.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 08.lut.2025 12:23:48

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: silnik krokowy - jak zdiagnozować??
PostNapisane: 04.wrz.2004 23:25:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.sie.2003 13:34:51
Posty: 272
Lokalizacja: Kraśnik
jak zdiagnozowac silnik krokowy reg wolnych obrotów??
podłaczyłem do niego miernik w trakcie pracy
1 styk pokazuje 13,7 v z akumulatora
2 styk 10 V
i tak jest cały czas bez zmian na zimnym i na ciepłym silniku
wywaliłem z auta gaz zeby zdiagnozowac te dziwne objawy falowania obrotów....
i tak puki silnik jest zimny chodzi ok ale wystarczy ze łapie temperaturę ok 70 st obroty wzrastają
ok 90 st dochodzą juz do 1400 obr/min i zaczynają falować...
skład mieszanki mam idealny byłem na analizatorze
przepływka działa ok (zmierzyłem potencjometr też jest ok..działa w zakresie od 0,2-4,8V płynnie)
a jesze jedno pytanie mi sie nasuwa jak zdiagnozowac regulator cisnienia ???
moze to on to wszystko pierniczy????

_________________
gurbens 90 quattro 2.3 IGS RULEZ!
ŻEGNAJCIE BRAKI MOCY!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 14:40:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.cze.2004 12:52:08
Posty: 233
Lokalizacja: Kraków / okolice
U mnie też tak jest i nie wiem, co mu jest i gdzie szukać przyczyny. Wybieram się z tym problemem do dobrego mechanika, może on cos poradzi. Oby pomógł.:(

Też potrzebuje pomocy jak samemu sprawdzić, dlaczego te obroty tak szaleją góra/dół i dlaczego na wolnych obrotach silnik gaśnie. Jak sprawdzić pokolei podzespoły odpowiedzialne za falowanie obrotów [silnik krokowy, zawór zwrotny od podciśnienia, sodę lambda itd.]

Pomocy :DDDDDD

_________________
teraz A6C5 2.5TDI 150KM AVANT 98r.
Audi A4 1.9 tdi 95r. sedan - sprzedany
Audi 90 2.3 NG 91r. automat LPG. - sprzedany
nr gg. 2389161


Ostatnio edytowano 07.wrz.2004 08:17:55 przez dragon, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 15:57:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 16:23:30
Posty: 168
Lokalizacja: Suwałki
Panowie ja mialem to samo w A200, pomoglo wsadzenie ustrojstwa na noc do ropy, w srodku byl caly zasyfiony i sie wyplukal. moze i wam to zadziala. Warto zobaczyc jak nic nie kosztuje...

_________________
FORD FOCUS 1.6 16V
AUDI 200 2.2 20V QUATTRO VIP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 17:23:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2003 21:44:54
Posty: 322
Lokalizacja: Kalisz
Rafał napisał(a):
Panowie ja mialem to samo w A200, pomoglo wsadzenie ustrojstwa na noc do ropy, w srodku byl caly zasyfiony i sie wyplukal. moze i wam to zadziala. Warto zobaczyc jak nic nie kosztuje...



To ustrojstwo to co silniczek krokowy??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2004 15:45:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.wrz.2003 21:10:40
Posty: 174
Lokalizacja: Wa-wa
Jest taki silniczek w 2.6? Gdzie go szukać? U mnie obroty skaczą strasznie, szczególnie na zimnym, może to wina tego silniczka?

_________________
Audi 100 Quattro 2.6 V6 + SGI
Szukam softu, który dogada się z moim kompem.
Głosuj na Audi Klub Polska
http://www.inetcom.pl/glosujna.php?id=2960


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: