.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 10.lut.2025 00:42:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Nawiew w Audi 80
PostNapisane: 13.wrz.2004 14:19:02 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
Własnie chyba mam problem z nawiewem bo zalezy on od prędkości jazdy a nie od ustawienia wentylatora. Pierwsze dwa ustawienia (I i II) moim zdaniem nie działaja a na III włąscza się mocno. I mam pytania do Was :
1. Czy to normalne aby nawiew uzalezniony był od prędkości (co może byc tego przyczyna)
2. jak można sprawdzić dlaczego na pierwszych dwóch ustawiniach (tak mi sie wydaje) nie działa wentylator ? - jak i co rozebrać ?

Dięki
P.S. musze sobie siga zmienić bom się zgazował .... ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2004 14:41:12 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
nie ma styku gdzies w watku o ulamanym pokretle regulacji nawiewu wrzucilem zdjecie stykow. U ciebie nie ma kontaku na dwoch po prawej stronie, a dzialaja te u gory. Musisz sie do nich dobrac i sprawdzic.

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2004 15:07:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
jakbys mogl mi wskazac jaki to watek bo go nie moge znależć, dzieki


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2004 15:32:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
cos slabo szukasz http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... ght=#58007

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2004 16:07:51 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
oj kochańeńki ;) tenkzz
A jak z a jazdą bo rozumiem że to naprawi działanie wentylatora. Czy jak jedziecie też macie nawiew zalezny od prekości ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2004 16:26:40 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
noooo ja nie mam :-) Bo predkosc obrotowa silnika dmuchawy w zadnym wypadku nie jest zalezna od obrotow silnika lub predkosci ;-) Uchwyt powietrza takze jest w takim miejscu na podszybiu, ze nie ma mowy o doladowaniu pasywnym. Jedyne co przychodzi mi do glowy (a jest to absurdalne) to, ze alternator nie uciagnie dmuchawy i na wyzszych obrotach daje wyzsze napiecie przez co dmuchawa szybciej kreci :P

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2004 17:29:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
No włąśnie tak wygląda jakby to było powietrze z zewnątrz (tak go napędza).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2004 18:47:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
moze u Ciebie nie ma filtru zalozonego :?: Podnies plastikowa obudowe na podszybiu i rzuc okiem czy wszystko jest ok. Przy okazji sobie ten filtr wymienisz ;-)

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2004 19:33:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
No wlasnie widze ze zasyfiony i jakis pokurczony - skurczybyk ;).
Tak się zapytam od razu gdzie jest filtr klimatyzacji ? to może go tez wymienie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2004 20:56:33 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Witam u mnie wystepuje wlasnie takie zjawisko jak jade z wlaczona dmuchawa ( I bieg wentylatora) i przyspieszam od 60 do np. 150 km/h
to gdy jest wlaczone ogrzewanie dmuchawa mimo iz jest wlaczona na najnizszej predkosci obrotowej, zaczyna dmuchac mocniej i we wnetrzu robi sie juz bardziej goraco :D Czyli wniosek jest taki ze nie mam fabrycznego filtra przeciwpylkowego (tylko plastikowa kratke) i to wlasnie powoduje ze im wieksza predkosc samochodu tym powietrze wlatujace szybciej napedza dmuchawe ogrzewania. To dosyc spotykane zjawisko w Audi 80 B4, bo gdzies nawet w internecie czytalem opis i eksploatacje Audi 80. Gosciu pisal ze wada wlasnie jest wzrost obrotow dmuchawy ogrzeania podczas przyspieszania i osiagania przez auto wyzszych predkosci. nie nalezy sie tym wcale przejmowac bo to nie jest nic powaznego, najlepiej podczas jazdy na trasie ustawic sobie pokretlo dmuchawy na ikonke wentylatorka i powietrze wtedy samo bedzie wlatywalo a sam wentylator nie bedzie pobieral pradu :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2004 19:39:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
O żesz w morde , jak Wam się udało wytargać ten panel. Mi sie udalo go tylko wepchnąc a wyciągnąć go nie mogę. Ale jak wyjąłem radio to przynajmniej z góry na niego popatrzyłem i wygląda trochę inaczej niż na zdjęciu w tym wątku : http://forum.audiklub.org/viewtopic.php ... ght=#58007
choć te blaszki są podobne . PIerwsza od lewej taka króciutka u mnie jest, ona nie ułamana czy tak ma być?
MNie wiem jak można to wyjąc :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2004 20:48:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
Ja nie wytargalem tylko po zdjeciu popielniczki i radia udalo mi sie te styki pi*drzwi oczyscic na jakis czas pomoglo ;-)

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2004 20:59:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
Te z góry co widać trza wyczyścić ? czy pod spodem też cos jest (tam sie nie dostałem)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2004 21:14:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
WYMONTOWANIE I ZAMONTOWANIE ZESPOLU REGULACJI OGRZEWANIA:

Zdemontowac Pokretla dzwigni regulacyjnych, wykrecic sruby i zdjac oslone.
Wykrecic cztery sruby i wymontowac elementy regulacji ogrzewania.

Odkrecic wkretakiem zaciski pancerzy ciegien i wymontowac ciegna.

Uszkodzone lub skorodowane ciegna nalezy wymienic na nowe. Naprawy moga sie okazac nieskuteczne i nieoplacalne. Tak wyglada wlasnie instrukcja demontazu. Popatrz czy wszystkie srobki sa odkrecone z tego co wiem to powinny byc 4 srobki. Milego demontazu :peace:

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2004 21:33:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
No własnie problem polega na tym że nie bardzo sobie wyobrażam jak mozna wyjąc do przodu ponieważ we wszystkich rogach są uchwyty na śruby mocujące
1|----------------------------[2
| |
|_ _|
3]________________[ 4

o tak szybko namalowałem ;) jak to u mnie wygląda. a cały panel z tymi pokrętłami jest dokładnie dopasowany i bez wyłamania tych 4 uchwytów nie można ich wyjąć.
Próbowałem pod kątem ale tes sie nie dało. :/
A chcę się dostac do przełącznika nawiewu bo na I i II mi nie ddziała, cięgna mogę zostawić w spokoju (bo podobno ciężko je założyć.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.wrz.2004 22:13:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Odkrec wiec te 4 srobki i powinno wyjsc ten zestaw pokretel,chyba ze jest na jakies zatrzaski jeszcze, no al eto bylo by zbedne. Po to sa srobki zeby trzymaly ten panel. ;)

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2004 09:55:05 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.lip.2004 23:29:48
Posty: 887
Lokalizacja: Warszawa/Siedlce Auto: Focus Tdci
A propos filterkow to bardzo duzy wybor ma ATA - CAR. Sam tam kupilem do siebie wszystkie - Polecam firme FILTRON. Sklep miesci sie zaraz za mleczarnia po lewej stronie. Przy nadlesnictwie. Filtr pylkowy kosztowal ok 35 zł

_________________
od 06.2006 A4 sprzedane. Przerwa z Audi niestety na dłużej...
Dlaczego moj nick to 666....Click
http://www.tuningclubsiedlce.com


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2004 20:37:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
No to preplacilem , zaplacilem z 50 zl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.wrz.2004 20:39:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.lip.2004 18:51:03
Posty: 811
Lokalizacja: ___Częstochowa___ Auto: B4 2.0 ABT
KORU napisał(a):
Odkrec wiec te 4 srobki i powinno wyjsc ten zestaw pokretel,chyba ze jest na jakies zatrzaski jeszcze, no al eto bylo by zbedne. Po to sa srobki zeby trzymaly ten panel. ;)


Ale te srubki sa PRZED panelem :D Problemem sa ciegna ;-) Bez nich wyjdzie. Tylko osobiscie sie nie zdecydowalem na ich zdjecie :P

_________________
Daj człowiekowi ogień ... będzie mu ciepło przez jeden dzień. Wrzuć go do ognia ... będzie mu ciepło do końca życia :530:

Jakie limity :?: W Neostradzie nie ma limitów :D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.wrz.2004 07:03:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.wrz.2004 09:46:27
Posty: 524
Lokalizacja: Siedlce
Udało mi się sprawdzić ale niestety to padły rezysotry przy dmuchawie.Podobno to normalne w B4 , zapłaciłem za komplet 70 zł dużo ?


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: