Silnik u ciebie jest bardzo fajny, u mojego tesci siedzi taki sam w VW pasacie.
Uruchom silnik i zdejmuj pokoleji fajki ze świec, zaobserwuj kiedy nie będzie zmiany w pracy silnika, na tym cylindrze niepali. Pamietaj zeby to robić w gumowanych rękawicach i lub kombinerkami izolowanymi bo cie kopnie.
Wykręć świece i ją obejrzyj. Sprawdź jeszcze na tym cylindrze fajkę, przewód zapłonowy /przełóż z innego cylindra/
Sprawdz pozatym kompresję na wszystkich cylindrach musi być przynajmniej 8,5 ale to juz mało.
Mogła siąść głowica, zawory itp.
_________________ Audi B-4 Avant '93 1,9 TDI 103PS 215Nm H&R Bilstein B6 Ciemna szyba Klima Dodatkowe zegary Soczewki Xenon Wtryski AFN Zderzak RS CB-radio
****** WSZYSTKO REZANE *******
|