.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 09.lut.2025 00:43:10

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ściąga moją bryczkę na lewo
PostNapisane: 02.wrz.2004 14:33:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2004 21:30:34
Posty: 15
Lokalizacja: Kraków
oto mój kolejny problem...heh...mam nadzieje ze sie kiedys skoncza. otoz:
podczas spokojnej jazdy na wprost niby wszystko jest oki ale podejrzane jest ulozenie kierownicy. aby jechac prosto musze miec ja odchylona w lewo(ramie kierownicy nie jest ustawione poziomo).natomiast jak ustawie ramie kierownicy w poziomie to wtedy sciaga auto na prawo. przy mocniejszym przyspieszeniu zwlaszcza na 2-gim biegu autko tak jakby tracilo przyczepnosc i jedzie na lewo.troche to zagmatwane ale cholernie mnie martwi. dodam,iz mam padniety prawy amortyzator.

_________________
Audi 80 B3 (89') - 1.6 TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ściąga moją bryczkę na lewo
PostNapisane: 02.wrz.2004 14:47:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Dominik_W napisał(a):
dodam,iz mam padniety prawy amortyzator.

Zmien amortyzatory (oba, bo tu nie ma co czekać), jeźdz na zbierzność, ew. przestaw kierownice :D
Opony sie ścierają równomiernie czy którąś bardziej?
Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2004 14:49:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
Moim zdaniem 3 powody ściągania:
1.Mało powietrza w kole (bardzo mało)
2.Kłania się Pan Diagnosta i trzeba sprawdzić zbieżność i kąty (może mieć chyba coś wspólnego z amorkiem)
3.Tu nie jestem pewien, ale może ktoś demontował koło kierownicy i je źle zamontował (przekręcił).
Powodzenia

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2004 14:57:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Prawdopodobnie ktoś grzebał przy zbieżności i się przegrzebał. Jedź do warsztatu niech Ci ustawią. Za najprostsze ustawienie ja zapłaciłem 20 zł. Przedtem opony mi ledwo jedne sezon wytrzymywały. Teraz pomykam już 3 lato na tych samych i ubytek opon jest bardzo znikomy. Można też to ustawić samemu. Trzeba mieć kanał. Ktoś włazi do kanału. Toczysz pomału samochód żeby jechał prosto a potem mierzysz ile jest przy rancie felgi od koła do koła z tyłu (za amortyzatorem) i z przodu (przed) (Mówimy cały czas o przednim zawieszeniu). Dla przedniego napędu ważne jest żeby koła były lekko rozbieżne czyli z przodu więcej niż z tyłu (jakieś 1 do 2 cm). Proste to jak konstrukcja cepa. W razie czego skrobnij na GG to Ci rysunek poglądowy prześle.

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2004 15:05:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
Ustawienie zbierzności to nie są jakies strasznie wielkie pieniądze i dlatego polecam to zostawić szpecjalistom.
A co do tych 1-2 cm to nie za dużo? :|
Przecież to nie ma prawa normalnie jeździć jeśli koło będzie skręcone o 1-2 cm :P

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2004 15:19:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.mar.2004 14:21:39
Posty: 289
Lokalizacja: Warszawa
Źle to troszq napisałem. :| To zależy gdzie robisz pomiar. Jeśli przy feldze tak jak napisałem to rzeczywiście max to 1/2 cm ale im dalej od koła z tej 1/2 cm robi się coraz więcej. Już zakręcony jak fawor o tej godzinie jestem. Dominik jedź do speców i nie kombinuj bo się nie opłaca.

_________________
Czy krewniak twojego samochodu to auto rajdowe :?: :D
ObrazekObrazek
Audi B2 Coupe 1.8
:!!: ACHTUNG Zachowaj 3m odstępu. Możliwość explozji gaziora :!!:
Audi 80 B2 1.6TD
Dwie Nioonie Naraz + Radio 94 ofkorz


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2004 16:13:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2004 21:30:34
Posty: 15
Lokalizacja: Kraków
dzieki za wskazowki.jutro mykam do serwisu zmienic przednie amorki a pozniej mykam ustwic zbieznosc.
niech cztery kolka beda z wami...

_________________
Audi 80 B3 (89') - 1.6 TD


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2004 16:51:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
ja jeszcze dodam ze podstawową rzeczą jest w tym wypdaku zmiana właśnie amortyzatorwów a potam dopiero pomyślałbym o zbieżnośći.:)

jeżeli już chodzi o ustawienie geometrii przodu to naprawdę nie jest problemem bo każda stacja diagnostyczna może to zrobić > a z tym to już jest różnie bo generalnie firma powinna określić parametry ustawień /choć sie przyjmuje ogólnie założone / i zależnie od auta napęd przód >quattro>tył :D
ustawianie i w zlażności od rozdz. koła wykazują skłonności do rozjeżdzania bądz zbiegania sie :peace:

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2004 21:22:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2003 21:44:54
Posty: 322
Lokalizacja: Kalisz
Naprawde amorki maja tez wpływ na to czy auto jedzie prosto czy tez nie ???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.wrz.2004 23:03:03 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
kotrrin napisał(a):
Moim zdaniem 3 powody ściągania:
1.Mało powietrza w kole (bardzo mało)
2.Kłania się Pan Diagnosta i trzeba sprawdzić zbieżność i kąty (może mieć chyba coś wspólnego z amorkiem)
3.Tu nie jestem pewien, ale może ktoś demontował koło kierownicy i je źle zamontował (przekręcił).
Powodzenia


Nic dodac nic ujac :peace:

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2004 07:04:31 
Moderator

Dołączył(a): 23.lip.2003 14:55:57
Posty: 3007
Lokalizacja: ..........Siedlce.......... Auto: B4 ABK
666 napisał(a):
kotrrin napisał(a):
Moim zdaniem 3 powody ściągania:
1.Mało powietrza w kole (bardzo mało)
2.Kłania się Pan Diagnosta i trzeba sprawdzić zbieżność i kąty (może mieć chyba coś wspólnego z amorkiem)
3.Tu nie jestem pewien, ale może ktoś demontował koło kierownicy i je źle zamontował (przekręcił).
Powodzenia


Nic dodac nic ujac :peace:

Może być jeszcze jeden powód o którym chyba nikt nie napisał. Zapieczony tłoczek w hamulcach z jednej strony.

_________________
Audi B4 2.0 ABK Pozdrawiam Marcin
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2004 09:01:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2004 00:27:12
Posty: 275
Lokalizacja: Wrocław
Patrikoss napisał(a):
Naprawde amorki maja tez wpływ na to czy auto jedzie prosto czy tez nie ???


A maja, maja jedno kolo trzyma sie drogi a drugie podskakuje jak pileczka, musi cie ciagnac w strone kola ktore skacze.
Pozdrowionka

_________________
Pozdrawiam KaRus
A4 1.9TDI 1999 AVANT

Dwie rzeczy sa nieskonczone:
wszechswiat i glupota ludzka. (Albert Einstein)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2004 09:10:45 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Karus napisał(a):
Patrikoss napisał(a):
Naprawde amorki maja tez wpływ na to czy auto jedzie prosto czy tez nie ???


A maja, maja jedno kolo trzyma sie drogi a drugie podskakuje jak pileczka, musi cie ciagnac w strone kola ktore skacze.
Pozdrowionka

a nie bedzie sciagac przypadkiem w druga strone czyli tam gdzie amor trzyma ?

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2004 09:52:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2004 00:27:12
Posty: 275
Lokalizacja: Wrocław
A moze i prawda :) , nie cwiczylem tego ale gdzies sciagnie, kurcze to tak samo jak zmiana kierunku jazdy w czolgu (tam gdzie wiekszy opor tam skreca) , czyli w strone dobrego amorka. Sorki.
Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam KaRus
A4 1.9TDI 1999 AVANT

Dwie rzeczy sa nieskonczone:
wszechswiat i glupota ludzka. (Albert Einstein)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2004 11:40:45 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.lip.2003 23:03:02
Posty: 1314
Lokalizacja: Bydgoszcz
jest jeszcze opcja, ze masz nierowne cisnienie w oponach, amory niepierwszej mlodosci, ale ciagle jeszcze do uzytku i ... totalnie wywalone gumy na wachaczach (jak to sie pisze?) ... wtedy tez lubi polatac wszystko na boki.

Najlepiej zamiast sie pytac, pojedz na szarpaki, bujaki, rolki i wszystko co mozliwe ... zaplacisz 30zl a bedziesz wiedzial co masz do wymiany, a co wazniejsze - czego nie masz do wymiany ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2004 12:53:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.sty.2004 00:27:12
Posty: 275
Lokalizacja: Wrocław
Kurcze robilem ostatnio test amortyzatorow, skutecznosc 65% czyli jeszcze zywe, ale cos tluklo jak diabli, wyjal je mechanik bo twierdzi ze to one (zapieralem sie ze nie, pokazalem wydruk z komputera ) byly tak do dupy ze w palcach rozciagalem je jak harmonie. NIe wiem czy te szarpaki i wytrzasarki to wszystko pokaza. W sumie koszt niewielki a moze co wylezie.
Pozdrawiam

_________________
Pozdrawiam KaRus
A4 1.9TDI 1999 AVANT

Dwie rzeczy sa nieskonczone:
wszechswiat i glupota ludzka. (Albert Einstein)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.wrz.2004 14:08:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 30.mar.2004 21:45:17
Posty: 298
Lokalizacja: Warszawa
Co do kierunków ściągania to na naszych drogach jest to sprawa WYPADKOWA :!!: , raz w lewo a raz w prawo - jak wypadnie (oby nie z drogi!! ;) , zależy jak głęboką koleiną pojedziesz i czy prawym czy lewym kołem...
Ja czasami jak wpadnę na jakś nowiutki super wykonany odcinek drogi to nie mogę wyjść z podziwu dla mojej niuni....
Ale pewnie macie to samo uczucie Co? :peace:

_________________
80 GLS 1,6 '75
niunia-setunia C4 2,5 TDI AAT '94
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.wrz.2004 15:53:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.lip.2004 21:30:34
Posty: 15
Lokalizacja: Kraków
no i udalo sie.amortyzatory przednie zmienione na gazy i wszystko wrocilo do normy.

_________________
Audi 80 B3 (89') - 1.6 TD


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 18 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: