.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.sty.2025 02:04:19

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: gazowanie B3
PostNapisane: 12.lip.2004 09:30:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2004 13:08:50
Posty: 163
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: B6 AVF quattro
Jutro będę kupował moją B3 2.0E i już myślę o założeniu do niej instalacji gazowej. Doczytałem na forum, że dobre instalację są Landi Renzo. Znalazłem w moim mieście autoryzowana stację tej firmy. Czy jeśli autoryzowana to znaczy dobra, czy mogę bez obaw w niej zagazować swoją furkę? Czytałem tutaj różne opinie na temat zakładów gazujących, dlatego proszę o opinię tych którzy gazowali swoje autka w stacjach Landi Renzo.

Pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.lip.2004 11:41:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lis.2003 08:20:31
Posty: 115
Lokalizacja: Olsztyn
duzo zalezy za ile ta instalacje chcesz załozyc i jaki rodzaj.. lepiej dac wiecej i miec spokój ..u mnie na zwykłej..(taka juz miałem przy kupnie) czasem mam klopoty..gasnie po przejechaniu kilkudziesieciu kiolometrów na pierwszym lepszym przejeździe..tudziez skrzyzowaniu (nie trzyma wonych obr..)
ale pytaj.. szukaj... i nie oszczedzaj.. :D

_________________
było - b3 2.0 16v quattro'91
było - C4 2.8 AAH - ośka w automacie
jest - A6 ACK quattro w sedanie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lip.2004 08:07:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.lut.2004 15:11:12
Posty: 238
Lokalizacja: Łęczna
skibeer napisał(a):
duzo zalezy za ile ta instalacje chcesz załozyc i jaki rodzaj.. lepiej dac wiecej i miec spokój ..u mnie na zwykłej..(taka juz miałem przy kupnie) czasem mam klopoty..gasnie po przejechaniu kilkudziesieciu kiolometrów na pierwszym lepszym przejeździe..tudziez skrzyzowaniu (nie trzyma wonych obr..)
ale pytaj.. szukaj... i nie oszczedzaj.. :D


jeżeli ci gaśnie przy dojeżdzaniu do skrzyżowań i przy chamowaniu to masz żle ustawiony wlot powietrza czyli centralnie do kierunku jazdy, skieruj go przeciwnie do kierunku jazdy i po problemie

_________________
Audi A4, 1.9TDI 2001r, 96KW


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2004 07:16:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2004 13:08:50
Posty: 163
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: B6 AVF quattro
Byłem na stacji gazowania. Za instalację 2 generacji Landi Renzo z sondą lambda zapłacę 1900 plus doradzają wymianę od razu świec oraz przewodów zapłonowych. Ale gość powiedział że w moim typie silnika kjetronic jest problem z jakąś osłoną, nie można zamontować innej i w razie wystrzału gazu osłona może się zniszczyć. Przepraszam za lamerstwo, ale jak to ma się w praniu, czy rzeczywiście zdaża się coś takiego i jakie są skutki dla silnika, ewentualne koszty i czy to powinno być w gwarancji na instalację?
Doradźcie. :?: .

_________________
A4 B6 1.9 TDI AVF quattro Avant 2004r.-08.2018->
A4 B5 1.9 TDI AFN quattro Avant 1997r.-08.2007->12.2018
80 B4 1.9 TDI 1Z Avant 94r.-05.06->08.07
80 B3 2.0E AAD automat 91r., LPG BRC-07.04->05.06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2004 07:33:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.lis.2003 20:42:06
Posty: 107
Lokalizacja: Złotów / Wielkopolska
Hej. Ja mam zamontowana instalacje Landi Renzo. Co do jej działania nie mam zadnych zarzutów. Autko na gazie bardzo ładnie chodzi, ale problemy zaczynają sie po przełączeniu na beznynke, zwłaszcza na zimnym silniku - auto ma takiego muła ze szok a do tego kopci na czarno jak jakis stary diesel. Byłem u "fachowców" powiedzieli ze wina swiec - wymieniłem i dalej to samo. Pozniej powiedzieli ze moze elektronika gazu - wymienili i bez zmian wiec juz nie wiem co to moze być. Ale na jazde na gazie nie mogę narzekac.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2004 08:35:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
artmach napisał(a):
Byłem na stacji gazowania. Za instalację 2 generacji Landi Renzo z sondą lambda zapłacę 1900 plus doradzają wymianę od razu świec oraz przewodów zapłonowych. Ale gość powiedział że w moim typie silnika kjetronic jest problem z jakąś osłoną, nie można zamontować innej i w razie wystrzału gazu osłona może się zniszczyć. Przepraszam za lamerstwo, ale jak to ma się w praniu, czy rzeczywiście zdaża się coś takiego i jakie są skutki dla silnika, ewentualne koszty i czy to powinno być w gwarancji na instalację?
Doradźcie. :?: .

Witam artmach.
Powiem tak. Jeżeli mi gazownik by powiedział, że ma jakiś problem z kadżetronikiem ;) to bym mu serdecznie podziękował i więcej by mnie tam nie zobaczył. To raz. Dwa, to dlaczego od razu kazał ci wymienić kable i świece ???? Z praktyki ? :diabel: Oglądał twoje świece i badał ci kable na przebicie izolacji ? A może po prostu tak zakładają instalki, że walą później jak w Sylwestra pod ratuszem? Daruj sobie "gwizdki" i "grzybki", bo jak ci już wyj.bie, to gumę i tak będziesz łatał, choćbyś miał tam z 20 tych grzybków wsadzonych. Twoje 2 litry nie są doładowane, więc nie powinno być żadnego problemy z 2 generacją. Co do marki zakładanej instalki, to ma to raczej 2-rzędne znaczenie, gdyż podstawowe podzespoły są prawie identyczne. Większą rolę tu odgrywa doświadczenie gazowników i umiejętność regoolacji tego, co zakładają. Z doświadczenia wiem, że są tacy, co potrafią każdą furę spieprzyć. Co do kasy, to błędem jest patrzenie typu - drogo bulę, więc pewnie jest dobry zakład. Są firmy, które potrafią zejść z kosztami naprawdę nisko i są konkurencyjni na rynku, a potrafią założyć naprawdę dobrze (zauważ że nie napisałem dobrą) instalację LPG. Ostatnia rada. Nie jedź furą, tylko na początek dzwoń i powiedz, że chcesz zagazować audi. Po pytaniach, jakie ci zada gazownik przez telefon będziesz wiedział, czy ci się opłaca tracić paliwo na jazdę do niego.
To tyle. Jakbyś miał jeszcze jakąś "zgadowkę", to wal.
PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2004 09:16:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2004 13:08:50
Posty: 163
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: B6 AVF quattro
Kurde zmartwiłeś mnie :/ . To jest jedyna autoryzowana stacja Landi Renzo w moim mieści więc od razu do niej poprółem. Montują też instalację innej firmy (też włoska nazwa ale nie pamiętam) za około 1650 zł. Ale dopiero rozpoznaje rynek, mam dwa inne warsztaty na oku i tam również popytam. A o co chodzi z tymi wystarzałami i z tą osłoną?

_________________
A4 B6 1.9 TDI AVF quattro Avant 2004r.-08.2018->
A4 B5 1.9 TDI AFN quattro Avant 1997r.-08.2007->12.2018
80 B4 1.9 TDI 1Z Avant 94r.-05.06->08.07
80 B3 2.0E AAD automat 91r., LPG BRC-07.04->05.06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lip.2004 18:55:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
artmach. ja śmigałem do gazowników 100km, żeby mi założyli. Jak dla mnie, to mi się opłaciło - raz, że taniej(bo konkurencja spora w tamtym rejonie), a dwa, że mam ponad 20000 śmignięte na gaziorze i nie narzekam. Jak też pisałem, nie upieraj się przy konkretnej marce, bo na przykład BRC jest w tej samej klasie jakości i cen. Powiem więcej są podzespoły w instalkach robione przez jedną firmę i tylko sygnowane później jako landi, lub brc (coś a'la Febi w oooo). Jeżeli chodzi o wystrzały, to jest to ogólnie rzecz ujmując wybuch mieszanki w kolektorze dolotowym spowodowany przede wszystkim ciotowym stylem jazdy i wysilaniem silnika oraz (przede wszystkim) złą regulacją instalki. Popytaj ludzi i nie ograniczaj się do najbliższej okolicy. Polookaj też na małych wiochach, bo tam zdarzają się naprawdę "cykniete gaziory".
PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 23.lip.2004 11:51:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2004 13:08:50
Posty: 163
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: B6 AVF quattro
A jak to się ma z instalacją III generacji np. BRC z bezpośrednim wtryskiem gazu, bo wtedy ponoć nie ma wystrzałów. Czy do mojego auta można coś takiego zamontować i za ile?

_________________
A4 B6 1.9 TDI AVF quattro Avant 2004r.-08.2018->
A4 B5 1.9 TDI AFN quattro Avant 1997r.-08.2007->12.2018
80 B4 1.9 TDI 1Z Avant 94r.-05.06->08.07
80 B3 2.0E AAD automat 91r., LPG BRC-07.04->05.06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2004 08:26:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.sie.2004 14:10:37
Posty: 55
Lokalizacja: Płock
Ćwiru - rozumiem, że też masz samochód zasilany wtryskiem mechanicznym. W takim razie powiedz, gdzie konkretnie Ty zakładałeś gaz?
Osobiście jestem z Płocka - w 10 zakładach pytałem się o możliwość zainstalowania gazu. W jednym (który do tej pory uważałem za dobry, bo mi do starej Audiczki gaźnikowej założyli instalkę i spisywała się znakomicie - odpalałem z gazu w największe mrozy bez żadnego problemu) od razu mi powiedzieli (nawet bez oglądania silnika - AUDI 100 2,0E), że do tego sie nie zakłada, bo wybucha i przepływomierz. W drugim zakładzie powiedzieli mi, że założą i owszem - ale muszę podpisać oświadczenie, że czynię to na własne ryzyko - bo może mi się zniszczyć pompa wtrysku paliwa (która ponoć smarowana jest benzyną i dlatego od jazdy na gazie się zaciera), a poza tym nie biorą odpowiedzialności za wybuch gazu w kolektorze...
W pięciu kolejnych przez telefon powiedzieli mi, że nioe ma problemu. Jak do nich podjechałem - to się okazało, że może strzelać, może lepiej sekwencynjny, ale to podobno też nie jeździ i w ogóle nic nie wiadomo....
W dwóch salonach (Volkswagena i Seata) powiedzieli mi, że założą mi tylko instalkę III generacji, ale za 5500 zł. I tu jest najlepsze: w Volkswagenie jeden mechanior (przez telefon) powiedział mi, że założą mi za 5000zł. Po mojej uwadze, że to wtrysk mechaniczny, wziął numer silnika (oznaczenie RT), coś sprawdził i powiedział, że mają do tego typu instalację Bigas, ale za 5400zł i żebym nie zakładał w Seacie BRC, bo to w ogóle nie jeździ. Ale 10 minut później drugi mechanik z Volkswagena (też przez telefon) powiedział, że oni nigdy nie zakładali instalki do silnika zasolanego wtryskiem mechanicznym i nie chcą na mnie eksperymentować....
W ostatnim sprawdzanym przeze mnie zakładzie powiedzieli, że zamontują mi instalkę za 1800zł i jak będę pilnował świec i kabli to mi RACZEJ nie strzeli. A sekwencyjnego nie można u mnie podłączyć, bo nie mam czujnika położenia przepustnicy, więc nie ma jak sterować dawką wtryskiwanego gazu. Oni mi za to założą reduktor z kompensacją i RACZEJ będzie dobrze (nota bene w jednym z wcześniejszych zakładów powiedzieli mi, żebym nie zakładał reduktora z kompensacją, bo to strasznie muli silbnik i osiągi spadają drastycznie - jakbym jeździł maluchem)
Przepraszam za ta długą wymowę - ale po prostui już nie wiem, co mam robić?
Zacząłem już nawet myśleć o wywaleniu urządzenia wtryskoqwego i zainsatlowaniu zwykłego gaźnika albo wręcz wmontowaniu Diesla - bo już zgłupiałem od tego wszystkiego.
Ale widzę, że ludzie z takimi, jak mój silnikami, jeżdżą na gazie. Więc chcę wiedzieć, gdzie, co, jak i dlaczego?
A widzę z tego forum, że niejaki kolega Ćwiru pomysły ma dobre i konkretne.
Licze więc na jakąś sensowną podpowiedź
Przepraszam ,że wpiąłem się w tego posta - ale mam ten sam problem, co jego autor - i pewnie tak jak On jestem żywotnie zainteresowany wszelakimi jedynie słusznymi odpowiedziami.
Z pokorą i poważaniem

_________________
pablicito


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2004 08:34:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2004 13:08:50
Posty: 163
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: B6 AVF quattro
W zakładzie w którym zaproponowali mi Landi Renzo za 1900 zł, zaproponowali mi również instalację Stefanelli ze zbiornikiem 60l za 1650 zł. Proszę o opinię od użytkowników posiadających taką instalację oraz którą wybrać bo sam mam już niezły mentlik.

_________________
A4 B6 1.9 TDI AVF quattro Avant 2004r.-08.2018->
A4 B5 1.9 TDI AFN quattro Avant 1997r.-08.2007->12.2018
80 B4 1.9 TDI 1Z Avant 94r.-05.06->08.07
80 B3 2.0E AAD automat 91r., LPG BRC-07.04->05.06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2004 13:04:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2004 13:03:58
Posty: 7
Lokalizacja: Siedlce
Ja w swoim audi B3 2.0 silnik 3A rok prod 1990 , gaz zakladałem pół roku temu tj. najprostsza instalację f-my Lovato , i jak do tej pory instalacja pracuje normalnie ( nikt mi nie odradzał w zakładzie założenia do tego wtrysku gazu) .Koszt założenia instalacji w Siedlcach to 1100 zl. (w tamtym okresie) . Silnik odpalam na benzynie , a po przekroczeniu 1800 obr/min przechodzi na gaz. Co do strzałów to i owszem były ,i pewnie będa, a rada na to jest taka mam niedokręconą obejmę metalowa przytrzymującą gumę na przepływomierzu jak nastapi strzal to zrywa gume . Nie wiem czy to jest prawidłowe , ale tak mam . Chociaż ostatnio strzałów jest coraz mniej , bo za rada kolegi Kaczora ustawiłem prawidłowo zapłon. Dowiadywałem się tez w tym zakładzie o możliwość dołożenie elektroniki , ale gość mówił mi o coś zmianie sondy L , i dałem sobie spokój.Jeszcze jedna uwaga silnik podczas jazdy na luzie nie gaśnie mi,a jest jak w oryginale . Jeśli to w czymś Ci pomoże to będzie okey.
Nawiąże kontakt z użytkownikami audi 80 B3 z silnikiem 3A.

geroni
Audi 80 B3 1990 r, silnik 3A instalacja LOVATO

_________________
Audi 80 B3 2.0E silnik 3A +LPG


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.sie.2004 13:37:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2004 13:08:50
Posty: 163
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: B6 AVF quattro
Ja mam silnik AAD i nie tylko mam problem na jaką instalkę się zdecydować, ale najpierw chciałbym wyregulować spalanie na benzynie, które u mnie jest koszmarne, patrz http://forum.audiklub.org/viewtopic.php?t=6724, może umiałbyś coś poradzić?

_________________
A4 B6 1.9 TDI AVF quattro Avant 2004r.-08.2018->
A4 B5 1.9 TDI AFN quattro Avant 1997r.-08.2007->12.2018
80 B4 1.9 TDI 1Z Avant 94r.-05.06->08.07
80 B3 2.0E AAD automat 91r., LPG BRC-07.04->05.06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.sie.2004 15:58:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
pablicito - podciągam temat do góry, bo go w domu już nie znajdę. od lipca dopiuero teraz mam normalny dostęp do kompa, więc ci wieczorem szrajbnę.
PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 26.sie.2004 15:58:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
pablicito napisał(a):
......W ostatnim sprawdzanym przeze mnie zakładzie powiedzieli, że zamontują mi instalkę za 1800zł i jak będę pilnował świec i kabli to mi RACZEJ nie strzeli. A sekwencyjnego nie można u mnie podłączyć, bo nie mam czujnika położenia przepustnicy, więc nie ma jak sterować dawką wtryskiwanego gazu. Oni mi za to założą reduktor z kompensacją i RACZEJ będzie dobrze .........


Witam pablicito. Ładnych masakratorów-gaziarzy masz u siebie. Co jeden, to lepszy, aż włos na głowie się jeży podczas czytania. To cud, że auta, które robili jeszcze istnieją. Miałem cytować całego posta, ale za dużo cięcia. Krótko mówiąc - jedź doi tych gazowników co si ich przycytowałem, bo najrozsądniej "gadali". Jeżeli chodzi o kompensację, to chyba nikt już nie zakłada instalek bez niej i bzdurą jest, że zmula auto. Podczas instalacji tylko pilnuj, żeby wszystko ładnie pozakładali i konkretną regulację zrobili z analizatorem spalin. Jeżeli to będzie instalka z kompem, to męcz ich o jazdy testowe - komp u gazownika na klanach i się bujacie i mówisz co ci nie tak jeździ, lub że jest ok. Po wyjechaniu od gazowników po dobrej regulacji nie powinno nic ci strzelać, auto nie powinno gasnąć przy 100kmh po "wyluzowaniu" i nie powinno szarpać i powinno ładnie i płynnie przyspieszać - czyli po prostu jak na benie. a-ha. i pod maską będzie ci innaczej zalatywać ;) .

Ja zakładałem gaziora w Obornikach Śląskich, czyli jakiś kawałek od ciebie niestety.
PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2004 06:45:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2004 13:08:50
Posty: 163
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: B6 AVF quattro
W koncu zalozylem wczoraj gaz i zdecydowalem sie na BRC, instalka za 2050 zl, no i zobaczymy :P

_________________
A4 B6 1.9 TDI AVF quattro Avant 2004r.-08.2018->
A4 B5 1.9 TDI AFN quattro Avant 1997r.-08.2007->12.2018
80 B4 1.9 TDI 1Z Avant 94r.-05.06->08.07
80 B3 2.0E AAD automat 91r., LPG BRC-07.04->05.06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2004 09:52:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
Artmach.
Na początku, jak ci będzie po jakichś 500 km innaczej chodzić, to się nie przejmuj, tylko jedź na umówioną pierwszą regulację kontrolną. Bo mogą ci się membrany, czy coś tam jeszcze układać.
PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2004 12:05:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2004 13:08:50
Posty: 163
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: B6 AVF quattro
Masz rację, tak mi mówili że się jeszcze wszystko dociera i tak po przejechaniu około 1000 mam jechać do nich na kontrolę, no chyba że jak ty mówisz już wcześniej coś będzie nie tak.

_________________
A4 B6 1.9 TDI AVF quattro Avant 2004r.-08.2018->
A4 B5 1.9 TDI AFN quattro Avant 1997r.-08.2007->12.2018
80 B4 1.9 TDI 1Z Avant 94r.-05.06->08.07
80 B3 2.0E AAD automat 91r., LPG BRC-07.04->05.06


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 31.sie.2004 21:12:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.mar.2004 15:12:39
Posty: 415
Lokalizacja: Nowa Sól lubuskie <Było: B3/1,8/DZ/BRC>
Artmach, nie mówię, że na bank będzie ci furacz źle śmigał. BRC nie jest kiblem żadnym. W moim przypadku (też BRC) na kontrolnej regulacji była w zasadzie tylko kosmetyka, takie "dopieszczanie". Przypuszczam, że u ciebie też tak będzie, jeżeli się gazowniki postarały z regulacją. Witam w gronie "śmierdziuchów" ;) .
PZDR.

_________________
Było:
Audi 80 B3 1,8 DZ 112KM + BRC


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.wrz.2004 13:44:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lip.2004 13:08:50
Posty: 163
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Auto: B6 AVF quattro
Też się cieszę że już mam gaz, ale...... Wczoraj (drugi dzień po założeniu) rano odpalam od pierwszego razu potem przy 3000 przełacza mi się na gaz, wszystko ok jadę do pracy. Po pracy kręce, a tu kicha, kręcę znowu i nic i tak ze 20 minut. Dzwonię do facetów od gazu przyjadą jutro, zostawiam auto pod pracą do domu jadę autobusem :/ . Dzisiaj byli. Okazuje się że nie podnosi się taki tłok co puszcza powietrze (jest nad filtrem pow.). Jak go podnieśli kombinerkami to autko zapaliło, ale gasło. Dopiero jak się nagrzało to trzymało obroty. Zabrali go do warsztatu i zobaczymy wieczorem co będzie.

_________________
A4 B6 1.9 TDI AVF quattro Avant 2004r.-08.2018->
A4 B5 1.9 TDI AFN quattro Avant 1997r.-08.2007->12.2018
80 B4 1.9 TDI 1Z Avant 94r.-05.06->08.07
80 B3 2.0E AAD automat 91r., LPG BRC-07.04->05.06


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: