.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.gru.2024 18:47:06

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: 2.7BT w C3...czy coś innego...luźna dyskusja...
PostNapisane: 02.mar.2018 14:15:09 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Wszyscy to wiedzą, tym bardziej dziwią mnie te znaki zapytania.

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7BT w C3...czy coś innego...luźna dyskusja...
PostNapisane: 02.mar.2018 16:43:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Nie bardzo rozumiem co znaczy, że tłoki się będą wywracać... ;)
Panowie, w takie "projekty" można wpakować każdą ilość pieniędzy, tylko czy wszystkie będą wydane racjonalnie...
Jeśli kupuję silnik, który ładnie zapala, równo chodzi, nie puszcza dymu i nie grzeje się, to po kiego grzyba mam do niego zaglądać.. :?: :?: tam gdzie się poci, idą nowe uszczelnienia, nowy rozrząd, może malowanie, zawsze mycie..i cześć...
Ja wychodzę z założenia, że silnik złożony w fabryce zawsze będzie lepszy niż wyremontowany w najlepszym warsztacie nawet na ori gratach.. i wiem to z doświadczenia, pracuję jako transportowiec...
Te auta mają przede wszystkim ładnie wyglądać, czasem pogonić i tyle...
To wszystko o czym piszecie być może jest prawdą, ale być może też jednak nieco przesadzacie..
Nigdzie nie napisałem, że całość prac zmieści się w 10tyśkach, napisałem o silniku: kupnie i włożeniu...

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7BT w C3...czy coś innego...luźna dyskusja...
PostNapisane: 02.mar.2018 16:59:39 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
jak remontowałem swojego to kupiłem 5 silników i każdy był gorszy od poprzedniego,a było to w 2005 r, więc dzisiaj lepiej nie będzie, "wywracajace się tłoki" znaczy że maja juz ogromny luz pomiędzy tłokiem a cylindrem. Z tą teorią o remontach to się niestety nie zgodzę :)

A takich projektów ze ktoś kupił motor i go włożył to mamy parę w roku, dokończenie tego z reguły kosztuje kolo 10k ;)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7BT w C3...czy coś innego...luźna dyskusja...
PostNapisane: 02.mar.2018 17:04:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2018 13:41:42
Posty: 9
Zatulejować to można i 60letnia babe pytanie tylko czy zrobi to z niej 18nastkę :):)

ps. coś mi się z forum podziało, posty pokasowane itp do kogo uderzać ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7BT w C3...czy coś innego...luźna dyskusja...
PostNapisane: 02.mar.2018 17:06:57 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
bandit napisał(a):
Zatulejować to można i 60letnia babe pytanie tylko czy zrobi to z niej 18nastkę :):)

ps. coś mi się z forum podziało, posty pokasowane itp do kogo uderzać ?


dlatego ja robiłem rozwiert z kg, z mniejszej średnicy tłoka,
tulejowaliśmy z 8 lat temu 3b w 220v i jeździ do dzisiaj, ale jest daily carem, a nie rajdówką, a pan ma łagodne usposobienie :)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7BT w C3...czy coś innego...luźna dyskusja...
PostNapisane: 02.mar.2018 17:11:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
Marcin, masz możliwości, chciałeś - zrobiłeś...
Ja aż takiego ciśnienia nie mam, silnik ma być sprawny i suchy, nie nowy na dotarciu... ;) ;)

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7BT w C3...czy coś innego...luźna dyskusja...
PostNapisane: 02.mar.2018 17:13:46 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.gru.2003 11:24:04
Posty: 4029
Lokalizacja: Kraków gg 8596955
Auto: 210vtq
myszon90 napisał(a):
Marcin, masz możliwości, chciałeś - zrobiłeś...
Ja aż takiego ciśnienia nie mam, silnik ma być sprawny i suchy, nie nowy na dotarciu... ;) ;)


ja nie wróg, mówię jakie są realia, wtedy już był moment ze chciałem to podpalić ;) No offence, powodzenia :)

_________________
MARCIN
A6 competition
210vtq + VEMS by QS
A6 V8 Avant - było
Coupe GT ... progress


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7BT w C3...czy coś innego...luźna dyskusja...
PostNapisane: 02.mar.2018 17:21:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.sty.2005 13:44:57
Posty: 2388
Lokalizacja: Milanówek/Warszawa
Auto: 8QB31.8T Coupe 7A automatic
emcior napisał(a):
myszon90 napisał(a):
Marcin, masz możliwości, chciałeś - zrobiłeś...
Ja aż takiego ciśnienia nie mam, silnik ma być sprawny i suchy, nie nowy na dotarciu... ;) ;)


ja nie wróg, mówię jakie są realia, wtedy już był moment ze chciałem to podpalić ;) No offence, powodzenia :)
Absolutnie tak nie pomyślałem... ;) ;)

_________________
wino, kobiety, śpiew.....
C5 FL AFN 160KM 370NM of spanky Coupe 7A automatic
R5 - rules,


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7BT w C3...czy coś innego...luźna dyskusja...
PostNapisane: 02.mar.2018 17:25:05 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.maja.2004 12:12:29
Posty: 4400
Lokalizacja: Wrocław
Gdyby to były "świeże" silniki, można by w ten sposób do tego podejść, słupek zostawić wstępnie nietknięty.

Ale... to w 98% jest 30-to letni trup lub emeryt w stanie przedzawałowym. Ty to zepniesz z autem tak jak stoi, wydechem jaki masz i wszystkim dookoła, używanym w świetnym stanie... Nazwiesz to swapem, zmieścisz się w 10k i będziesz przekazywał na forum wiedzę jak zapierdala. Dla mnie to zwykły drut. Widziałem ich dziesiątki.

Proszę tego nie brać do siebie personalnie. ;)

_________________
Obrazek

Audi, a owszem, posiadam.

... Rympel 666 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7BT w C3...czy coś innego...luźna dyskusja...
PostNapisane: 02.mar.2018 17:34:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2018 13:41:42
Posty: 9
Jakbym mial robić dla siebie i dla fun'u to bym nawet dziada nie otwierał tylko kat i następny :D tylko podstawa to ten EFI bo ten Kadżet to lekko ułomny był zawsze fakt mało palił ale na tym jego zalety się kończą.
Mowie o silnikach typu JN/SD/NF itp no i o rodzynku ACE.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7BT w C3...czy coś innego...luźna dyskusja...
PostNapisane: 02.mar.2018 18:46:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
Sprinter napisał(a):
Gdyby to były "świeże" silniki, można by w ten sposób do tego podejść, słupek zostawić wstępnie nietknięty.

Ale... to w 98% jest 30-to letni trup lub emeryt w stanie przedzawałowym. Ty to zepniesz z autem tak jak stoi, wydechem jaki masz i wszystkim dookoła, używanym w świetnym stanie... Nazwiesz to swapem, zmieścisz się w 10k i będziesz przekazywał na forum wiedzę jak zapierdala. Dla mnie to zwykły drut. Widziałem ich dziesiątki.

Proszę tego nie brać do siebie personalnie. ;)


Po gruntownych przemyśleniach i moich wcześniejszych doświadczeniach z 10vtq zgadzam się jednak z Tobą i tym samym przepraszam za wcześniejsze nieporozumienia ;)

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7BT w C3...czy coś innego...luźna dyskusja...
PostNapisane: 02.mar.2018 21:01:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
zaraz zaraz, ja to coś źle robię. Wy swapy jeżdzące za 10k robicie, a ja silnika (o ironio r4t) z wieszaka nie ściągnąłem... a nie będę pisał ile wciągnął, bez otwierania :D a gdzie reszta, zawias, hamulce, dolot itp.

Emcior ma 110% racji, achh te niedokonczone swapy... i na tym zakończe ]:->

Ps. 2.7bit może dobrze wybrać jaja, chyba że jak większośc, rozumiecie swap na zasadzie, wyjme, wsadze. Dziękuje, jeździ?Jeździ?

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/A4 B5Q FL avant/T25 Tojka/A4 B5/A6 C5 Q/Patat B5FL
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/1.8PB/1.8T AWT/2.7BiT/AWX

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2.7BT w C3...czy coś innego...luźna dyskusja...
PostNapisane: 09.mar.2018 02:49:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 24.maja.2009 01:14:06
Posty: 879
Lokalizacja: Łobez ZLO
Auto: 2x C3, 2x A6 C4
A nie lepiej po prostu ogarnąć tam zwykły 2.2/2.3 i postawić go na elektronice? Albo nawet wywalić całe Pb i blosa zapakować jak spajki.
Chcesz R5T? Mam 2.0 TD 101KM na pogonienie kompletny ze wszystkim z C3 za cenę używanych opon 15
Będzie to jechać (można nawet trochę pomodzić) brzmi całkowicie inaczej jak R5 TDI, pali tyle co nic a zepsuć się nie ma co.

Wysłane z Nokii 3310

_________________
Było:100 C3 2.5 TDI 1T x3, 406 1.9TD XUD, 80 B3 Sport Edition 1.8PM, 100 C4 2.3 NG, 100 C3 2.0 TD NC, A6 C4 2.6 ABC, A6 C4 2.5TDI AEL, 406 2.0HDI RHZ, Octavia 1.8T AUM, A4 B5 1.8 ADR, A6 C4 2.6 quattro, 80 B3 1.6TD SB, Passat B5FL 1.9TDI AWX, A6 C4 2.5TDI AEL
Renault Laguna II 1.9 dCI F9Q 750 2008-...
Honda Shadow VT600 `96 2012-...
Audi 100 C3 2.5 TDI 1T 2009-...
Audi A6 C4 2.6 ABC quattro 2015-...
Audi 100 C3 1.8 4B 2018-...
Audi A6 C4 2.5 TDI AEL + czips 2019-...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 24 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: