Zeby podregulować waste gate, trzeba zdjąć pokrywke (6 nakretek 8mm). Tam jest w pokrywce imbus do korekcji, zalany klejem. Ja bym na początek podlozyl na dół i na góre spręzynki w wg podkladki ze 2mm.
Mac 11 koryguje cisnienie doladowania poprzez zaworek podlaczony rurką na gorną strone membranki wg. Jesli chce dodac cisnienia to podaje na gorna strone membranki cisnienie zza turbiny zeby przytrzymac zawor waste gate przez chwilke jeszcze zamknięty. Ale jest taki motyw ze na standardowym komputerku to cisnienie nie przekroczy ci 0,42 bara, bo jest tak zaprogramowany. Jak wcisniesz pedal gazu do oporu to przez 15 sekund masz tzw overboost, wtedy cisnienie bedzie dobijać 0,42 , w innym wypadku bedzie jakies 0,2-0,3.
Mozesz sprobować zrobić patent. Odkręć imbus w waste gate i daj podkladki, tak zeby natęzyć spręzynkę (dobrze jak zapamietasz ustawienie firmowe imbusa). Gorną stronę membranki waste gate pozostaw "w powietrzu". W ten sposob byc moze uda ci sie dobijać cisnieniem do 0,6 , bez korekcji ze strony mac11.
P.S. na ftp. jest dokladny opis dzialania silnika MC wraz ze schematem polaczen wg itp.
P.S.2 jak to bedzie dzialac to podam ci inny patent, na blokowanie turbiny, wtedy odlecisz w kosmos
ale to trzeba bedzie ostroznie, mozna zrobic pod jakimś guziczkiem, na specjalne okazje.