.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lis.2024 22:56:45

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: a3 2,0TSI po wciścięciu gazu i hamulca traci moc...
PostNapisane: 21.gru.2009 23:06:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.paź.2006 20:26:21
Posty: 19
Witam

Mam takie pytanko: Jak obejść odcięcie by po kopnięciu hamulca (przy jeździe bardziej bokiem) silnik nie tracił ciągu na ok 1-2 sekundy? (ESP wyłączony ma się rozumieć)

Pewnie jak ktoś z was próbuje coś driftować to wie o co chodzi...
Troche lipa, w starych quattro nie było takiego szitu...

Dodam, że szukałem na forum, ale skończyła mi się cierpliwość

Pozdrawiam

_________________
A3 quattro 2,0TSI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 21.lut.2010 22:17:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.paź.2005 20:55:39
Posty: 131
Lokalizacja: Lublin
Nie wiem na bank jak jest u ciebie w aucie, ale większość aut ma nad pedałem włącznik świateł stopu. Jeśli po naciśnięciu pedału "ucina " moc to włącznik ten jest podwójny, światła stop i komp(odcinanie). Jak chcesz to próbuj zlokalizować włącznik i kable odpowiedzialne za odcinanie.
Teoretycznie odłączając przewody od włącznika( tylko te do kompa) nie powinno go "zmulać" przy hamowaniu.
Tylko tyle, że pewnie wywali ci błąd i nie wiadomo jak reszta zareaguje (abs itp.)
Rozważania czysto teoretyczne, stosujesz na własne ryzyko :peace:

_________________
typ 43 2.2 5E 2000-2006
S4 AAN Avant 2005-2007
S6 AAN Avant 2009-2012
S4 AAN Avant 2012...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2010 12:08:02 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.sty.2006 22:15:16
Posty: 3775
Lokalizacja: okolice Strzyżowa
Zaraz będzie problem z ABS, bo jest jeszcze czujnik ciśnienia w agregacie.

_________________
S4 3.0T CGXC S-tronic '13 srebrne 08.2021
A4 1.8T BEX '04 w srebrnym avancie [było 11.2015 - 11.2020]
A4 1.8T AEB '95 czerwień isis-metalic [było09.2008 - 09.2021]
80 '93 ABK + LPG [było: 04.2006 - 12.2008]
aha jest też ecoboost 1.0T.
Jest też TQT


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2010 12:45:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.mar.2006 22:43:09
Posty: 1346
Lokalizacja: Września ....... Upomnień:12
Problemem może okazać się ustanie w miejscu na D, lub zatrzymanie auta. Dzięki temu pstrykowi, pedał hamulca w automacie, jest jednocześnie sprzęgłem.

_________________
Audi80 '90 1.6 2EE (X2004 - IV2008)
AudiA4 '95 2.8 AAH quattro (IV2008 - VII2009)
530d avant (IX2009 - X2010
E38 740i (I 2011 - 2018)
Teraz: bmw E60; cbr1100xx


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.lut.2010 12:48:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
A mnie się wydaję że w takie zachowanie może być zamieszany haldex, ale to tylko teza poprzez negatywne nastawienie.
Takiemu zachowaniu winne jest Boschowskie ESP - którego działania nie eliminuje w 100% guziczek na pulpicie.

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.lut.2010 08:20:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 31.gru.2006 12:40:54
Posty: 117
Lokalizacja: 3miasto
Standartowa procedura w programie. Tykasz hamulec ECU zdejmuje dawki.
Teoretycznie jest mozliwe wyciecie tego w sofcie. Nigdy w TFSI nie wylaczalem wiec nie chce sie wypowiadac na 100%

_________________
....nic nie mozna napisac


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: