Witam
Pomalutku będę chciał zbierać graty do modyfikacji 1 zeta w moim nowym nabytku.
Ogólnie tematem interesuje się od dawna i mniej więcej wiem co i jak,
ale pewne rzeczy chciałbym przekonsultować z forumowymi Macherami.
Tu cytat z któregoś z for:
"
1,9 TDI seria 90km
Nowy intercooler większy -350PLN
Większe wtryski 230 (fratelli bosio) – 1500PLN
Turbina AWX 950PLN
SAMOCHOD ZOSTAL ZROBIONY NA 150KM (MOZLIWOSC ZWIEKSZENIA NA 170-180KM)
Auto fantastycznie przyspiesza wyprzedzanie stało się bezpieczniejsze a to wszystko przy identycznym zużyciu paliwa.
Możliwość wymiany turbo na BRD i Pompa 11 –wtedy możliwość zrobienia około 215km"
Fajnie było by podjechać pod 200 wymianą pompy, wtrysków, ic, ale bez modyfikacji typu zakuwanie itp
w związku z tym pojawiają się pierwsze pytania... pewnie z wielu
:
Do kupienia jest 11 z wtryskami 216 - ile max obsłużą 216, czy lepiej szukać 230 ?
Jaką suszarę bez większej rzeźby - AWX czy jest jakieś alternatywne rozwiązanie? Wiem o BRD, ale to koszt 2xAWX
Jaki ic można schować w zderzak S2?
Jakiego sterownika szukać aby to obsłużył w miejsce obecnego 8bitowego?
I w zasadzie najbardziej męczące mnie pytanie - jak cokolwiek ruszyć w silniku, który nie ma zrobionego gniazda obd?
Dodam jeszcze, że obecnie siedzi skrzynia z 2,8 i w chwili obecnej auto ledwo się odpycha.
Nie mam pojęcia czy by to współgrało w przyszłości przy większej mocy.
Proszę również o rozwiązania co do skrzyń. Założony jest torsen z V8.
Wiem że jest tu dużo osób, które odpowiedzi na pytania mają "rozkminione" w 1 palcu
Bardzo na Was liczę
Z góry dziękuję za pomoc i wsparcie