Dzisiaj rano odpaliłem autko wycofałem z garażu, zgasiłem, wykręciliśmy czujnik ciśnienia oleju i zmieniliśmy na nowy.
Odpalam autko chwilunie chodzi nagle stuki jakby chodził bez oleju.
Magik mechanik przyszedł zaczął się dobierać do silnika i stwierdził, że na filtrze oleju ni grama oleju nie podaje, jak również na klawiaturę, a dzień wcześniej wszystko było OK. Dzisiaj będzie szukał przyczyny dalej
Z tego co się już dowiedziałem silnik był robiony, bo sprawdzał, ciężko jest obrócić kłem (to na którym jest pasek rozrządu) - czy tak ma być, bo z tego co mechanik mówił jest to bardzo dziwna rzecz i nie powinno tak być.
Macie może jakieś sugestie, pomysły, autko mam od 2 tygodni i takie rzeczy zaczynają się dziać, zaczyna mnie to już wk.... ?
Autko to Audi 80 B3 1990 r., pojemność 2.0E pełny wtrysk, nr początkowy silnika to 3A.
GRE
|