Trzeba tylko odpowietrzyc uklad chlodzenia, wtedy nie bedzie sie juz wiecej wlaczac ta kontrolka. U mnie tez tak bylo ze w czasie jazdy zaswiecala sie kontrolka i potem gasla. Odpowietrzylem i juz sie nie zaswieca. Odpowietrz uklad chlodniczy, to moja wersja tej usterki no chyba ze czujnik sie zepsul, ale to by swiecilo wtedy caly czas
ODPOWIETRZANIE : Spuszczamy plyn z calego ukladu. Podczas samego napelniania nalezy uklad chlodzenia odpowietrzyc. Ustawic pokretlo ogrzewania w kabinie na polozeniu max goraco, zamontowac wszystkie przewody gumowe ktore byly sciagniete tzn dobrze ja osadzic i skrecic wszystkie uszczelki. Przewod gumowy z korkiem odpowietrzajacym zakrecic, a wychodzi on z kabiny na scianie komory silnikowej, tam gdzie numer nadwozia jest

Napelnic zbiornik wyrownawczy do poziomu MAX ( moze byc ten plyn co zostal spuszczony z ukladu chlodzenia) Zakrecic dobrze korek wlewu na zbiorniczku wyrownawczym. Uruchomic silnik, silnik powinien pracowac az do chwili wlaczenia sie wentylatora. Moza to oczywiscie przyspieszyc trzymajac pedal gazu tak zeby silnik mial 3000 obr./min. Wtedy szybciej sie zagrzeje i osiagnie temperature kiedy powinien sie wlaczyc wentylator. Wentylator wlacza sie ok 93 stopni a nawet czasem 100 stopni. Roznie to jest zalezy od wskazania czujnika. Po wylaczeniu sie wentylatora gasimy silnik i delikatnie odkrecamy zawor odpowietrzajacy srubokretem na wezu gumowym. Odczekujemy chwile, az w pojawi sie plyn chlodzacy bez pecherzykow powietrza. Zakrecamy zawor odpowietrzajacy. Mozna odkrecic delikatnie korek wlewu za zbiorniczku wyrownawczym, ale trzeba bardzo uwazac, bo jest bardzo goracy i zaczyna szybko wyciekac spod korka. Niech troche go wyleci po za zbiorniczek, ale korka nie odkrecac do konca ma byc troche nakrecony na gwincie . Ubytek potem uzupelnimy woda lub samym plynem chlodniczym. Korek dalej ma byc lekko odkrecony i ubieramy rekawice i naciskamy gruby gumowy waz, ktory przychodzi do samej gory chlodnicy. Naciskamy pare razy go tak, zeby wypompowac powietrze, znowu troche plynu sie wyleje ale to nic. Zakrecamy potem ten korek i uruchamiamy silnik jeszcze raz, czekamy az wlaczy sie wentylator. Jeszcze raz odkrecamy srube odpowietrzajaca, aby wypuscic zebrane powietrze. Na koniec sprawdzamy poziom plynu w zbiorniczku wyrownawczym. Plyn jednak bedzie na poziomie MAX, jezeli by nie byl na tym poziomie to uzupelniamy go do kreski MAX. No i po wszystkim, powinno byc juz OK, ale sie rozpisalem to najdluzszy post jaki kiedykolwiek napisalem heheh
