.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 18:47:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: potrzebna rada odnośnie regulacji... :)
PostNapisane: 26.sie.2004 21:40:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
sprawa dotyczy gazu :) który mam zamontowany u siebie w aucie >zwykła instalka na mikserze sterowana sonda lambda no i tyle.

zamontowałem u sibie w aucie tester sondy l. aby ustawić skład miesznki >
sytuacja wygląda tak:
wskazania sondy (na testerze) wyglądają ok czyli zgodnie z tym co powina ona pokazywać jest 0,2-0,8 V na wolnych i podczas jazdy jest świetnie.

gaz podczas jzady jest również dobrze sterowany zgodnie ze wskazaniami ( 0,2- 0,8V)

jednak mam problem z wysterowanieniem wolnych obrotów bo: po wrzuceniu na luz czyli na wolnych obrotach miesanka jest raczej bogata ok 0.8v(przy aucie nie rozgrzanym raczej jest to stałe wskazanie) po krótkim czasie skad jest jakby prawidłowy czyli wskazania pracują w przedziale 0,2 -0,8v ale po dłuższym momencie przy rozgrzanym motorku mieszanka ubożeje co powoduje ich falowanie.

niby mozna ustawić/wzbogaciś miesznkę ale moze mielibyście jakieś sugestie odnoścnie tej sytuacji ?? :diabel:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.sie.2004 22:24:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
a moze ktoś miał doczynienia z instalacjami gazowymi albo ustawianiami programu do jej obługi/sterowania

moze jest coś nie tak przy wprowadzanych danych :/ ustawieniu sterownika gazu >>?? ktoś coś moze wie na ten temat > tak sie przypomne :diabel:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.sie.2004 11:32:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Ja kiedyś u siebie ustawialem sterownik gazu, przy pomocy laptopa w czasie rzeczywistym. Akurat ten sterownik moj znajomy produkuje, wiec nie bylo problemu. Na laptopie byly zapamietywane/rysowane na wykresie wszystkie parametry pracy silnika i sterownika gazu : obr., otwarcie zaworu krokowego do ster il gazu, lambda i inne. W ten sposob mozna ocenic co jest nie tak. Byc moze silnik krokowy za wolno/szybko reaguje, trzeba zmienic przedzial/zakres w jakim on pracuje, ustawic pozycje "srodkową" czy cos takiego. W kazdym razie opcji jest na prawde duzo i mozna znalezc optymalne ustawienie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: