.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.lut.2025 23:12:57

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [ael] zmienna geometria itp..
PostNapisane: 29.sie.2010 20:10:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
rozkminia ktos temat dokładniej? ile by to kosztowało, jakie graty... załóżmy silnik ael z pompą bez turbiny ~1800zł, jakas dość duza turbina ~1200zł, komputer z transportera co to by ogarnął ~800zł, końcówki wtrysków, ewentualnie przeróbka pomy coby więcej wydoliła ~1300zł. dobrze ja licze? jaką turbine byscie polecili? ile by mozna na tym osiągnąc? 200km/450nm? nie wiem czy warto w to wchodzic, trochy by to potrwało zanim to zlepic i wszystko kupic. zapraszam do dyskusji :) czy nie bardziej sie opłąci wchodzic w 1.9tdi, dodam ze auto jest 5 cylindrowe więc łatwy montaż aela

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 00:12:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.maja.2005 22:55:49
Posty: 1361
Lokalizacja: Wołomin
Kuba, jest sens? Źle Ci AEL jedzie?
Wwalisz kasy, a efekt może być mizerny lub bardzo nadto wrażliwy na użytkowanie.

Jeśli tak - to kup coś mocniejszcego. Sprzedaj AEL-a, dołóż trochę "chleba". Kup S6, ew-plus, włóż dobry GAZ... i wal diesle.

Kombinowanie z dieselkami zawsze kończy się stratą.

_________________
D11 ABH 4.2 6G
D2F AQF 4.2 AT

TRIUMPH Tiger 1050


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 07:18:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
ja wiem...tyle ze gaz mnie wkurza a ten moment w dieslach ... :D sie zobaczy, moze ktos cos takiego robił i sie podzieli?

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 10:58:20 
Klubowicz

Dołączył(a): 07.sie.2003 16:20:52
Posty: 4190
Lokalizacja: Wroclaw
jest temat o jednym AELu na forum co mial ponad 200 KM -> .
Do tego co pisales dochodzi kolektor itp.

_________________
było Audi 80 B4 2.0 16v ACE
było Audi A3 1.9 TDi
było Audi A6 C4 AEL Avant quattro
Audi A6c4 Ael Avant Quattro ECO Power by' To JA !
Audi 100 C4 red
Audi A3 1.9 8L
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 11:19:21 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.sie.2006 12:07:08
Posty: 5556
Lokalizacja: Biała Podlaska
Auto: 4x Audi
Kliku napisał(a):
jest temat o jednym AELu na forum co mial ponad 200 KM -> .


http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=97630

_________________
Jest A4 B5 AFN
Jest A3 8V CXS
Jest S6 C4 AEC
Jest S4 B5 AGB
Garage Our Cars


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 11:21:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2005 18:13:03
Posty: 152
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
Chyba najlepiej zrobić tak:
- większe turbo
- wtryski 0,230
- FMIC
- kolektor dolotowy + przeróbka głowicy
- przeróbka wydechu, wywalenie kata
- pompa też pewnie jakaś przeróbka
- odpowiedni soft pod te graty
- sprzęgło wzmocnić i dwumas zmienic na jednomas, bo seryjny drży przy 170KM

Powinno być ponad 200KM

O czymś może zapomniałem, niech ktoś poprawi.

_________________
Jest:
Mercedes W210 3.2 CDI + chip 240KM
Audi 80 B3 2.0 113KM 3A quattro
Było:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL K24 7000, 0.230, MAP 3 bar, EGR OUT, KAT OUT, 2xx KM
Audi B4 2.0 16V 6A
Audi B4 1,9 TDI 1z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 11:31:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
dobra ale jak ma ciągnąć dobrze od 2500 czy od 3000 to bez sensu według mnie, bo nie po to jest diesel nie? a jak sie wstawi zwykłe duze turbo to pewnie tak bedzie...to miałoby byc w audi 90...chce tdi na pompie a nie na pompowtryskach. 1.9tdi bardziej sie do tego nadaje?

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 11:48:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 02.gru.2005 18:13:03
Posty: 152
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka
1,9 TDi jest bardziej oklepane, 2,5 Tdi R5 mało kto robi jakieś większe mody i dlatego nikt niewie co dalej powyżej 200KM, do AEL-a każdy robi chip to już 170KM, ew wtryski, a później i tak nic nie zrobisz tylko większe turbo bo seryjna przy wyższych obrotach nie utrzyma ci ciśnienia.
Jak wstawisz większe turbo to ci będzie ciągnąć od 2,5 do powiedzmy 4 tys.

_________________
Jest:
Mercedes W210 3.2 CDI + chip 240KM
Audi 80 B3 2.0 113KM 3A quattro
Było:
Audi A6 C4 Avant 2.5 TDI AEL K24 7000, 0.230, MAP 3 bar, EGR OUT, KAT OUT, 2xx KM
Audi B4 2.0 16V 6A
Audi B4 1,9 TDI 1z


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 12:30:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sty.2008 17:00:47
Posty: 382
Lokalizacja: podlasie
Auto: s4 c4 mtm
no właśnie więc nie wiem co lepiej wychodzi. na 1.9 będzie chyba lepsza elastyczność z turbiną vnt. co do 2.5 tdi znalazłem jakies filmiki jak nagina taka 100 z aat zrobionym na niby 250km. oto modyfikacje, w dziwnym języku :D :
Motor: 520 Race Saybor csúcsok, KKK K24/26 turbó, 10VT benzines leömlő, nagy cooler, kompletten átírt elektronika, dupla üzemanyagszűrő, 60as rendszer egy átmenő dobbal...
a tak jedzie:
http://www.youtube.com/watch?v=5ph8D-NoEq0
na 250 to chyba nie wygląda

_________________
quattro fan
było:
coupe ng
coupe quattro 7a
90 quattro 7a
b4 quattro ack
b4 abt
s4 c4 2.2t

A6 c5 2.8 quattro
Jest allroad c6 asb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 30.sie.2010 17:00:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
malcik441 napisał(a):
Chyba najlepiej zrobić tak:



- kolektor dolotowy + przeróbka głowicy

- pompa też pewnie jakaś przeróbka




A po co to ? Pompa z transportera 11mm spokojnie wystarczy na duże moce jak jest zdrowa. Przeróbki głowicy? chyba porządny remont (może lekki porting , ale bez przesady)

Przecież r5 jest jak każdy diesel, ta sama droga co i w 1.9.

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: