.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.sty.2025 00:00:40

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Dym spod korka oleju
PostNapisane: 18.wrz.2004 16:56:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Koledzy co to może być wydostaje mi sie dym jak odkrece korek oleju silniczek 2,3 10V. Niecałe 5 tys temu był robiony remont kapitalny troszke nie chce mi sie wiezyć ze silnik pada chyba ze spartolili robote,ale oleju nie bierze jak poprzednio sprawdzałem (silnik przecież nagle nie pada ?),a kiedyś nie dymił. Co to jest?

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2004 17:00:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2004 11:58:51
Posty: 344
Lokalizacja: Ruda Śląska
Ale co to są spaliny,opary oleju jak to pachnie :?:

_________________
Audi A6 2.0 TFSI 2006 Rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2004 17:14:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Biała chmurka (dymek) mi sie zdaje ze pachnie jak przepalony olej, ale olej mam żółciótki tak wieć chyba nie powinno go przepalać.
Ostatnio przed zlotem w Pieczyskach zmieniłem olej z półsynetycznego na mineralny i może dlatego tak sie stało ??

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2004 17:48:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2004 11:58:51
Posty: 344
Lokalizacja: Ruda Śląska
Myślę że to może być powod bo nie przechodzi sie z synyetyka na mineral :| ak się jezdzilo na syntetyku trzeba bylo nie zmieniać :!: No chyba że schszaniony został remont silnika :zly:

_________________
Audi A6 2.0 TFSI 2006 Rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2004 17:51:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.cze.2004 11:58:51
Posty: 344
Lokalizacja: Ruda Śląska
Zresztą na forum będą lepsi fachowcy napewno coś ci doradzą :peace:

_________________
Audi A6 2.0 TFSI 2006 Rok


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2004 19:05:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
MAXEL no nie do końca, bo jak ktoś ma zjeżdżony silnik i po remoncie, to lepiej lać gęstszy mineralny, wtedy nie będzie go tak żłopał i palił. Syntetyki są rzadsze i na silniki, którym nic nie dolega.
Sam jeżdżę na Mobil 1 Full Syntetic i jest rewelka :):

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2004 21:42:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Bodzio a wymieniałeś przy okazji remontu uszczelniacze trzonków zaworowych ?
Jeśli tak to jeszcze pozostaje kwestia na jakie - jeśli jakieś lipne to mogły stwardnieć i puszczają ...

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2004 22:00:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.wrz.2004 00:50:46
Posty: 56
Lokalizacja: Warszawa
Jakim sposobem ulatuje Ci dym po odkreceniu korka? Sprawdzasz to na pracujacym silniku czy po zgaszeniu? Bo jesli na pracujacym to po odkreceniu korka wlewu oleju silnik powinien Ci natychmiast zgasnac. U mnie nawet wyjety bagnet oleju powoduje silne kolysanie i drgawki silnika.
Poza tym to miej na uwadze to ze jesli robiles remont to moze daj silnikowi czas na ulozenie sie i dotarcie, po pewnym czasie jesli te objawy Ci nie ustapia tez chyba nie powinienes sie martwic bo chyba masz gwarancje na wykanana robote, no chyba ze remoncik robiles sam we wlasnym warsztacie.

_________________
Audi 90 2,3 NG 1988r.
Wersja U.S.A.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2004 22:13:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
Uszczelniacze zaworów zmieniane były tylko dokładnie nie wiem jakie mi wstawili może jakieś tanie co stwardniały ,ale nie chce mi sie wierzyć -żeby guma stwardniała.Remoncik robiłem w dość dobrym warsztacie i na początku silniczen nawet przy docieraniu nie puszczał dymów z korka oleju a teraz tak przy ok 10 tys puszcza.
Mój silniczek nigdy nie gasł przy odkrecaniu korka lub wyjmowaniu miarki oleju (nie ma zadnej róznicy chodzi tak samo)

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2004 22:24:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
No właśnie.. skoro nie gaśnie to znaczy, że nie masz ciśnienia w układzie korobowym... coś nie tak... :/

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2004 22:28:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.kwi.2004 14:10:49
Posty: 374
Lokalizacja: Ełk
U mnie zawsze tak z tym było nawet przed remontem jak korek odkręcałem to nic sie nie działo ? Co to może być?

_________________
Audi coupe quattro B2 '87r KV 2.2 -sprzedane
Audi B4 2,8 AAH V6 quattro "92r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2004 22:45:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.wrz.2003 16:23:30
Posty: 168
Lokalizacja: Suwałki
EEEEEEeeeeeeeee no Panowie , miałem 7 audi i mi ani jedne nie gasło po odkręceniu korka a wszystkie miały dycht motorki. Zresztą nie ma prawa zgasnąć bo niby czemu.....?????????

_________________
FORD FOCUS 1.6 16V
AUDI 200 2.2 20V QUATTRO VIP


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.wrz.2004 22:53:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
DeS napisał(a):
No właśnie.. skoro nie gaśnie to znaczy, że nie masz ciśnienia w układzie korobowym... coś nie tak... :/

:!: :?:
To chyba te 2.3l są takie "zboczone" i gasną :P :D

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2004 01:31:52 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4399
Lokalizacja: Wrocław
No nie całkiem, moje 2,0 też gaśnie :): I tak ma być !

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2004 06:38:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2004 08:12:36
Posty: 13
Lokalizacja: Brwinów
Ja mam B4 2.8 v6 i tez nie gasnie jak odkręcam. A furka zasówa aż miło.
Więc może ktoś z bardziej fachoeą wiedzą wyjaśni jak to ma w koncu być.

_________________
Audi 80 B4 2.8 V6 Quattro 94r.
Moje cacuszko :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2004 08:44:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.maja.2004 21:24:31
Posty: 1659
Lokalizacja: Malbork
Hans !
"(...) może ktoś z bardziej fachową wiedzą wyjaśni jak to ma w koncu być".

_________________
Audi Coupe quattro 2.2T '86 design by VOTEX


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2004 12:14:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Wystarczy przesledzic kanaly ktorymi odpowietrza (odoparza) sie skrzynia korbowodowa i bedzie wiadomo dlaczego powinien zgasnąć, no chyba ze ktos ma cwancyk i opary wylatują pod samochod na ulice. Nie zgasnie natomiast gazie!!!

Jesli na pracującym silniku (zakladamy ze pracuje, np na gaziwie)... leci dymek to moze byc kilka rzeczy:

1.) odma jest zatkana i ktoredys te opary (czesciowo takze spalinki) musza wyleciec, wiec przez korek. Ale to nie jest dobrze, bo po zatkaniu korka cisnienie w skrzyni korbowodowej wzrasta i czasami moze co nieco wymuchać (np. jakis simering lub uszczeniacze...)

2. dosc spore przedmuchy przez pierscionki (na przykladzie mojego silniczka). To mozna dosc latwo sprawdzic, nalezy odlaczyc odme od gumy za przeplywomierzem, nalezy zatkac od strony gumy przeplywomierza, odpalic silnik i obserwowac co wydostaje sie z niezatkanej rurki odpowietrzającej, mala przygazowka i jak bedzie intensywnie buchało dymem to wiadomo o co chodzi, jezeli bedzie lekko lecialo to jest ok.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2004 12:21:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 23.cze.2004 23:16:44
Posty: 2694
Lokalizacja: Trzebnica
Hans wypowiedz się :6:57:

_________________
Obrazek
było: B3,B4,B4,C4,C4q,C4q,A4q,A6q,A6C5q,A6C5,VW Bora 4Motion.A4 B6q,Bmw x5 4,4, BMW X5 3,0 , A6 C6 2,4q
jest: A8 D3 4.2 q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2004 15:47:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.wrz.2004 08:12:36
Posty: 13
Lokalizacja: Brwinów
Mam prośbę :!!:
Nie każdy sie zna tak na mechanice jak Hans ( niestety :( )
Ja nie mam o tym pojęcia więc proszę o jasna odpowiedz: czy powinien gasnąć czy nie, a jak powinien gasnac a nie gasnie to czym to jest spowodowane.

THX z góry:)

_________________
Audi 80 B4 2.8 V6 Quattro 94r.
Moje cacuszko :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 19.wrz.2004 15:52:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sie.2003 00:34:44
Posty: 8535
Lokalizacja: Random
NIE powinien gasnąć.
I taki temat był już poruszany:
http://forum.audiklub.pl/viewtopic.php? ... ight=korek

Pozdro

_________________
Pozdro Mirek :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: