.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 20.sty.2025 21:55:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Padła pompa hamulcowa....
PostNapisane: 05.wrz.2004 18:50:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Więc tak...

pociągnąłem swoją Audiczkę tak do 140 no i po chwili toczenia cisnąłem mocno w pedał hamulca.. jakież było moje ździwienie gdy po twardym początku pedał mi padł jak w masło... auto hamowało dalej ale to już nie to samo co zwykle.. bo standardowo Audi hamuje rewelacyjne...

w książce piszą, że to pewnie pierścień na pompie, ale wiem, że nie warto tego wymieniać w starej pompie i lepiej dać nową. Ile może kosztować nowa pompa ze wspomaganiem kiery i hydraulicznym wspomaganiem hamulców ?
Ktoś to już u siebie wymieniał ?

Audi 100 2.3 E Avant quattro "90

Czekam na odpowiedzi..
Pozdro :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 05.wrz.2004 23:35:59 
Italiano

Dołączył(a): 26.sie.2003 23:52:03
Posty: 833
Lokalizacja: Warszawa
Desior, ja to wymieniałem kiedyś u siebie w coupe'cie.
Objaw identyczny ja u Ciebie.
Nie pamiętam dokładnie ile to kosztowało ale nie były
to jakieś straszne sumy, coś mi świta ok 300 zeta, może mniej
ale ja zmieniłem na używaną a nie nówkę.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 09:26:34 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
No właśnie się okazało, że mam plamę pod autem przy tylnym prawym kole. Zaraz idę zdjąć koło i zobaczyć skąd wali płyn. :!:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 09:47:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
zanim wymienisz pompe upewnij sie ze to jest jej przyczyna bo możesz tyko niepotrzebnie wydać kaske >>> sam chciałem początkowo wymieniać a przyczyna leżała w tłoczku :peace: któy łapnoł powietrza...

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 10:37:11 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Dzięki - masz 100% racji.
U mnie sprawa jest już jasna... koło było całe w płynie a pod autem kałuża. Wina leży po stronie przewodu, który puszcza w dwóch miejscach :galy: Kto pomoże taki znaleźć ? :): :):

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 17:49:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
To miałeś dużo szczęścia że to tylne koło. Ja raz się rozpędziłem w mieście i dojeżdżam do skrzyżowania z drogą z pierszeństwem (około 80km/h tuż przed skrzyżowaniem) i po heblach.... działały pół sekundy i pedał całkiem wpadł w podłogę. Naszczęście nic nie jechało i z piskiem opon przejechałem skrzyżowanie na wprost stał budynek. Potem z wrażenia zamiast się zatrzymać to jeszcze gazu dodałem ale jak stanąłem to zauważyłem pęknięty przewód elastyczny przy przednim zacisku. Jeżeli pękł ci elastyczny to w każdym sklepie go dostaniesz za około 20zł, natomiast ten miedziany można dorobić w warsztatach specjalizujących się hamulcami. Koszt to około 10zł za metr plus zarobienie końcówek.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 19:59:23 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Przewodzik kupiłem za 35 zł... ah ta Warszawa... ale w oryginale VW... jutro jedzie na montaż... mam nadzieję, że będzie pasował. :peace:

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 20:12:25 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
te gumowe przewody powinno wymieniac sie razem z plynem hamulcowym czyli raz na 2 lata .... tak slyszalem kiedys w ASO ... ale prawda jest taka ze cyklicznie co pare lat trzeba je wymienaic bo traca swoje wlasciwosci elastyczne i zaczynaja pekac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 21:39:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 26.mar.2004 20:01:08
Posty: 352
Lokalizacja: Gdańsk
No a jak pękną w nieodpowiednim momencie to średnio przyjemna impreza! Więc sprawdzać i wymieniać!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.wrz.2004 11:02:01 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
Sprawa załatwiona. Przewód giętki 17 zł IC/ przewód metalowy bo się urwał przy zdejmowaniu 11 zł sklep mototyzacyjny.. + robota :/

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.wrz.2004 03:07:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.paź.2003 18:19:20
Posty: 368
Lokalizacja: Szczecin
heh widze ten sam problem co ja tylko ze ja przy przednim kole mialem cyrk.wezyk mi pekl ale na szczescie na podworku u rodziny poprostu trzymam se wcisnierrt pedal zeby atuko sie nie stoczylo a tu nagle lipa ,i tak samo myslalem ze skonczy sie na jednym wezyku elastyczny, ale oczywiscie sie okazalo ze za cholere nie da sie jego odkrecic od rurki i oczywiscie rurka poszla sie pitolic.a tak swoja droga ma ktos jakis dobry pomysl
na odkrecenie odpowietrznika przy zaciskach hamulocowych bo jeden udalo mi sie odkrecic a jeden zni drgnie a nie che urwac :( bo wtedy chyba zacisk na smieci .Dziekuje za pomoc z gory :))))

_________________
Audi 100 CN 2.0 D 1984-2004r. R.I.P. & Audi 100 2.3 NF +LPG 1987-2010r / Audi A6 C4 AEL 2.5 TDI 95r 2010 -2014 / Audi A8 D2 2.5 TDI AFB 98r 2010 .....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: