.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 15:37:07

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 14.lis.2010 22:31:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lut.2007 19:24:44
Posty: 1674
Lokalizacja: białystok
ArtHurO napisał(a):
Bobo napisał(a):
hubos21 napisał(a):
Maroonio napisał(a):
Cytuj:
A w którym momencie ta opcja jest tańsza?


Silnik może się da taniej kupić :peace:


sam silnik 2.7 to 1/3 ceny silnika z RS6 nie mówiąc o dostępności tego z RSa i jakby nie patrzeć V6 w miejsce V6 jest prościej włożyć, może ktoś kto siedzi na tych wszystkich zagranicznych forach trafił na 4.2 BiT w B4, jak ktoś wyżej wspomniał 4.2 to tylko automaty a 2.7 można wystroić na ori ECU

lucasb załóż temat na racingforum tam wszystko jest do zrobienia nawet audi s4 b5 z silnikiem z rs6 c6 czyli 5.0 tfsi


Do tego 2.7 zawiśnie na łapach od aah, bez problemu połączysz go ze skrzynią od aah, zapodasz jednomas z aah z 91 roku.


Bobo, to co piszesz to takie Plug&Play? Może ja sie pozbęde swojego AAH i wstawię to sławetne 2,7


I co z tego jak wszystko inne trzeba rzeźbić. Kolektory wydechowe, wiązka (najlepiej z anglika), przewody wodne przewody do nagrzewnicy(jeśłi wychodzą tak jak z ack z b5) wymagają sporej rzeźby, przewody od wspomagania itd itp

_________________
80 B4 TDI 1Z+wtryski AHF+sterownik 16 bit+hybryda+soft powered by ZAPRZAL
100 C4 2.8 AAH QUATTRO - Akcja Reanimacja - ACK swap in progress
2.8 AAH NA CZĘŚCI

http://www.youtube.com/watch?v=v9InKS65Auw

Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 11:27:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.sie.2003 12:16:47
Posty: 4194
Lokalizacja: Łomża
Ta rzeźba w modach jest własnie najciekawsza i zawsze coś może się wysrac :D
Za prosto by było jak wszystko pasowało P&P. Co drugie auto byłoby wydumką :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 11:45:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
wowo napisał(a):
Ta rzeźba w modach jest własnie najciekawsza i zawsze coś może się wysrac :D
Za prosto by było jak wszystko pasowało P&P. Co drugie auto byłoby wydumką :P


Pozwolę się nie zgodzić z kolegą, ludzikom brakuje fantazji...

Oczywiście na forum to nie wykluczone bo większość ludzi to pasjonaci.

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 14:03:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.paź.2004 22:46:01
Posty: 1899
Lokalizacja: Wrocław
Aj tam fantazji. Środków i zaplecza. Jakbym miał gdzie i za co to pewnie składałbym V8 a la DTM z silnikiem z Bóg wie z czego. :diabel:

_________________
Pozdrawiam,
Sebastian
A4 1.8T
A2 1.4


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.lis.2010 14:26:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2006 08:49:19
Posty: 920
Lokalizacja: Bielsko-Biała Chip(sy) to to, co tygryski lubią najbardziej! ;)
Auto: A6 C4 Quattro
sebolec napisał(a):
Aj tam fantazji. Środków i zaplecza. Jakbym miał gdzie i za co to pewnie składałbym V8 a la DTM z silnikiem z Bóg wie z czego. :diabel:


OK, oceniłem z mojej perspektywy, zaplecze, wiedza i fachowcy by się znaleźli ale przeraża mnie już to że jak cokolwiek nawali to żaden mechanik nie pomoże "bo pan masz przeróbkę" i trzeba samemu zakasać rękawy i robić.
Nie sposób też uniknąć awarii w przerobionych detalach które skutecznie ograniczają przydatność samochodu do popisów w koło "domu". :diabel:

_________________
Boxster do zabawy tuned by "dr inż" :D
KTM Duke II '2000 LC4 640 40kW od 2011 tuned by "dr inż" ;)
A6 avant quattro 2,5 TDI 1xxkW AEL '96 od 2006 chip by "dr inż" ;)
80 B4 quattro 2,8E 128kW AAH '91 sekwencyjny LPG od 2005 do 2006
Passat B5 AFN '96 od 2000 do 2011 chip by "dr inż" ;)
Passat 1,6 TD intercooler 59kW RA '89 od 1996 do 2000
Zastava 750 '67 18kW 100D od 1991 do 1996


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 25 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: