Przede wszystkim chciałbym się ze wszystkimi przywitać, a teraz do rzeczy. W planach mam podkręcenie a3 do 200 koni, wiadomo apetyt stale rośnie, ale uważam że po osiągnięciu tej mocy i nie zaspokojeniu apetytu należy zmienić "bazę".
Teraz pytanie podstawowe czy ten silnik da radę dźwignąć te 200-220km i jakieś 450nm?? Po przestudiowaniu forum przez chwile zwątpiłem ale przecież ten silnik ma w serii kute korbowody więc jest przygotowany na "jakieś tam" obciążenia.
w planach mam:
przelot- póki co wycięty jest wydech środkowy i katalizator- taką kupiłem. na dniach mam zamiar wyciąć ostatni tłumik i zamontować sportowy wydech motocyklowy IXIL który mi został po motocyklu- do tego nie przywiązujcie dużej wagi - to mój taki mały eksperyment, mocowania już dorobione także wszystko jest montowane bez "szkody" a może uda mi się stworzyć jakiś niepowtarzalny dźwięk
w najgorszym wypadku zamontuje samochodowy przelotowy tłumik końcowy. aha dodam że mój pół-przelot ma 2 cale. Czy do planowanej mocy taka średnica wystarczy czy robimy 2.5 z kwasówki?
wkład k&n'a również opinie były różne myślałem nad całym dolotem ale póki co zdecyduje się na sam wkład (brat zastosował w 8p 105 i była znaczna poprawa)
Następny będzie IC i tu kolejne pytanie czy orientujecie się co można tu zamontować? macie jakieś propozycje np z busów (to tylko propozycja)? Ile większa objętość IC dopuszczalna jest przy standardowej turbinie, aby nie powstała zbyt duża turbo dziura?? do jakiej mocy wystarczy "patent" z siatką w okolicach IC żeby mu się lepiej "oddychało"
turbo w tym momencie powstaje pytanie wkładamy większe turbo, jeżeli tak to jakie?
http://allegro.pl/turbo-jak-nowa-gtb226 ... 06290.html coś w tym stylu?
czy zostawiamy standardową i zamykamy całą akcję chipem w tym przypadku chyba wystarczyłby jedynie "patent" na IC i wydech 2 cale. czekam na rady i pozdrawiam