.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 15.lut.2025 16:52:01

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Jak zmniejszyc dawke w JETRONICU,wkrecac czy wykrecac imbus?
PostNapisane: 28.paź.2004 08:59:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Witam. Przechwycilem Audiczke 90 mojego kolegi. Cos chlop przeregulował i jest klops na benzynie. Końska dawka ustawiona.

Chcialbym wstepnie podregulować, zeby to mialo ręce i nogi, zeby chociaz dało się odpalić maszyne na benzolu i w miare prawidłowo pracowała.

Mam pytanie, jest to silnik NG z wtryskiem jetronic, dokladnie KE-JETRONIC ,jak zmniejsza sie dawke benzyny imbusem w przeplywomierzu? , nalezy wkręcać go, czy wykręcać? Jaki to rozmiar imbusa?

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 10:19:04 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.lip.2003 13:18:26
Posty: 6614
Lokalizacja: Warszawa
Auto: S2 Coupe
A nie możesz na żywca ? Bo jak ustawisz prawidłowo to powinny się ustabilizować obroty - no i jeszcze zapłon trzeba ustawić ;)

_________________
S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D(5)

Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 10:43:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.paź.2003 23:51:20
Posty: 869
Lokalizacja: Łomża
Auto: A6 2,7T
Z tego co pamiętam > to wkręcająć zmniejszasz dawkę :)

_________________
A4 1,8 T quattro -
A6 2,7 T 2010-
A4 1,9 TDi 2006-2010
Coupe 2,3 10V 2002-2006


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 11:31:19 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
wkrecajac zwiekszasz dawke ... ramie tloka paliwa jest nad ramieniem klapy powietrza wiec wkrecajac srube podnosimy ramie paliwa wgledem powietrza a tym samym zwiekszamy dawke paliwa poprzez glebsze wcisnienie tloka


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 13:05:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Myslalem tak jak hans, ale chcialem sie upewnić. Powiedzcie jeszcze jesli wiecie jaki rozmiar imbysa, czy moze torxa??

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 13:07:02 
Moderator

Dołączył(a): 17.lip.2003 02:27:37
Posty: 10118
Lokalizacja: CBY
Auto: C4,B6 quattro, A2
nr 3


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 20:07:48 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
Skończyłem operację :) Pracuje elegancko rowniutko, odpala bez problemu. Nie jest to super dokladna regulacja, ale wstępna ktora pozwala na smiganie i odpalanie na benzynie. Trzeba bedzie jeszcze ustawić lux na analizatorze spalin. Przy testach drogowych nie zauwazylem, zeby coś zle dzialalo.

Jest jeszcze tylko jedna wada. Stabilizacja wolnych obrotów wogole nie działa, tak jakby zawor wolnych obrotów caly czas byl w pozycji spoczynkowej (po odpaleniu na zimnym niskie obroty ~600, na rozgrzanym ~900) . Ale to innym razem, wydaje mi sie, ze mikroswitch przy przepustnicy nie jest naciskany (chyba znowu sie odgiął).

Przy okazji znalazlem nieszczelność w dolocie. Gwizdek gazowy, był sobie tam kiedyś... :D

P.S. imbusem 3 z lekko zaokrągloną końcówką nie bardzo dalo sie regulować :/ uzylem do tego celu srubokręta z końcówką o szer 3mm.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 28.paź.2004 21:22:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sty.2004 11:29:38
Posty: 295
Lokalizacja: Olsztyn
Lukasik napisał(a):
Jest jeszcze tylko jedna wada. Stabilizacja wolnych obrotów wogole nie działa, tak jakby zawor wolnych obrotów caly czas byl w pozycji spoczynkowej (po odpaleniu na zimnym niskie obroty ~600, na rozgrzanym ~900).


tez mialem caly czas z tym problemy ... zawor ten wymienialem juz kilka razy i nic ... rozwiazalem to tak ze wstawilem zamiast niego dlawice taka jak w instalacji gazowej z regulacja reczna ... juz od dluzszego czasu tak jezdze i jest w miare ok ... tyle ze troche autko musi sie rozgrzac zanim rusze /ok 1 minuty/ ale pozniej trzyma obroty idealnie

_________________
Pozdrawiam ... Adam
Coupe GT '86 2.0 JS -> niestety LPG
Obrazek
Najlepszy tuning na swiecie? -> OOOO bez tuningu :)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: