.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 11.maja.2025 12:50:15

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Usuwanie kata?
PostNapisane: 17.lis.2004 18:18:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Czy ktos z was usunal kata..jesli tak to jak pozniej jezdzila wasza niunka..jak ja wywalilem to rzeczywiscie poczulem roznice w kazdym zakresie i na kazdym biegu. Predkosc maxymalna wzrosla na prostej do 185 a przyspieszenie jezeli o takim wogole mozna mowic przy 90 kM w 1Z tez sie poprawilo...A jak u was?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 19:27:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.cze.2004 20:14:43
Posty: 131
Lokalizacja: Tarnobrzeg
Jeśli mogę wiedzieć to z ilu wzrosła na 185km/h? I jak by się miało wymontowanie kata w silniku ABK 2.0 115KM?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2004 22:36:23 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Normalnie na prostej to ciagnal w miare plynnie do 175...potem to tylko odpuscic gaz i znowu wcisnac...jechal dalej ale to inna bajka..teraz plynnie do 185. Przetestowalbym go ale pogoda beznadziejna!! PRzynajmniej narazie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 00:26:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Napisz tu szybciutko, jak wycinałeś kata w TDI, czy wywaliłeś sam wkład ceramiczny, czy może wstawiłeś jeszcze rure do wnętrza.
Co do Vmax to u mnie weszło 200 licznikowe i z katem, ale na wtryskach AFN i chyba było co grzebane w kompie, ale nie byłem na hamowni i nie wiem.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 09:15:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2003 09:38:34
Posty: 2106
Lokalizacja: Warszawa
Karli: ja jeszcze w swojej starej niuni wywierciłem sam ceramiczny wkład. Tak samo zresztą zrobiłem w tej :P . Z zewnąt wygląda dalej jak katalizator i wszystko jest ok.

_________________
diesel - silnik z duchem :-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 10:20:32 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
a ja pozbylem sie calej puszki - w jej miejsce wspawano kawalek kwasowki :peace:

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 11:27:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.wrz.2004 09:19:42
Posty: 427
Lokalizacja: Polska - Niemcy :)
Witam,

Jeszcze troche a bedziecie wkladac Katy spowrotem... jak cos wymysla co do spalin..., ja z katem 215km/h (Niemiecka Autostrada) wycislem... auto Audi A4 TDI 110km AFN , do 200km/h scigal mnie passat, jak jechalem za nim na poczatku to mial stylu tez TDI ale chyba 90 bo mial wszystkie srebrne TDI, nie wiem ale to ta starsza wersja do 97 chyba, jak mi licznik szedl juz powyzej 200km/h to gosciu zaczal odemnie odstawac... i dal sobie spokoj :)

_________________
Aktualnie: Audi A6 Avant 4G 2.0 TDI FL 190km

-> (do 2012) Audi A4 Avant 1.8T 163KM 2006 FULL
-> (do 2009) Audi A6 Avant 1.9TDI 131KM 2004 AVF
-> (do 2007) Audi A4 Avant 1.9TDI 1998 AFN

*Niunia jest mym bogiem,prędkość nałogiem, życie zabawą a sex podstawą*


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 11:58:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 30.wrz.2004 14:40:57
Posty: 481
Lokalizacja: Gliwice
Wycialem cala puszke, mam ja w piwnicy na wypadek wszelki:) Mam dosc grube opony z przodu 205/60 i z tylu 225/60 na 15''. Jak zmienie na zimowki to napewno pojdzie lepiej:)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 18.lis.2004 13:38:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.sie.2004 14:51:01
Posty: 73
Lokalizacja: woj.łódzkie
Simo22 napisał(a):
Jeszcze troche a bedziecie wkladac Katy spowrotem... jak cos wymysla co do spalin...


Jasne. A myślisz że katalizator z przebiegiem 150000km nadal spełnia swoją funkcję?? Poza tym jesli ktoś jeżdzi na gazie to i tak mniej zanieczyszcza środowisko niż benzyna z nowym katalizatorem.

Po wycięciu katalizatora można strumienice w to miesce założyć i będzie OK :580:


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2004 01:20:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.sie.2004 23:37:22
Posty: 421
Lokalizacja: Tczew - pomorskie
no wlasnie jak z tymi strumiennicami jest?slyszalem ze potrafia dydmuchac uszczelke spod glowicy...

_________________
pomorskie;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2004 01:36:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.lis.2004 19:31:01
Posty: 179
Lokalizacja: Lublin
Co do stumienic to w poprzedinim aucie miałem na próbe, na niskich obrotach do 3kprm czuć było poprawe, powyżej zmulenie od 5kprm auto niejechało. Teraz pozabyłem się katalizatorów w AAH (2,8) i powiem, że jest zdecydowanie lepiej, auto szybciej wkręca się na obroty, przydatne przy redukcjach z międzygazem, wcześniej ciężko było szybko przyredukować.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 20.lis.2004 03:20:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.lis.2004 00:19:03
Posty: 49
Lokalizacja: Poznań
A z tymi strumienicami to słyszzałem ze jest róznie. Faktem jest ża naj goręcej polecają je ci ktorzy je sprzedają. Wypowiadał sie kiedyś jakiś mądry profesor z politechniki że wiekszość strumienić dopasowywanych jedynie do przekroju rury wydechowej daje dość mizerny efekt jeżeli w ogole jakiś daje (odczuwalny przyrost mocy związany jest raczej z operacją wywalenia kata w miejsce ktorego montuje sie strumienice), a w przypadku niektorych aut japońskich które mają bardzo dokładnie dopasowane wydechy do danego silnika montaż strumienicy moze nawet pogorszyć osiągi silnika.

I komu tu wierzyć :/

_________________
Obrazek - RC maniac


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 01:09:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2003 19:46:40
Posty: 375
Lokalizacja: Błonie k/Warszawy
Rogal napisał(a):
Karli: ja jeszcze w swojej starej niuni wywierciłem sam ceramiczny wkład. Tak samo zresztą zrobiłem w tej :P . Z zewnąt wygląda dalej jak katalizator i wszystko jest ok.

Rogal, powiem Ci szczerze że mocno myślę o wywaleniu ceramiki. U ciebie w B4 po tej modyfikacji była jakaś zauwżalna róznica?
I wybiłeś całkowicie ceramikę, czy tylko wywierciłeś otwór średnicy 20mm?
Wiesz u mnie przy 200tys km to niewierzę że katalizator spełnia jakieś zadanie oprócz dławienia silnika. Kiedyś sprawdzałem przepustnicę EGR i straszny syf sie osadza w kolektoerze ssacym, a wiec i napewno musi być sadza w wydechu.

_________________
Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 12:09:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.lis.2004 21:06:18
Posty: 107
Lokalizacja: bogatynia
jeśli chodzi o badanie spalin to nie ma obawy -długo nic nie wymyślą a jak wymyślą to z pewnością każdy sprawny tdik spełni normę nawet bez kata.kontroluję czasem pojazdy pod tym kątem i wiem że obecne normy spełnia nawet w pełni sprawny silnik od stara.co do wkladu to jeśli jest podejrzany lepiej go wytłuc/calkiem zabity potrafi unieruchomić diesla/ale puszkę bym zostawił-przy przeglądzie sprawdza się też kompletność ukł.wydechowego.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 12:10:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2004 23:47:09
Posty: 198
Lokalizacja: Kraków
Witam
Mam pytanie - czy robil ktos z Was testy spalin po wyjeciu kata ? czy mieszcza sie w normie, czy mozna miec jakies problemy przy przegladzie technicznym ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 12:12:06 
Użytkownik

Dołączył(a): 01.lut.2004 23:32:38
Posty: 449
Lokalizacja: Wyszków
a ciekawy jestem czy bez kata da rade wytrzymac w samochodzie ja mysle o zalozeniu strumiennicy dlatego bo wycieciu kata dzieki niej nie bedzie az tak glosno


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lis.2004 12:18:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.lis.2004 23:47:09
Posty: 198
Lokalizacja: Kraków
wystarczylo dac "odswiez" i juz mialem odpowiedz:

endriu13 napisał(a):
jeśli chodzi o badanie spalin to nie ma obawy -długo nic nie wymyślą a jak wymyślą to z pewnością każdy sprawny tdik spełni normę nawet bez kata.kontroluję czasem pojazdy pod tym kątem i wiem że obecne normy spełnia nawet w pełni sprawny silnik od stara.co do wkladu to jeśli jest podejrzany lepiej go wytłuc/calkiem zabity potrafi unieruchomić diesla/ale puszkę bym zostawił-przy przeglądzie sprawdza się też kompletność ukł.wydechowego.


to sie nazywa refleks :peace:


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Bing [Bot], Google [Bot] i 5 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: