edit: Znalazlem

http://www.isham-research.com/quattro/wiring/
lub tu:
http://www.autolib.diakom.ru:8001/CAR/Audi/

no klubowym byla czesc schematow z drugiego adresu ale interesujacego mnie nie :-)

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2004 20:52:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4652
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Ta jednostka sterujaca szyberdachem czyli otwieranie i zamykanie jest tam gdzie przycisk (pod tapicerka). W oryginalnej instrukcji obslugi do Audi B4 jest opisane i pokazane na zdjeciu co nalezy zrobic w przypadku awarii. Na zdjeciu tym jest widoczna szara kostka, czyli tzw. przekaznik lub to co steruje mechanizme otwierania. Plaskim srubokretem podwaz oswietlenie tak jakbys wymienial zarowke. Tam w srodku jest srubka wystarczy odkrecic zeby dostac sie do calego mechanizmu. W instrukcji jest pokazane zamykanie awaryjne szyberdachu za pomoca wygietego klucza imbusowego tak przynajmniej to wyglada i zamyka to sie recznie. Najczesciej jednak awarii ulega sam przycisk otwierania i jego by trza bylo obejrzec. Opisz dokladnie co z tym twoim szyberdachem jest.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 22.sie.2004 21:50:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Sorry ale pytam o cos zupelnie innego. Jak sie dostac do przycisku to ja wiem, jak zamknac otworzyc awaryjnie tez wiem. Zadna filozofia. Chodzi mi o inny uklad. O centralke sterowania oknami i szyberdachem. Wg schematu jest to cos zupelnie innego i to ten uklad daje zasilanie na szyberdach. Do przycisku nie przychodzi mi napiecie i tu jest problem, bo musze rzezbic dalej.

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2004 07:40:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.gru.2003 18:43:17
Posty: 137
Lokalizacja: Radom
Sterownik el.szyb i el.szyberdachu jest pod kierownicą, jak odkręcisz tą półkę to masz tam kilka przekaźników, i jest tam i ten sterownik. Wygląda on jak podwójny przekaźnik. Ma nr. 443 959 257.
Jeśli masz tylko el. szyberdach to wtedy jest inny sterownik ale nie wiem jak on wygląda i jaki ma numer.

_________________
--AUDI 80 B3 1.8 S 91r--
--AUDI A4 B8 2.0 Tdi 11r--


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2004 07:55:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Dzieki wielkie jak znajde chwile to poszukam :D

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.sie.2004 18:21:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Chcialem powiedziec, ze udalo mi sie zwalczyc szyber :D

Nie dziala chyba tak ja do konca powinien ALE dziala :D Po odnalezieniu przekaznika od szyberdachu Nr 447 959 875 produkcji Helli i przejrzeniu schematu dowiedzialem sie, ze powiniennem miec napiecie dla szybera na styku 30A, a aku wisi na styku podpisanym 87. Rozebranie go nie wykazalo zadnych przepalen wiec prawdopodobnie szlag trafil uzwojenie cewki, ktora w nim byla :/ Potraktowanie kontakt spayem tez nic nie dalo :/ Domyslam sie, ze efektem dzialania tego cuda jest podniesienie napiecia dla szyberu bo na 12,5V otwiera sie w zlowiiimmmmmmm temmmmmpieeeeee ......

Poki co nie zostalo mi nic innego jak zmostkowac te dwa piny przynajmniej do czasu az nie kupie nowej czesci :(

Jak komus zalega taki przekaznik i chce go TANIO pchnac to niech wali do mnie jak w dym :D

Przy okazji znalazlem 2 centralki alarmu :D Jedna czarna skrzynka bez zadnych oznaczen?! A druga to silicon ...

PS. Licznik mi juz caly swieci :D Uffffffff..... :D

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: